het is een kleine gezinswoning, begane grond en 1e verdieping, 2 slaapkamers( grote waren er ooit 2) ruime badkamer(heb nu kleine met douchekabine waar ik over een paar maan niet meer in kom hahaha) apart toilet, ruimere keuken, grotere woonkamer. aangebouwde schuur en voor en achter tuin. en we kunnen er 227 euro huurtoeslag op krijgen als de kleine er is, en dan betalen we nog minder als nu voor ons duplexje.
jah zeker weten. maar kan alleen maar hopen op goed nieuws. dat lotingssysteem heeft me 1x geluk gebracht. hopelijk nu weer!
Ik duim me helemaal suf voor je Missco! Ik hoop van harte dat je het huisje toegewezen krijgt! Hebben jullie dit ook: Vijf weken geleden zat ik af en toe smachtend en zuchtend bij de maartmama's te kijken met het idee: Jeetje, die zijn ver! Er zijn er al die negen weken zijn! Nu ben ik inmiddels negen weken, en vnd ik het allemaal nog best snel gegaan.... Hebben jullie dat ook? Ik ben de hele dag door suffig en misselijk, maar net niet zo erg dat het eruit komt. Ik eet veel fruit en dergelijke, dat deed ik hiervoor nooit, dus ben ook wel een beetje blij dat die vitamientjes binnen blijven. Maar soms denk ik dat een keer lekker alles eruit gooien misschien best op kan luchten... Wij zijn er al helemaal uit wat namen betreft, zijn jullie er inmiddels al een beetje over aan het fantaseren?
nog een! helemaal geweldig, dankje! vriendlief en ik zijn ook al bezig met namen, paar weken terug waren we eruit, alleen moeten we beide namen veranderen omdat binnen de familie kids zijn geboren, 1 met dezelfde naam en 1 die er op lijkt. jaaaaa ik heb dat ook. morgen ben ik alweer 10 WEKEN! dan zit een kwart er alweer op! het gaat best snel.
ik durf nog niet zo goed ergens mee bezig te zijn.. ik wacht eerst de 1e echo af en dan kijken we wel verder. heerlijk dat fruit he, alleen de bananen smaken anders.. Ik kwam erachter toen ik al 5 weken was, dus dat ging echt heel snel.., maar om naar de VK te gaan duurt eeuwig, lijkt wel..
ik hou ook echt van fruit de laatste tijd..bananen heb ik alleen nog niet gehad omdat ze zeggen dat banaan stopt en ik heb al redelijk moeite met mn stoelgang enzo.
Missco: dat huisje klinkt erg leuk. Ben echt zo benieuwd he. En krijg je vandaag ook al te horen of je het geworden bent? Ik eet ook veel fruit, maar dat deed ik al. Heerlijk vind ik dat. Bananen stoppen idd, dus als je last hebt van je stoelgang kun je die mis ff laten staan. Met namen ben ik al wel bezig geweest, maar m'n mannetje nog niet. Hij reageert nog niet heel spontaan op de namen die ik noem, maar dat komt nog wel. Ik heb dinsdag bij Miss Etam 2 leuke buikbanden gekocht. Ook een met namen erop, erg handig als je er echt niet uitkomt. Missco: nog 9 min.
ooooh ik ben er gewoon zenuwachtig voor! nu is dat huis gewoon echt nodig. toen ik het huis uit ging had het geen haast. nu toch wel een beetje! als we ingeloot worden dan horen we dat vanmiddag al
Oh, echt super spannend meid. En hoor je ook hoeveel er ingeloot zijn? Hoeveel zijn dat er gemiddeld? Wij wonen nu twee jaar in ons huisje en we waren met z'n vieren ingeloot, dus 25% kans. Toen werden er vier nummers in een pot gedaan en werd er geloot. Wij waren nr. 4 en deze pakte de notaris uit de pot. Nou, dan word je echt helemaal GEK. Hoop dat jij dat straks ook hebt. Succes met bellen.
dus je wordt vandaag ook gebeld? of gaat daar weer een tijdje overheen? Op zich kan ik me het wel voorstellen, stel eens voor dat er 50 mensen zich aanmelden, dan moeten iedereen terugbellen dat hun het niet zijn geworden, dan zijn ze lang bezig..
Tussen welke tijden word je gebeld? Weet je ook van horen en zeggen dat er altijd veel mensen reageren? Waar staat het huisje? Wat een vragen he?
jah je krijgt vandaag een telefoontje. er word namelijk via de computer geloot. van iedereen die zich aanmeldt komen de registratienummers in de computer te staan, en die selecteert dan. want als mensen dat doen dan is er mogelijkheid dat er iemand voorgetrokken word. toen we dit huisje kregen had ik ook stipt om 1 uur aangemeld en om half 4 werd ik gebelt dat we em hadden
je hoort wel van mensen die reageren maarja, ik heb geen idee hoeveel het er zijn. het huis staat in een rustige woonwijk, met water en speeltuinen in de buurt. de ligging is heel gunstig maarja er moeten maar net mensen zijn die er interesse in hebben en dat weet je niet.
Hoi meiden, Graag wil ik me eigen bij jullie aanmelden. Heb een tijdje gedacht dat ik een maart mama was, had zelf uitgerekend dat ik uitgerekend was op 28 maart. 3 weken geleden mijn eerste echo gehad, hieruit bleek dat ik later uitgerekend zal zijn, maar voor de zekerheid afgelopen maandag nog een echo gehad om precies te bepalen hoe ver ik ben en hier is uitgekomen 2 april. Ik ben 25 en woon in de omgeving van Utrecht. Het is onze eerste kindje. Als jullie nog iets weten willen, vraag het me maar. Groetje Isra