heb er niet echt last van christel alleen soms als ik snel opsta op me uitrek ofzo dan trekt het wel is een beetje daar. denk dat je idd gewoon rustig aan moet doen
nog geen pagian 200... ja denk ook dathet dat is... maar het zit ook nite rond mn schaambot enzo maar onder mn ribben zo raar enaan de linker zijkant.. als ik rustig zit of lig is er niks aan de hand.. maar zodra ik iets doe komt het weer.. nou ja wacht wel op het belletje... als ze het niet vergeten door te geven..
Tessa, vanaf eind deze week geloof ik dat Esprit met positiekleding komt, dus ff in de gaten houden! Schattig pakje he! En ja ik blijf bij jullie hoor! Nee had al gelezen dat de meeste echo's voor de 12 weken inwendig gedaan worden, dan zijn ze veel duidelijker. En die van mij is idd erg duidelijk. Kan hier echt een poosje op teren op deze mooie echo He Tes, alvast een hele fijne vakantie he! Geniet er van. Net al m'n eten eruit gegooid. Jeetje mina... was wat ik beroerd. En nog zit heel m'n maag te draaien. Bah, hoop dat dit snel over is.
wow wat een duidelijke echo corina! was het inwendig dat het zo duidelijk is? hoop zo dat ik morgen ook zon prachtige echo mag zien [-o<
wat een mooie echo corina.. en sab geen idee misschien wel heb niet echt gezwommen meer gestaan hahahah.. ik durf niet zo goed dingen te doen sinds ik zwanger ben.. kan ok goed zijn dat ik een speir verrekt heb toen ik cailynn op tilde.. ze weegt toch 10 kilo bijna dus ja
ja zon spiertje kan je makkelijk verrekken , denk niet dat het iets met je zwangerschap te maken heeft omdat het zo hoog zit...maarja ik ben dan ook geen dokter
Super! Alweer 200 pagina's. Gaat goed hier he! Ben heel trots op m'n mooie echo. Van 't weekend willen we het de naaste familie vertellen. Alleen m'n schoonouders weten het nu. En dan nog een weekje later de rest van de familie en al het personeel. Tuurlijk Sab, jij hebt morgen ook zo'n mooie echo! Is echt geweldig! ( Sorry val in de herhaling geloof ik!)
<<--- is jaloers op zo'n mooie echo ! Ik wil er ook eentje.. pfff tijd gaat langzaam als je zit te wachten..
ja zal wel iets kleiner zijn dan bij jou ben morgen precies 9 weken... jij gaat hard ! die 12 weken schieten al op voor jou, ik wil het ook graag vertellen maar wacht ook echt tot 12 weken hoe moeilijk het ook is. ben zo superzenuwachtig voor morgen(val ook in herhaling) zal me ook wel behoorlijk ongemakkelijk voelen als de echo inwendig is maarja je moet er iets voor over hebben he
hey sab ik denk ook niet dat het wat is.. maar widle het zeker weten maar ja die leuke vent belt maar biet terug.. ik heb met 6 weken al kloppend hartje gezien dus zal idd wel iets anders zijn.. mn man denkt dat het organen zijn die nu omhoog geduwd worden en ja dat is ook nog een optie.. dadelijk lekker een tosti eten mmmm met nederlandse kaas
hehe zit de laatste weken ook aan de tosti's veel anders krijg ik ook echt niet weg vooral warm eten savonds bah
goh apart zeg, ik kan maar niet genoeg eten.. een grote put bij mij.. alles wat maar eetbaar is gaat bij mij naar binnen..
de ene dag heb ik wel honger de andere dag niet.. ach ja hoort erbij maar me eigen vol stoppen nee dat kan ik nog niet maar weet dat het komen gaat over een par maand zoo erg hahahah de gyn had trouwens terug gebeld.. hij nam echt de tijd voor me aan de telefoon vond dat wel een prettig idee. je hebt ook van die mensen die gewoon vluchtig en geirriteerd antwoord geven.. hij vroeg wat ik het weekend had gedaan enzo.. en of ik wel rust had genomen.. had ik dus niet gedaan. hjzei dat ik de komende 2 dagen bedrust moet hebben en daarna ook rustug aan als het erger wordt de pijn moet ik maar even langskomen maar daar ging di eniet van uit.. ook zit mn baarmoeder naar recaht sdus daar was niks mis mee..( dat is gebeurt na de operatie)
Ja als je moet wachten, duurt het lang dolphin! Weet het maar al te goed. Maar ben zo blij dat ik nu eindelijk bevestiging heb, dat er van binnen iets groeit. Tot nu toe was het enigste bewijs, mieesleijkheid en m'n ongi die uit bleef. En dan is het nog zo moeilijk geloven. Lekker dat jij gewoon alles kunt eten, maar kan ineens veranderen hoor! Vaak na de 6 weken kan je je ineens beroerd voelen. Dus wat niet is, kan nog komen Ja schiet wel ineens hard op. Ben ineens 5 dagen verder nu. Maar vind ik helemaal niet erg Zal toch ook wel blij zijn, als ik me wat beter ga voelen en weer gewoon kan eten hoor! Ben nu maar aan een pakje crackers begonnen. Want nadat al m'n eten eruit is gekomen voel ik me echt vreselijk brak
Cristel, fijn dat de gyn de tijd ff voor je nam aan de telefoon. Is toch wel belangrijk vind ik, dat ze de tijd voor je nemen. Ben je meestal ook wat gerust gestelder! Doe je rustig aan meis!