hihi dat met die antibiotica ga ik ook onthouden! Toevallig heb ik echt een infectie te pakken dus des te geloofwaardiger zal het overkomen
Ik bedank jullie voor de tip. Eind augustus gaan we een weekje weg met vrienden, en we willen het ze nog niet vertellen. Ouders horen het als eerst te weten vind ik. Ik denk dat ik dan maar een blaasontsteking met zware antibiotica heb Ik ga zo maar eens lekker zwemmen denk ik. Ik heb een conditie van een slak, en ik wil niet helemaal conditieloos bevallen straks. Heb besloten om 4 keer per week het zwembad te bezoeken. Doen jullie nog aan iets van sport? En hebben jullie al stiekum iets aangeschaft voor de kleine straks? En zijn jullie al stiekum kinderwagens aan het vergelijken? Ben benieuwd!
haha.. leuk he al die kleine dingen waar je over na moet denken om te zorgen dat eigenlijk nog niemand het weet.. moet wel zeggen dat ik vandaag echt heel erg moe ben.. was heel de ochtend misselijk en dat is omgelagen naar moeheid moet ook erg veel plassen hebben jullie dat ook?
Ik heb nog dingen staan van me eerste zwangerschap dat hebben we bewaard daar ik het niet over me hart kon krijgen om alles weg te doen. Dus heb al een kinderwagen en een bedje. En ja verder natuurlijk wel al een beetje aan het kijken maar ik durf nu voor de 12e week nog niks aan te schaffen verder heb jij verder al spullen?
Mijn moeder stuurde net een smsje dat ze in een babywinkel was en allemaal leuke dingetjes zag. Het is voor haar ook spannend, het word als alles goed gaat haar eerste kleinkind. Ik sport momenteel 1 keer per maand ofzo, omdat ik heel weinig zin en tijd heb... Maar ik wil nu wel wat vaker gaan sporten. Wil inderdaad ook een goede conditie hebben als ik moet bevallen en wil ook niet heel dik worden... Moet er ook weer af natuurlijk, dus voorkomen is beter dan genezen!
weer veel bij te lezen zeg, vind het wel gezellig zo. Ik heb gisteren mijn laatste glaasje wijn opgedronken. Drink graag een glaasje wijn in de avond maar doet me niks om het te laten staan. Roken doe ik al 7 jaar niet meer. En mijn conditie is redelijk, ik fiets 20 min heen en 20 min terug naar mijn werk 3 dagen in de week. Heb ook een stepper maar dat schiet er de laatste weken in door ziekte. Maar goed aan het eind van je zwangerschap is je conditie echt nul of beneden nul. Althans dat was bij mij zo. Gaan jullie op zwangerschapsgym of Yoga? Ik heb het nooit gedaan maar eigenlijk wil ik deze zwangerschap toch wel graag. Ik merkte bij de bevalling dat ik er niks van bakte qua ademhaling. En het lijkt me ook heel gezellig al die zwangere dames. Ik zag een curcus voor met je partner. Dat lijkt me wel wat.
ik heb nog helemaal niets gekocht. we kunnen een hoop overnemen van mijn schoonzusje al weet ik niet zeker of ik het wel allemaal wil hebben. De baby kamer zou ik het liefst zelf uitzoeken, maar dat wordt pas over een paar maandjes.
@ karin ja ik wil zeker wel zoiets gaan doen! ik weet alleen niet of dat een beetje in de buurt gegeven wordt. maar daar ga ik wel achteraan na de eerste controle. Ben nu nog veel te nerveus dat er iets mis gaat. durf me niet eens op te geven voor moeders voor moeders...
Hi, Hier weer een nieuwe aprilmoeder. Mag ik meeschrijven? Ik ben 16 april uitgerekend. Groetjes, Pechvogel
ik heb net gegeten, heb ik alweer trek, mijn maag gaat als een gek tekeer zeg. Ik vind het trouwens ook nog veels te vroeg hoor voor zwangerschapsgym om je daar nu al voor op te geven. Maar moest er wel gelijk aan denken.
Jeetje meiden wat hebben jullie vandaag veel gekletst Heb vandaag hele dag gewerkt en heb geen puf meer om te reageren. Hoop dat jullie dit me kunnen vergeven... Alle nieuwe april mama's welkom hier! En natuurlijk van harte gefeliciteerd he! Kruip zo lekker mn bedje in!
Gefeliciteerd pechvogel! En welkom natuurlijk! Ik zal je aan ons schema toevoegen, ik zie dat je 32 bent en uitgerekend op 16 april. Hoeveelste kindje is het? En waar kom je vandaag? Je mag ook alleen de provincie zeggen als je dat liever wilt.. x
15 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Mielenl- 34 jaar - N-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje pechvogel- 32 jaar - ? - 16 april 2008 - ? adriana1982- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje Pechvogel, je staat erbij met de gegevens die ik van je weet 8)
Ik wil ook graag op zwangerschapsyoga! Lijkt me inderdaad naast nuttig ook erg gezellig! Vind het hier trouwens ook erg gezellig! Ben erg blij met jullie... Ik heb ook heel veel honger en mijn borsten doen erg pijn! Verder niet echt misselijk geweest vandaag, maar wel veel moeten plassen.
ik was net een beetje aan het surfen op het net ( knagend aan een cracker om de honger te stillen) zie ik tot mijn grote vreugde dat Esprit een mamma lijn krijgt startend vanaf 7 september. Ik kan niet wachten op een bol buikje. Ook H&M heeft super leuke mamma jeans, die had je 4 jaar geleden nog niet! Krijg er wel weer helemaal zin in, heerlijk zo dagdromen....
Zwangerschapsgym en Yoga lijken mij ook wel wat! Alleen geen idee vanaf wanneer je daarbij kan! Wil ook wel gaan zwemmen om een klein beetje conditie te houden. Leuk hè Karin, die kleren! Kan ook niet meer wachten tot we wat verder zijn! hihi ps: Adriana, heb ook een abo op de wc! plas me een ongeluk
Hi, Natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd. Ik kom uit Noord Brabant. Het is mijn derde kindje, maar hopelijk het eerste levende kindje...