April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    ahhhhh.. het lukt nog niet... wie helpt me, nu staat er 1 april niet meer gekleurd... ik snap het niet meer......

2. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik begin er niet aan met het kopieëren. Laat ik over aan mensen die er wel verstand van hebben ;) .
    Komt mijn afspraak bij vk op 19 oktober er nog op te staan? Iemand? :)

3. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    ik zit inmiddels ook aan de tomatesoep, begin nu al met het 2de bakkie.... heerlijk zeg!

waar is iedereen toch?

4. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hey astrid, jij bent uitgeteld op de 20ste, ik op de 19de, hoe kan dat, als we even ver zijn?

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hi Aprilmama,
    Ik denk dat mijn banner wat anders telt. Weet het ook niet. Volgens de vk was het ook de 19e, ikzelf had de 20e uitgerekend. Ik wacht de termijnecho af en ik zie het wel. De datum zegt mij ook niet zoveel, de eerste kwam toch bijna 3 weken later.

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ga jullie verlaten sorry voel me niet echt gewenst hier...
    mensen die wel contact met me willen houden pb maar maar ik wil liever geen tijd in vragen en berichtjes stoppen waar ik geen antwoord op krijg... en bedoel het niet persoonlijk.. misschien hormonen van me die rijzne nogal op enneer maar toch.. even nik svoor me want is wel een teleurstelling.. sorry dames... ik wens jullie een mooi zwangerschap toe

7. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    in de boeken etc staat er ook officieel 20 april, maar via sites etc kom ik altijd op 19 april. Nu zei de vrouw van moeders voor moeders dat het volgend jaar schrikkeljaar is en daarom de 19de uitgeteld ben...
    maar goed, super dat we gelijk lopen... moet alleen even kijken, in de lijst, hoe het bij jou zit, ik heb as. di. intake bij de vk. Verder nog geen afspraak over echo, zal ik di. wel horen.. Hoe voel jij je verder dan?

8. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hoi christel... wat vreselijk dat je je niet gewenst voelt.. Dat kan echt niet de bedoeling zijn, ik weet zeker dat de rest er net zo over denkt! iedereen is welkom hier, nou ja, iedereen april mama's dan! en de rest mag natuurlijk ook altijd beste even kijken en meekletsen..
    Maar soms wordt er zoveel getypt dat je niet meer op iedereen kunt reageren, tenminste dat ondervind ik zelf, dan denk ik wat stond er toch allemaal weer.. Tuurlijk heb je nu niet alles verpest! Je bent hier harstikke welkom! en je blijft gewoon bij ons horen hoor!

Liefs en een dikke knuffel..

Ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt!

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ben het helemaal met aprilmama eens...we zijn inmiddels met een flinke groep , en de pagina's vliegen voorbij.ikzelf heb ook niet altijd tijd om alles bij te lezen en net als bij jou word er ook bij mij wel eens niet gereageerd. vind het jammer dat jij het zo voelt want weet zeker dat niemand het zo bedoelt :)

misschien zijn het idd je hormoontjes :)

gewoon bij ons blijven hoor en ook je hart uitstorten als je ergens mee zit, zoals nu.

liefs sab

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    bedankt april mama en sab voor jullie reactie.... ik zal dan wel blijven posten maar toch... soms voel ik dat er iemand hier zit die mij niet echt mag ofzo of die mij heel goed kent.. als dat zo is weet diegene zelf wel waar ik het over heb... ik heb verder geen april mamas in gedachten die dat kunnen zijn maar da zegt mijn gevoel als dat gevoel verdwenen is zal ik jullie wel vertellen wat er aan de hand is ok ? hoop dat jullie dit mystrieuze verhala nog snappen

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    maar als hier iemand was die jou goed kent dan zou diegene dat toch wel gewoon zeggen? lijkt mij...de kans is zowieso heel klein hier dat je elkaar kent vind ik, en voor jou helemaal want je woont niet echt in de buurt ;)

nee hoor gewoon niet druk maken en lekker blijven posten, iedereen heeft weleens zo'n dagje(tenminste ik wel)dat je gewoon effe niet zo lekker in je vel zit.

misschien voel je je morgen alweer een stuk beter.
    :thumup:
    liefs sab

12. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    wat fijn dat je toch blijft posten! de pb'tje hebben dan toch geholpen?
    WAt een vreselijk gevoel dat iemand je niet zou mogen of iemand die je goed kent, dAt je je daardoor "onzeker" en niet gewenst voelt.

Ik moet zeggen dat ook altijd bang ben dat er iemand hier is die me kent en al vertelt dat ik zwanger ben, dus ik moet zeggen dat ik ook voorzichtig ben, straks als ik 12 weken ben gepasseerd en iedereen het weet, dan doe ik ook mee met de telf.nr's etc.

Maar kom op meiden we gaan met z'n allen leuk gezellig verder...... en met onze kleintjes in onze buik!

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja april mama het heeft geholpen.. nou ja was erg vrolijk op gestaan hoor.. maar kan ook janken om niks ik kan de hormonen echt zelfs amper aan... en sab ik leg het je nog wel eens uit.. ingewikkeld verhaal

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    is goed hoor christel je mag me ook altijd een pbtje sturen :)
    en die hormonen ja die vind ik ook best heftig soms, hoop dat het nog wat minder word straks. had je dat bij je eerste zwangerschap niet?

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nope bij mn eerste zwangerschap had ik dat niet zo erg. nou ja ik lag de eerste 12 weken ook knock-out in bed en 2 kee rin het ziekenhuis.. was kots misselijk en gaf zelfs water over echt alles ging eruit.. was 2 ker uitgedroogd vandaar het ziekenhuis.. na week 14 ging het beter.. werd toen welles wat sneller boos op mn man maar verder niet zo erg als het nu is... moet al janken als ik een mooie spijkerbroek zie bij wijze van spreken

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Nou lieve Cristel ;)
    Heb inmiddels al met je gePB't, wat mij betreft ben je ook hartstikke welkom hier hoor! hihi vind dat we er met z'n allen evenveel bij horen! :)

Heb ook vaak het gevoel dat ik vergeet om op iemand te reageren! Word soms ook heeeeel veel gekletst! ;)
    Maar dat bedoel ik dus noooooit verkeerd. als jij en iedereen dat maar weet! :)

Wij zijn met alle aprilmama's een groep en blijven dat gewoon! hihi

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zat zo in dit forum dat ik helemaal ATWT vergeet :)

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    oeps ;) hihi
    Dat krijg je ervan he! :)

19. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    kellox,

wat een super plaatje, krijg er kippevel van!

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    whaha is dat mijn schuld? ;)
    Heb gister een heel blik naar binnen gewerkt trouwens, hihi :oops:
    (helemaal alleen)

Deel Deze Pagina