April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pfff dat is inderdaad wel heel erg warm cristel.
    zullen we het gewoon verdelen dan? daar 20 en hier 20?
    dan ben ik wel tevreden

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Kippevel bij het lezen van jullie berichtjes over Karin! Echt K*t! Ben er stil van...

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey meiden even een vraagje,

begin zo zenuwachtig te worden voor mijn echo over 3 dagen pffff

word gek van mezelf, ik ben woensdag 9 weken precies denken jullie dat ik een inwendige of uitwendige echo krijg?
    dit inverband met wel of niet veel water drinken, weet nou niet of het slim is om veel te drinken(moet bij uitwendig) of juist niets te drinken(moet bij inwendig?)?

ben zo bang of het hartje wel klopt, of het kindje wel goed groeit enz enz,

superonzeker deze week :)

4. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Sab, ik zou gewoon met een redelijk volle blaas heen gaan. Mocht je een inwendige echo krijgen, kun je altijd even naar het toilet gaan. Bij het echocentrum waar ik vorige week was, doen ze bij iedereen tot de 14de week inwendig. Je zou ze ook even kunnen bellen..

Ik begrijp je spanningen... Is denk ik niet meer dan normaal! We zitten in onzekere weken en horen het ene nare verhaal na het andere, maar jij hebt toch geen enkele reden om aan te nemen dat het niet goed zit? Dan zou ik me ook niet te druk maken hoor! De kans dat alles goed is, is vele malen groter!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    moet je bij een uitwendige echo een volle blaas hebben?

6. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Nou... Volgens mij heb je dan bij een jonge zwangerschap meer kans op een goed beeld omdat de blaas dan de baarmoeder omhoog drukt.
    Bij een inwendige echo is dat dus juist niet wenselijk ;)

Hoe voel je je cynthia? Heb je het al een beetje naast je neer kunnen leggen wat betreft die "vriendin"?

7. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Weet iemand waar Mielenl is?

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou ik kreeg vanmiddag nog weer 2 boze smsjes, maar heb op beide niet meer gereageerd.
    de boodschap is voor mij heel duidelijk, maar blijkbaar wil zij niet inzien dat ik er geen moeite meer heb om haar uit mijn leven te zien verdwijnen.ik hoef geen vrienden die niemand het voordeel van de twijfel gunnen.
    hoop dat ze me hierna met rust laat en anders voel ik me genoodzaakt haar nummer te blokkeren.

maar ben er vrij rustig onder moet ik bekennen.
    andere vriendinnen van me zeggen ook dat ik er helemaal geen aandacht meer aan moet besteden, dat ik blij moet zijn eindelijk in te zien wat voor geschift wijf zij is, en dat er genoeg zijn die wel echt heel veel om mij geven.

9. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Echt meis, ik vind het echt ongelooflijk! Spoort zij wel helemaal? Als je geen behoefte meer hebt aan iemand dan kun je dat ook op een normale manier aangeven en vervolgens elkaar met rust laten. Vriendschappen zijn nou eenmaal organisch. Sommige blijven voor het leven, andere veranderen van vorm en weer anderen verdwijnen. Maar om daar dan vervolgens boos over te worden? En boze smsjes te gaan sturen? Echt heel raar hoor!
    Inderdaad, niet reageren is de enige juiste reactie als je het mij vraagt.
    Goed ook dat je er rustig onder bent. Je hebt er niets aan je op te winden over iemand zoals zij, en buiten dat... Je hebt een klein mensje in je buik en wat is er verder dan nog echt belangrijk?

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    je hebt groot gelijk! en wat voor mij belangrijk is?
    -dat kleine wondertje in mijn buik!
    -mijn vriend, die er altijd voor mij is!
    -mijn familie, en de familie van mijn vriend! die mij en ons steunen door dik en dun.
    -mijn lieve hondje, die mij toch altijd vrolijk houdt!
    -mijn vrienden die nog wel oprecht en eerlijk zijn!
    -mijn werk waar ik volop van geniet!
    Dat alles is belangrijk voor mij.

maar het zal bij mij altijd zo zijn dat familie boven vrienden gaat. je familie zal je niet zomaar de rug toe keren omdat ze je een poos niet gezien hebt.

en ik dacht dat elkaar minder spreken dan eerder (zo'n 5 dagen in de week) toch al wel een teken is dat je minder behoefte hebt aan elkaar?
    waarom kunnen mensen een vriendschap niet gewoon laten verwateren, gewoon geen bewust contact meer en als je mekaar dan tegenkomt dat je gewoon normaal tegen elkaar kan doen?

maar zij spoort inderdaad totaal niet, dat zie ik nu in.
    ik heb zoveel voor haar gedaan, zelfs toen ze op het punt stond alles op te geven omdat ze volgens haar, geen vrienden had, lelijk was, dik was, haar ouders niet van haar hielden enz enz.
    en als ik terug kijk wat zij ooit voor mij heeft gedaan...helemaal niks dat noemenswaardig is!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    maargoed,heel erg bedankt dat ik hier mn hart kan luchten!waardeer ik echt!:D :oops:
    ik ga nu lekker op de bank hangen en een filmpje kijken en lekker chippies eten enzo...gewoon lekker ontspannen met mn mannetje.
    msischien dat ik daarna nog ff hier kom kijken.
    zo niet dan wens ik iedereen alvast weltrusten!

liefs cynthia

12. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Precies, die dingen zijn belangrijk! En inderdaad fijn he, je hart hier te kunnen luchten. Vind ik ook zo fijn..

Slaap lekker voor straks meis en geniet van het bankhangen en chippies eten. Je hebt mij op een idee gebracht! Ga even naar het tankstation chips halen!

Tot morgen..

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goedenavond , wilde alleen even melden dat ik weer thuis ben van een weekendje weg alles prima hier ik lees morgen die 30(!) pagina`s wel bij! Eerst even een lange nacht in mijn eigen bed! truste!

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    welkom terug mielenl

en cynthia ok.. dat is goed geregeld... en idd er zijn belangrijkere dingen.. het is klote dat vind ik ook een heel goeie vriendin kwijt geraakt maarja je maalt wel weer nieuwe denk ik dan.. nou ja denk ik nu dan he op dat moment ook niet maarja..

nou net terug van het strand en er izjn wat aso mensen bij hoor.. jeetje zeg beginnen gewoon met cailynns speelgoed te spelen enzo toen mn man het weg pakte gelijk boos aan kijken ik dacht van nou ja zeg is toch niet van hun doe effe normaal.. toen ik de zwemluier in de prullebak achter hun gooide wilde ze ook niet terwijl dat een openbare prullebak is moeten ze daar maar niet gaan zitten.. zat trouewns niets eens plas in maargoed...
    zo was ook weer effe mij geklaag.. hahaha

wel lekker in de zon gezeten :)

hoop dat jullie goede nacht rust hebben

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goede morgen dames,
    Ben een beetje duizelig vandaag, heb het wel eerder al gehad, kennelijk door de lage bloeddruk die we nu hebben.. 8-[

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden,

@cynthia: laat maar lekker gaan joh, je schiet er toch niks mee op, negeer gewoon die smsjes en geniet van de mensen die je wel om je heen wilt hebben!

@sab: ik heb deze week die onzekerheid ook zo vreselijk, sinds 2 dagen word ik wakker met het idee dat het kindje niet gegroeit is en het hartje niet meer klopt.... :( nee, dat is ook niet fijn wakker worden moet ik zeggen. ben doodzenuwachtig voor donderdag en hoop zooo dat alles goed zit. maar meis, het is voor jou de 1e keer, dus waarom zou het niet goed zijn? geniet lekker!

ik ben van de week bij miss etam geweest en heb ook naar positiekleding gekeken, maar vond het eenbeetje tegenvallen. zal wel wennen zijn denk ik haha, zag wel een paar leuke bedrukte tuniekjes, maar die broeken..hahaha. zou ook zo graag een buikband willen, maar vind hetnu nog zo stom, hoe ver bent u mevrouw? eehh....2 maanden whahahaha, nee, nog ff wachten :D

nou meiden, fijne dag allemaal!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat doe ik ook zeker wel.
    andere vriendin van me was echt pissig. zij helemaal zo van: waar haalt dat gekke wijf het lef vandaan om jou juist in deze tijd zo over de zeik te helpen!is die helemaal gek geworden.

en mn vriend is daar ook heel boos over, maar ze doen er alles aan om je rustig te houden(ikzelf ook wel hoor)
    alles voor de baby, en ik heb ook helemaal geen zin in ruzie.

buikbanden begin ik ook nog niet aan nu al.
    dan wil ik al echt een buik hebben en niet dat kleine bobbeltje van nu ;)
    heb wel een andere oplossing, als je toch trots ben op je buikje en je wil em showen, neem dan gekleurde hemdjes, van die lange( bv die van de hema)

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Net mijn eigen geboorteboekje bekeken, erg leuk om weer terug te zien. Je gaat het dan toch een beetje vergelijken he.
    Tranen kwamen weer naar boven, die verdomde hormonen ook altijd.. :rolleyes:

19. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal! Vandaag weinig tijd om mee te kletsen... Lees morgen wel bij!
    liefs...

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga er nu ook weer vantussen, moet over een uurtje weer werken en moet mezelf maar eens onder de douche slepen hahaha

Deel Deze Pagina