ooh groente krijg ik juist wel makkelijk weg mar vlees niet echt... achja.. jij eet mij vlees ik jou groentes hahha
jeetje missco wat vervelend.. nou ja misschien beter voor je ik weet het natuurlijk niet maar als je je nu opgelucht en happy voelt dan is dat toch goed.. geen stress als je zwanger bent.. toch? in dat soort tijden leer je je echt vrienden kennen.. toch van j dagje kunnen genieten?
nouja happy is een groot woord...vrienden kwijtraken is nooit leuk maarja het is wel beter zo, het was alleen maar zo dat zij mij verwijten maakte en ik daar boos om werd...dat is geen vriendschap meer dus dan beter ook gewoon elkaar met rust laten! ik heb zeker nog wel van mn dagje genoten net lekker filmpje gekeken(speciaal voor mij heeft mannetje een horror uitgezocht )
maar ik ga nu naar bed voor mijn massage en dan lekker slapen! ben doooooooooooooodmoe. slaap lekker iedereen en tot morgen
@ Cynthia, wat vervelend meis! Maar ja, in ieder geval weet je dat je in hen geen energie meer moet steken. Inderdaad, vrienden kwijt raken is nooit leuk, maar dit waren geen echte vrienden toch? Anders zouden ze niet zo met je omgaan. Ik hoop dat je een heerlijke massage hebt gekregen en alle spanningen even naast je neer kunt leggen! @ Cristel, nou... Vlees heb ik eerlijk gezegd ook niet zoveel trek in. Geroosterd brood met honing vind ik wel lekker nu en droog stokbrood! Vanmorgen had ik een ham/kaascroissantje uit de over. Was op dat moment erg lekker, maar inmiddels word ik al misselijk bij de gedachte ervan! Sommige dagen heb ik er overigens meer last van dan andere dagen.. Mijn vriend is optreden vannacht, dus lig alleen in bed. Best ongezellig eigenlijk! Gelukkig ben ik goed moe, dus ga zo lekker slapen.. Slaap lekker iedereen en tot morgen!
Ja idd, frumpje hoe is het met je? Hopelijk goed... Gister een heel gezellig tuinfeest gehad. Ik was de bob dus had een goed excuus. Verder heeft er nog niemand naar gevraagd. Mijn beste vriendin, die het als enige weet, keek wel meteen naar mijn buik, hihi, want ik had gezegd dat die opgeblazen was. Maar we hebben de hele avond gestaan en ik had verhullende kleding aan, dus het viel niet op denk ik. Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe laat het was dat ik erin lag, maar was er om 8.00 weer uit. Vriendlief ligt op de logeerkamer, weet niet waarom, want hij slaapt daar nog... Dit doen we wel vaker, anders houd de een de ander wakker, bijv als de een zijn slaap niet kan vatten. Net even gekeken wat het weer op gran canaria is, 22-27 graden, hmm lekker! Vandaag weer een lekker koeteldagje, mijn moeder komt nog even buurten en voor de rest zien we wel hoe het loopt. Iedereen een fijne zondag! Nog leuke plannen?
Mogûh, Was net echt misselijk aan het worden dus ben maar opgestaan en zit nu aan de aardbeien Vifit. Gisteren weinig gegeten, alleen boterham met haring (gétver, denk ik nu) en een met vlokken. Had ik opeens sinds een jaar of tien weer trek in, haha. @ Miscoo, jammer dat mensen zo reageren. Kan me voorstellen dat je wel effe staat te kijken zeg. Maar ja als het zo moet dan net zo lief niet toch? Denk dat ik vandaag maar ga poetsen, daar was ik gisteren veel te lui / moe voor... Heb gisteren wel een erg ruig boxpakje gekocht bij de hema met een uiltje en vosjes erop. Moest gewoon íets meenemen, hihi.
Goedemorgen allemaal! oOMissCOo, wat vervelend van je vrienden maar net wat je zegt je hebt er nog genoeg. Gelukkig maar. Leuk dat verder je dag zo leuk was, hoe was de massage? Bij mij verschilt het ook per dag waar ik zin in heb. Ben nog niet echt misselijk geweest maar wel eens echt beroerd. Waar ik eigenlijk de hele dag wel zin in heb is zoetigheid. Ik heb dan ook altijd snoepjes in huis tegenwoordig. Nou manlief wil nu graag achter de pc en dan komt de virusscan erover. Kan wel een tijdje gaan duren voor ik dus terug ben want we hebben toch wel wat virussen op de pc staan. Nou tot later en een hele fijne zondag allemaal.
hey meiden goedemorgen, hier gaat het nog steeds goed. wel heb ik enorme last van mijn rug alles voelt alsof het helemaal uitgerekt word en dat is waarschijnlijk ook zo. gisteren zijn we fijn naar de kinderboerderij geweest met Elyesa en hij vond het geweldig alleen was het heel erg jammer dat we niet bij de geitjes mochten dat zou hij helemaal het einde hebben gevonden. maar ik had zo gezocht naar een kinderboerderij waar ze echt bij de beestje mogen maar niks te vinden. als iemand iets weet in limburg..... daarna zijn we nog even gaan shoppen en heb een zwangerschapsbroek gekocht want ik hield het niet meer uit alles zit zo strak en de kleren van die ik bij Elyesa droeg heb ik grotendeels uitgeleend. en savond hadden we een filmpje gekeken maar natuurlijk was ik alweer weggedommeld. kan de laatste tijd mijn ogen gewoon niet openhouden. ik begin nu ook trek in eten te krijgen wat ik normaal niet zo snel zou eten nu heb ik al dagen zin in mosselen maat weet eigenlijk niet of we dat mogen eten? vandaag nog wat poetsen thuis. tot vanavond meiden. groetjes Talia
Goedemorgen meiden! Beetje onrustige nacht gehad... Veel wakker geweest, maar ja, gelukkig lekker zondag vandaag en alle tijd om te kunnen ontspannen. Er komt wel visite en moet vanavond naar een verjaardag... Misschien dat ik dat laatste af zeg. Wel jammer, maar is een uur rijden en weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb. @ talia, mosselen.. Geen idee! Volgens mij wel. Heb in ieder geval nergens gelezen dat het niet mocht. Misschien even googlen? Ik moet er overigens echt niet aan denken hahahahaha..
@ valhalla...je hebt helemaal gelijk, als het enige wat ze kunnen is : roddelen, zeiken en je beschuldigen van dingen die je niet hebt gedaan/gezegd, dan doe ik er geen moeite meer voor en mogen ze van mij oprotten! vriendin van me heeft als msn naam: een ECHTE vriend is iemand de je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent! En ze heeft gelijk ook! @ talia Ik heb ook al een poos trek in voedsel wat ik normaal niet zo vaak eet...maar dingen zoals vlees enzo daar heb ik geen zin meer in ik heb de laatste tijd nogal zin in krokketten en dan met niks erbij, gewoon zo op de hand kroketten eten! en ik heb ook iets met snoepjes..mentos fruit, fruitella, smurfen etc mjammie heb wel omdat ik heel veel dingen niet meer lekker vind maar een pot met zwangerschapsvitaminen aangeschaft ipv alleen de foliumzuur. ik ga zodalijk lekker naar het voetbalveld, team van mannetje moet voetballen(mannetje zelf is geblesseerd) dus ga lekker paar uurtjes in de frisse lucht zitten... heerlijk! hondje mee, die kan na de wedstrijden heerlijk rennen daar op het gras!
Hallo allemaal, oomissco, dat is echt vervelend, ik heb het 1,5 jaar geleden ook gehad, een vriendin kon het niet meer hebben dat ik zo druk met mijn relatie en mijn "nieuwe" familie was en geen tijd voor haar had. toen kreeg ik een mailtje van haar dat het beter was als we mekaar niet meer zagen. en weet je, ik vond het prima zo. we hebben allemaal een druk leven en ik heb zat vrienden die ik soms 2 maanden niet zie, dan komt het voor beide partijen niet uit. en nooit, maar dan ook nooit strooien we met verwijten naar elkaar. je moet elkaar respecteren en waarderen zoals we zijn toch? verder begin ik een beetje zenuwachtig te worden voor de echo donderdag, ik hoop maar zoooo dat het kindje goed gegroeit is en dat het hartje normaal klopt. op dit soort momenten baal ik ervan dat ik geen zwangerschapsklachten heb, gewoon ter bevestiging haha, wie had dat gedacht, ik wíl misselijk zijn of zoiets, als ik me maar zwanger voel zijn er nog meer meiden die toch nog onzeker zijn?
goedemorgen dames, lekker ontbijtje gehad en ik voel me nu alweer moe.. hopelijk voelen jullie je een beetje goed..
Ik zag iets over Body tens,dat je kan gebruiken bij rugweeen. Ik ga het nog overleggen met de VK ,over de gebruik ervan. Als alles goed gaat wordt dit mijn 2 bevalling,je weet wat je kan verwachten,de 1 keer is alles toch anders. En hopelijk zitten we bij de groep waarbij het 2 keer makkelijker gaat [-o< Mijn zusje heeft bij de 1 keer 4 min gedaan en de 2 keer 2 min.,ze heeft ze eigenlijk uitgepoept Ging heel snel. groetjes, Ally
hellow.. adriana ik heb dat ook ene moment eet ik iets volgende moment moet ik er niet aan denken.. waar ik sowieso niet aan moet denken is een hamburger en ja op iedere hoek zit zon tent hier telkens kokhalzend over straat... ik ben met cailynn wel op zwangerschaps gym geweest ofja dta puffen enzo en verschillende houdingen wat oefeningen etc.. samen met mn man.. was het rare ik wilde eigenlijk niet maar hij wilde persee.. omgekeerde wereld.. hahaha
Wat een rust hier... Ik weet nog helemaal niet wat ik wil doen qua zwangerschapscursus, eerst maar even laten voorlichten, heb geen idee. Vandaag naar koopzondag geweest in een leuke stad hier een 3 kwartier rijden vandaan. En omdat ik al een buik krijg al positiekleding gekocht. Tsja we gaan 1,5 week naar gran canaria en wil toch wat aan kunnen als ik niets meer pas ineens. Dus een leuke 3/4 beige broek, donkerbruine rok, oranje hemd en bruin hemd, en 2 buikbanden waarvan 1 met oranje/bruin/wit etc motief en 1 bruin met namen erop. Wel raar om nu al deze kleding te kopen, maar het is nu puur praktisch... Maar mijn buik gaat snel, ik wordt niet zwaarder, maar hij is opgezet... pfff... gaat echt snel of misschien ben ik wel verder dan ik denk... Zometeen de paarden doen en vanavond komen mijn ouders waarschijnlijk....
@ mariaatje. ik mocht willen dat ik gewoon zo'n mailtje kreeg. ik kreeg gelijk een sms met allemaal verwijten naar mn kop. dus heb ik maar gezegd dat we elkaar met rust moeten laten. ik heb geen zin om een "oorlog" te gaan beginnen, want wat ooit zo'n goeie vriendschap was is me nu niks meer waard.