Nee.. Ben ook blij met dit forum. Elke week in de zwangerschap heb je elkaar om je onzekerheden, verdrietjes, en blijdschap mee te delen..
ja ik ook hoor, voordat ik dit had ''ontdekt'' wist ik er echt nog niets vanaf... lijkt het nou maar zo of zijn er nog vrij weinig april mama's?vergeleken met de andere maanden..
ja volgens mij zijn er idd nog niet zo veel april mama's maar we hebben volgens mij nu al een gezellig groepje.. Heeft eigenlijk iedereen al een afspraak met de vk? ik durf nog niet te bellen.
Ja ik mag 31-08-07. En we zijn inderdaad nog niet met heel veel, maar het is wel al gezellig. En bij NOD augustus zitten veel meiden die niet ongi zijn geworden, maar ook nog negatief testen. Dus hopelijk komen daar veel aprilmamma's uit!
ja ik hoop dat we er binnenkort weer een stel mogen verwelkomen hoor! @esjuh ik niet omdat ik onder behandeling van een gynaecoloog ben dus ik heb met haar een afspraak gemaakt. Daarna zal ik wel doorverwezen worden naar een VK...
ik had meteen de vk gebeld, moet 14-08 al .... durfde ook niet echt maar heb het maar meteen gedaan en ik vind het wel gezellig hoor met zon klein clubje, is wat persoonlijker ook
gisteren mijn nieuwe bank binnen gehad, moest meteen aan het topicje van natasja denken, mijn bank stinkt ook! word er zo misselijk van ik werd vanmorgen wakker en rook het meteen d8 gelijk oh ja mijn bank is binnen... ik ruik ook echt alles trouwens, niet altijd even lekker
Hahahaha! Ja had het ook van Natasja gelezen. Nou lekker dan. Mijn neus is ook wel overgevoelig! Heel irritant! Maar ook wel weer grappig! Heb er niet echt last van ofzo...
heb nog iets vreemds, mijn broek zit al behoorlijk strak! krijg hem nog wel dicht, maar echt lekker zit het niet, voel me ook zo opgeblazen dat kan toch nog helemaal niet
Ja het kan wel. Het is vroeg, maar bij sommige vrouwen zetten de darmen een beetje op, dus daarom kan het al zijn dat je broek wat strakker zit... Weet je waar ik af en toe over dagdroom.. Over een dikke buik met de feestdagen! En dan een mooie jurk aan! Is dat niet vreemd? Kan er echt naar uitzien!
nou ik moest toevallig vande week ook denken dat het dit jaar een alcohol vrije oudejaarsavond wordt gek eigenlijk dat je nu al aan dat soort dingen denkt he
ik? in een jurk? nee hoor! maar een dikke buik met de feestdagen lijkt me wel wat.....ik kan niet wachten tot ik het van de daken kan schreeuwen!
@sab85 -> wij hebben begin september een soort van feestje met wat vrienden uit het buitenland, normaal gesproken gaan we dan ook altijd lekker eten en flink wat drank erbij......ik vrees dat we 't voor hun echt niet geheim kunnen houden, haha! Alcoholvrije feestdagen vind ik persoonlijk niet zo'n probleem.....alhoewel ik niet vies ben van een rosé-tje
Ik drink sowieso niet vaak dus zal het niet missen, maar met oud & nieuws is een glaasje champagne altijd wel leuk. Dit jaar word het jip en janneke champagne hahahaah! Geen jurk voor jou mielenl? Ik ben gek op jurkjes en rokjes...
ja ik heb nu al het gevoel dat iedereen het doorheeft, ben opeens gestopt met roken( al voordat ik wist dat ik zwanger was maar toch), en drink geen druppel alcohol...zit echt te wachten tot ze het gaan vragen maar ik wil het echt nog geheim houden! ik vind het zelf al spannend genoeg en dan heel de tijd die mensen die vragen hoe het gaat daar zit ik nog niet op te wachten ...
Ja he... Ik drink met wat vriendinnen soms een wijntje. Maar ik ben er al op voorbereid, ik zeg dan gewoon dat ik een kuurtje heb voor een blaasontsteking. Daarbij mag je niet drinken en het verklaart gelijk dat je vaak naar de wc gaat... Een leugentje om bestwil mag in dit geval wel vind ik!
@adriana nee ik heb het van jongs af aan al niet op jurken en rokken @sab85 ik rook al een hele tijd niet meer maar een glaasje rosé sla ik meestal niet af op een feestje o.i.d. Tegen familie en kennissen ik zeg gewoon dat ik op dieet ben, maar ik gok dat die vrienden in september daar echt niet intrappen!
Esjuh gefeliciteerd meid! Join the club! Zo gezellie om de zwangerschap met elkaar te kunnen delen he! En idd april wordt de BABYBOOM van 2008! hihi Mijn huisarts heeft me een verwijsbriefje gegeven voor de verloskundigen, en raadde me aan om volgende week pas te bellen. (dan ben ik ruim 5 weken) En wanneer dan de 1e intake is? Hihi wat duurt dat wachten inderdaad lang he!
Ja dat is inderdaad een geen drankje met oud en nieuw.. en met de kerst een gezellig wijntje ook niet... maar geeft niet heb het er voor over. Ook ik ben gek op jurkjes en rokjes en volgens mij heb je hele leuke voor zwangere vrouwen dus dat komt wel goed Ik ben gister begonnen met stoppen roken na de postitive test maar idd gelijk allemaal collega's met de vraag waarom ik gestopt ben.. uhmm ja.. wat moet je daar nou op zeggen. wij willen het nog niet tegen iemand zeggen dus ja daar moet je soms ff wat op verzinnen.
Gestopt met roken kun je toch altijd uitleggen? Omdat je toch in hebt gezien dat het nergens op slaat, het stinkt, het duur is, het slecht voor je is... Ik ben 1 januari gestopt en rookte zo nu en dan met een wijntje nog eens een sigaretje, maar ja, nu dus niet meer... En inderdaad, er zijn heel veel leuke positiejurkjes e.d