April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ik ga de buikbanden ook zo lang mogelijk niet dragen totdat ik ook een mooie buik heb, maar kon ze niet laten liggen. En misschien zal ik ze wel wat eerder dragen dan een ander, omdat ik iets steviger ben, om dan duidelijk te maken dat ik dan gegroeid ben vanwege zwanger zijn ipv aangekomen te zijn om een andere reden.

Vandaag valt het wel weer mee met mijn opgezette buik gelukkig... Ach anders blijft de kleding voorlopig lekker in de koffer/kast... Maar ik heb in ieder geval wat achter de hand op gran canaria.

De pb die ik gisterochtend aan frumpje gestuurd heb, heeft ze nog niet gelezen... Wat zou er toch zijn? Kan me niet herinneren dat ze weg ging ofzo.

Verder gaat het hier erg goed, en met jullie?

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Je bent vandaag precies 6 weken Tessa, gefeliciteerd ! :D

3. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    O ja! Duh, had er wel bij stil gestaan en had ook helemaal zin om het hier te posten, vergeet ik het alsnog. Weet niet wat ik vandaag heb, vergeet vanalles! Dolphin bedankt! Nog 6 te gaan voor de beruchte 12!

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ja nog 6 weken, duurt lang, maar positief blijven.. alles komt goed.. :D
    Vergeten, ach ja, hormonen Tessa, gewoon je hormonen.. :) :)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier gaat de tijd voorbiju vliegen tot aan de echo, vrijdag hebben we piratenfeest :D en volgend weekend kermis, en dan de woensdag daarna heb ik al mn echo!
    heb er zo''n zin in!
    maargoed nu ga ik er echt vandoor, op naar de arbeit ;)

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede morgen dames,

Net bij de vk geweest voor intake. Alleen gekletst en info gekregen. Kan volgende week bellen voor een termijnecho, om te kijken hoe ver ik precies ben.

Dames waar weer een weekje bij is: GEFELICITEERD

En nog ff iets: ik wil liever niet dat er gevloekt wordt, vind ik niet prettig.

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    als je mij bedoelt, sorry daarvoor... :oops:
    Ik kan helaas mijn tekst niet meer wijzigen, vandaar even op deze manier..

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dames met een echo veel succes en we horen het snel.

Karin: meid veel sterkte.

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik bedoelde jou idd. Maar als je er nu om denkt is het oke hoor. :)

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik zal voortaan eerst denken voordat ik typ, weet ik dat ik mensen daarmee kan kwetsen ( wat echt niet de bedoeling was). :-#

Fijn dat je veel info hebt gekregen bij de VK, hopelijk wordt de echo net zo leuk !

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    pffff wat kan er een hoop gebeuren in een paar dagen...luna73, karin, tatty teddy en sharelis heel veel sterkte!
    ben hier verder nog druk bezig met opruimen, zo naar mijn ouders om het nieuws te vertellen!

12. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Hoi meiden... Ik ben echt te moe om jullie te kunnen volgen, er wordt zoveel getypt hier. Dus maar even een ego-berichtje met een update van mij.

Ik heb de eerste echo al gehad, vorige week donderdag. Daar was een mooi frummeltje op te zien van 7 weken en 1 dag, met een kloppend hartje :D Nu ben ik dus 7 weken en 5 dagen.

Alles gaat verder goed hier, maar ben echt heel erg moe, misselijk en geobstipeerd. Dus het zal nog wel even duren voor ik hier weer actief mee kom schrijven ;)

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    @mielenl: spannend. Vooral de reacties.
    @vicky: je hebt nu in ieder geval weer iets verteld en zijn wij ook op de hoogte. ;) (wij kletsen ook wel erg veel he?)
    Rustig aan.

14. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Zo jullie kletsen ineens snel!

Hier gaat in ieder geval de tijd letterlijk voorbij vliegen tot aan de vk afspraak. Zondag komen we terug en woensdag mogen we al. Hopelijk mogen we dan snel voor de echo.

Verder nog totaal geen last van hormonen, zal het dan toch al zo zijn ivm vergeetachtigheid haha.

Femmigje, weet je al wanneer je dan de echo mag, die zelfde week dan nog? Gaat wel snel bij jou...

Miele veel plezier met het vertellen van het nieuws, spannend hoe ze reageren!

Gister waren mijn ouders nog hier, die hadden nog echt niets door hoor!

Vicky, gaaf zeg een mooie echo gezien. Doe rustig aan en geeft niet hoor als je er wat minder bent. Het is nu even belangrijker dat het met jou goed gaat.

15. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey meiden.

Heel ff snel een berichtje va mij (ben heel druk vandaag) Zojuist voor de echo bij de gyn geweest.

Alles zag er goed uit, deze keer geen gekke dingen in de baarmoeder te zien! :whistle:
    Alleen dacht ze een heel klein beetje bloed oid achter de placenta te zien zitten, maar dat was niet erg. Dat kon dat andere vruchtzakje geweest zijn of gewoon wat 'oude' ophoping.

Beeb lag goed op schema! ;) (het is er toch 1 trouwens, haha) Hartje klopte nog steeds mooi en termijn was 8 weken en 4 dagen! hihi hij is 2 dagen sneller gegroeid als dat ik dacht! ;) Dus dan zou de bevallingsdatum 10 april ipv 13 april zijn. haha
    Maar ik wacht de 'normale' echo later nog wel ff af.

Ik ben dus weer blij, met mij gaat het verder prima. Ik ben weer weg, heb een hele hoop te doen! En straks ook nog intake VK HOERAAAA!
    Nou dames ik hoop dat het goed met jullie gaat, zodra ik wat meer tijd heb kom ik eens goed 'meetikken' hier! :)

X

Kelly

ps: als ik straks thuis kom zal ik het foto'tje vd echo plaatsen!

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    @kelly: fijn om te horen meid. Super dat het goed gaat met de beeb. Succes bij de vk.
    @tessa: ik mag volgende week bellen en denk dat ik dan een week later voor een echo kan. Maar weet ik niet zeker.

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zou kunnen kloppen Femmigje, ik heb mijn 1e echo ook 2 weken na de intake..

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oke, kan ik me daar op instellen. :D

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik heb nog geen krampjes gevoel vandaag, elke dag heb ik wel iets gevoelt, maar vandaag dus nog niet. Hebben jullie dat ook wel eens of moet ik me nu zorgen maken? :(

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dolphin: Bij mij is het zo ontzettend wisselend, ik zou me daar geen zorgen over maken hoor! Volgens mij groeit je baarmoeder in etappes en ligt de groei dus ook wel eens stil.

Deel Deze Pagina