April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dat is een goeie cristel. Trouwens GEFELICITEERD met je tien weken. Dat schiet alweer aardig op. :D

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He goed man Cristel, alweer 10 weken!
    Ik nog 2 dagen, mss wel niet ook. Misschien word het morgen na de echo wel bijgesteld!

Bij buikbanden.nl hebben ze wel leuke buikbanden vind ik, maar ik ga ze voorlopig nog niet bestellen hoor!
    Zwangerschapskleding doe ik ook nog niet kopen, wacht ik nog ff mee. Pak iedere keer m'n ruimere broeken maar. Zijn er nog een stuk of 4!
    Over 3 weken gaan we met vakantie, en dan heb ik geen korte broeken meer die ik nog aan kan :( Maar ja, je kan ze nu ook nergens meer bestellen is allemaal wintercollectie.
    Heb wel rokjes en jurkjes die ik aan kan, maar omdat ik vrij stevig bent, schuren heel m'n bovenbenen kapot. Dus das ook niet de bedoeling

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb nog maar 1 broek die lekker zit. Zal ik dan toch maar wat nieuws gaan halen? Vind het eigenlijk een beetje overdreven om dat nu al te doen. Maar ook vandaag heb ik weer een relax broek aan. (gaat af en toe wel in de was hoor ;) )

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb het al zon 3 weken aan zwangerschaps kleding ik had natuurlijk nog kleding van mn vorige zwnagerschap... maar pas mn oude broeken niet meer dus moet wel heb gen keus

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo mede april-mama's. Ook ik ben in april uitgeteld van mijn derde. Heb zoals jullie op mijn banner kunnen zien twee meiden.
    Ik zal proberen om hier af en toe eens te posten, maar eerlijk gezegd heb ik het al druk genoeg met het forum. Als moderator, maar ook druk met vragen te beantwoorden aan de kraamverpleegkundige :D
    Daarnaast mijn werk en gezin uiteraard. Maar ik probeer een beetje mee te lezen.

Momenteel ben ik waarschijnlijk zo rond de 7 weken zwanger. Maar als ik volgende week aan het werk moet ga ik een echo regelen. Dat krijg je als je dicht bij het vuur zit ;)

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed en zien jullie niet al te vaak de wc van dichtbij zoals ik doe.

Groetjes Kwebbel

6. Hoi Kwebbel! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk zeg, ik ben ook zwanger van mijn derde en heb ook al 2 dochtertjes!

Vandaag was ik voor het eerst naar de verloskundige! Ze was wel verbaasd om mij terug te zien. Haar eerste woorden waren...."jij bent toch net zwanger geweest?"....ik moest wel een beetje lachen....

Controle ging goed......moest weer door het intake gesprek heen maar gelukkig was 'ie nu wat korter dan de vorige keer, waarschijnlijk omdat ze nog wat informatie van mij daar hebben liggen. Er is bloeddruk gemeten en ik werd gewogen. Heb een formulier meegekregen voor een bloedonderzoek dat ik moet doen na mijn eerste echo, dat is op 19 september! Dus wel spannend! Volgens de vk ben ik uitgerekend op 13 april......dat zou dus 2 dagen eerder zijn dan mijn eerdere berekeningen met online calculators. Bij de echo zullen ze het natuurlijk precies kunnen zien, maar nu ga ik ervan uit dat ik 8 weken ben. Er is geprobeerd om naar het hartje te luisteren maar die konden ze nog niet vinden, waarschijnlijk is het nog te vroeg, bij mijn andere zwangerschappen kon je ook niks horen de eerste weken. Op 1 oktober is mijn tweede afspraak bij de VK.

7. rachelle6686

11 aug 2007
    31
    0
    0
    verzorgende IG
    noord-brabant
    heeey

zo ben ik ook weer eens vandaag weer druk gehad met schoonmaken :(
    ben nog steeds echt erg misselijk mijn avond eten blijft er echt gewoon bijna niet in.

Morgen de eerste echo! ben echt zo beniewd hoop dat alles goed is
    ik laat jullie morgen wel wat weten!

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    heb net weer heerlijk een uurtje op bed gelegen, en ik moet zeggen het doet me altijd weer erg goed.. 8)

welkom kwebbeltje ! Als je toch zo dicht bij het vuur zit, regel voor ons ook even een extra echo.. ;) ( geintje).

Ik hoop echt dat het met iedereen goed gaat, en ach dat verstrooide dat hoor er bij, incl. tampons kopen.. :) :)

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    welkom nieuwe mamas.. :)

vandaag lekker zwemmen bij mn oom.. nou ja aangetrouwd.. dus toch verkoeling..

ik zou ook wel willen slapen maar gaat niet.. zoo raar ko gewoonniet in slaap

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbeltje had je al gefeliciteerd!
    Maar hier nogmaals, van harte gefeliciteerd!
    Begrijpelijk dat je het druk hebt met forum en kids, maar zo af en toe meekletsen is geen probleem hoor!

11. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    nieuwe mama's uitgeteld in april
    welkom....

12. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Nou zeg, jullie kletsen wat af. Kan het niet bijhouden. Daarom maar even een berichtje tussen door.

Meiden bij wie het mis is gegaan, heel veel sterkte en ik duim dat het de volgende keer wel blijft zitten.

29ste intake gehad bij de verloskundige, helaas geen echo, maar wel zo gezond als een vis. Deze wordt 24 september gedaan en volgende afspraak bij de vk is 3 okt. Hier ook nog geen symptomen.
    Afgelopen dagen erg druk gehad, daarom even niet de tijd gehad om te lezen en te reageren.

13. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Cristel, ik stond dus in de supermarkt toen ik last van mijn darmpjes kreeg haha, dikke lol, al was het natuurlijk even ongemakkelijk. Idd nog gefeliciteerd met je 10 weken! Ik kijk naar je op hoor…

Tsja ik heb niet zoveel ruimere broeken meer, vandaar dat ik al wat positiekleding gekocht heb. Want wat als ik het op gran canaria niet meer pas? Maar ik moet wel zeggen dat het tegen mijn gevoel in ging hoor, wil veel liever een goede echo. Gelukkig gaat mijn buik vandaag beter, misschien gister gewoon een opblaas-dagje ofzo.

Kwebbeltje, gefeliciteerd en welkom!

Rachelle, succes met je echo morgen, geniet ervan!

Campie, jij hebt vrij laat je echo zo te zien. Ik zal hem ook niet eerder dan die datum hebben, ik vind het wachten zo lang duren en jij?

Verder heeft mijn vriend vanavond voor het eerst zelf pizza gemaakt, echt jammie lekker joh! We wilden lekker film kijken op de bank, maar de enige leuke op tv kennen we al. En verder is er weinig aan, dus zal wel weer op tijd te bed worden.

Even een intieme vraag, ik had laatst tijdens het vrijen een branderig gevoel, echt niet prettig, alsof het erg droog was. Hoort dit erbij? Of was dit gewoon toeval?

14. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    kwebbeltje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat je omkomt in het wel en wee van het forum! Drukke bezigheid en dan nog kraamverpleegkundige en ook nog eens zwanger pfffff. Wat een mooi stel kids heb je trouwens, waanzinnige ogen!

15. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Hoi Tessa,
    Ja ik vind het ook erg laat, maar bij het echo centrum gaan ze ervan uit dat je een standaard cyclus hebt. Dat is die van mij niet! maar ja we konden helaas toch niet eerder. Blijft wel allemaal onzeker hier. Maar zoals iemand al eerder schreef, zolang je krampen of bloedverlies hebt, moet je toch bijna wel zwanger zijn toch? Mijn buik begint ook al aardig op te zetten, maar gelukkig draag ik op mijn werk ruime werkkleding en kan het nog aardig verbloemen.
    Zo ik ga nu ook even op de bank hangen, ben er wel aan toe.
    veel liefs voor iedereen.

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Campie, ik neem aan dat je geen (!) krampen en bloedverlies bedoeld, foutje zeker, hihi. Ik voel ook weinig hoor, zou blij zijn met een duidelijke echo, dan willen we het ook pas gaan rond bazuinen eigenlijk. Maar heb jij dan een kortere cyclus, dat je al verder bent dan echobureau denkt? Ik had altijd een langere, maar nu ook ineens een kortere. Ach geduld is een schone zaak, achteraf is het altijd zo voorbij gevlogen.

17. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Oeps foutje! Zie je wel toch zwanger!
    Ja ik heb inderdaad een kortere cyclus, sinds ik met de pil gestopt ben. Maar we zien het wel op de echo. Geduld is een schone zaak zeggen ze toch, maar waarom is het dan zo ver.....de moeilijk.

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    tessa: idd das vervelend.. mar als dat welles bij mijgebeurt dan ijk ik gelijk mn man aan van was jij dat hahahah.. dan verdenkt niemand mij.. ;)

en idd een kate echo ik ben blij er 1 gehad te hebben.. en volgende week weer 1..

en tessa trouwen sje bent ook zo bij de 10 :)

19. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Effe een tip,voor dames met verstopte darmen.
    gedroogde pruimen,ik vond ze eerst niet lekker,maar eet er nu elke dag wel 2!
    En ga nu ook beter naar de wc.
    Alleen heel erg last van mijn blaas,heb in de weekend niet zoveel water gedronken,en voelde dat vandaag,hele gemene steken.
    Als het weer koud is ,heb ik ook niet veel trek in water.

Alle nieuwe mama welkom.

Ally

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik neem van die tabletjes in van vsm, Puur mama, maar water smaakt nu meer naar melk.. :)
    Thee gaat nog wel, maar gewoon puur water, bah bah bah.. :confused:

Nog even volhouden meiden, dan lopen we straks allemaal rond met foto's van onze echo en een dikke buik.. :) 8)

Deel Deze Pagina