Ja ik denk, DIE moet ik ff plaatsen, uit precies wat ik bedoel, en denk dat de meesten het ermee eens zullen zijn toch?
atwt kijk ik altijd smorgens... ik las vele berichtjes over tomatensoep en dacht dat imoet ik proberen.... ik ga morgen direcht nieuwe kopen, het is op.. voor vanavond hebben we mexicaanse worst en spinazie met ei en aardappels.. even weer vitamientjes he! we eten pas laat, mijn kerel is er altijd pas om 18:30u weer... dus ik heb nog een half uurtje....
57 april 2008 mama`s 1 april 2008 Sweetvienna - 33 jaar - ? - 1e kindje 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje Isra - 25 jaar - Utrecht- 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje oOMissCOo - 20 jaar - gelderland- 1e kinde 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 10 april 2008 juffie81 - ? jaar - Rotterdam- ?e kindje 12 april 2008 H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje 13 april 2008 vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje jessy77- 29 jaar - ? - ?e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje aprilmama- 26 jaar - Drenthe - 1e kindje valhalla- 25jaar - Zeeland - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje Boukje34- 35 jaar - Fryslan - ?e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje dolphin- 22 jaar - Overijssel - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje 30 april 2008 Elpee- 27 jaar - Antwerpen - 2e kindje ? april 2008 narcis- ? jaar - ? - ?e kindje Boontje71- 35 jaar - ? - ?e kindje Kwebbeltje- 33 jaar - Duitsland - 3e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam foreverfriend- 31 jaar - ? - 22 april 2008 - ?e kindje - miskraam Tatty Teddy- 26 jaar - 17 april 2008 - 1e kindje - miskraam Luna73- 33 jaar - Overijssel- 23 april - 3e kindje - miskraam sharelis- 32 jaar - 28 april 2008 - 4e kindje - miskraam Karin29- 30 jaar - 27 april 2008 - 2e kindje - miskraam mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - miskraam Agenda September 7 - mielenl 2e echo 7 - AstridvD afspraak VK 9 - cristel1986 gynaecoloog 9 - narcis 1e echo 10 - Esjuh 1e echo 10 - Dolphin intake VK 11 - aprilmama intake VK 14 - Talia intake VK 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 19 - Groentje 1e echo 19 - oOMissCOo 1e echo 19 - sab85 2e echo 24 - Corina controle VK 24 - campie 1e echo 25 - Dolphin 1e echo 25 - oOMissCOo controle VK Oktober 1 - adriana82 controle vk 2 - valhalla 1e echo 3 - campie controle vk 4 - Nikita23 controle vk 9 - kellox controle vk 10 - Eunice1976 2e echo 19 - AstridvD controle vk hihi ff de originele lijst weer terug gehaald
www.betterteams.be/images/HalveMaan/animation.gif[/quote] IK MIS ER ALLEEN EEN ZWANGERSCHAPSBUIK ONDER! hihihihihihi
Ben het helemaal eens met Kellox, er word zoveel gekletst hier dat je soms niet meer op allemaal kunt reageren. En zeker niet als je je zo beroerd voelt. GEloof dat niemand dat dan verkeerd bedoeld hoor Cristel! Maar heb je ook ff ge-pbt. Hopelijk blijf je gezellig bij ons. En als een bepaald persoon je dwars zit, mag je dat zeggen hoor! En je mag me ook altijd pben. Vind het altijd wel leuk dat ik weer een berichtje heb
dag dames.. ben ik weer.. sommige zijn inmidls op de hoogte dus probleem is nou ja min of meer de wereld uit en tomaten soep ja kan ook een blik naar binnen wekren als ik die zou hebben hier ik heb alleen die waterige viese soep hier
het is niet erg orgineel meer maar heb ook de tomatensoep op het vuur staan jammie was er al verslaaf aan voor mn zwangerschap trouwens mar het blijft lekker =P~ \ zullen we met zn allen wat potten naar je sturen christel hetlijkt me verschrikkelijk zonder tomatensoep
Ik ben niet zo tomatensoep fan. Ben meer van de groentesoepie. Zo zie je smaken verschillen Ben benieuwd hoe de echo bij Mielenl was. Weet alleen niet hoe laat ze moest. Hopelijk laat ze nog ff wat weten.
haha sabje.. eigenlij is het sab85 maar vind sabje liever klinken hahahah.. ach ja ik heb mn waterig soepje hier en maakdan mar verse groente soep.. kom binnen kort in nederland wel een kommetje halen.. haha.. hoop ik dan gelijk een frikandel speciaal
overal noemen ze me sabje hier haha grappig, oeh frikandel speciaal... =P~ weet niet wat ik heb vandaag maar alles wat jullie zeggen klinkt lekker tomatensoepje met kibbeling, een gekookt eitje met spinazie, frikandellen mmmmmm mag wel opassen word zo rond als wat straks
ooh ik was de kibbeling vergeten/.. nou ja gisteren ook hollandse pot gehad.. hachee gemaakt mmmmm...
jeetje dames, ik ben ff een paar uurtjes weg en kijk wat er allemaal gebeurt! Cristel ik ben verder niet op de hoogte wat nou het probleem was, maar ben blij dat je besloten hebt toch bij ons te blijven! we zijn allemaal 1 grote groep en dat blijven we ook als het aan mij ligt! @ aprilmama, ik had ook het 1e zwangerschapskaartje in de bus vandaag! toevallig zeg! ik ga zodalijk lekker patat en kroketjes eten en vanavond naar het piratenfeest!
JA die frikadel speciaal heb ook al een poosje zin in! Wij eten zo lekker nasi, met sate saus en een gebakken eitje erbij! Heb er best zin in! Heeft manlief gisteren al klaar gemaakt, zodat ik nu een makkie hebt Ja vind Sabje ook leuker klinken Als we straks allemaal uit de 'gevarenzone' zijn, moeten we elkaar maar gewoon bij de voornaam noemen hoor! Is alvast makkleijk voor de date! Anders gebruiken we bij de date ook nog onze schuilnamen, zou wel lachen zijn!
nou dat was ik ook nog veregetn kroketje mm en miscoo ja het is opgelost nou ja zover dat kan.. en blijf ggewoon posten... komt goed neem het berichtje niet persoonlijk op dat geld voor iedereen trouwens
nou de mijne is wel makkelijk te raden he mn voornaam hahah... en nasi klinkt ookal zo lekker.. ik weet niet nmeer war ik het zoeken moet haha hebbern er veel mensen last van lucht in je darmen zeg mar als je snapt wat ik bedoel ik namelijk wel
Hee Cristel, wat vervelend dat je dat gevoel hebt! Ben blij te lezen dat dat inmiddels gezakt is, want ik denk echt dat het gevoel mey je hormonen te maken hebben. Mijn studie is deze week weer begonnen, en ik voelde me ook (onterecht) ongewenst. Gewoon een raar soort van onzekerheid die ik nooit eerder gekent heb. Ik voel me ook veel sneller aangevallen.... Ik lees steeds al jullie verhalen bij, maar zodra ik alles gelezen heb ben ik alweer vergeten waar ik op wilde reageren... Dan begin ik zelf maar weer iets te schrijven, om maar weer wat van me te laten horen. Ik lees en leef dus ook echt met jullie allemaal mee!
neem het niet persoonlijk op maar vind het heel vervelend dat op een forum dat vrij anoniem is, mensen zich soms persoonlijk aangevallen kunnen voelen, terwijl dat nergens voor nodig is. we zijn hier om elkaar te steunen als we het moeilijk hebben en om met elkaar te kletsen over alle leuke dingen! niet om elkaar in zak en as te helpen!
@missco, wat toevallig ja dat we beiden kaartje kregen vandaag, en nog wel de eerste! @corina, ohhh bah satesaus, dat is iets wat ik echt niet lust, verschrikkelijk! wel satestokjes, maar geen satesaus... maar nasi, heerlijk! @christel, dus je eet daar ook wel de ned. pot, kun je dat makkelijk hale daarzo? je gaat binnenkort paar dagen ned. bezoeken, bij familie of zo? Ja, na de gevarenzone moet er maar echte namen komen, lijkt me lachen, dat wanneer we dan een uitje hebben, iemand me aan spreekt met april mama, dat ben ik dan alvst weer vergeten..hihihi.. Maar ik lees dus een uitje, wat een idee zeg! leuk! Ik ga gauw naar mijn eten, voordat er iets zwart wordt.. ohja, ik moet echt regelmatig eten, zowat elk uur, anders ben ik zo weer duizelig, zal dat eens aankaarten di. bi de verloskundige, herkenne jullie dit ook? ik heb dat nu sinds 2 dagen.. als ik elk uur wat neem, soms met tegenzin, gaat het wel beter.. hoe moet ik dat nu vanvond doen met de verjaardag, niemand weet het daar en dat wil ik zo houden! voorlopig.. kunnen jullie me helpen?
kroketje met mosterd mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm =P~ trouwens ongeveer de helft van al onze berichten gaan over eten hoezo zwanger ben benieuwd hoe het met mielenl is afgelopen trouwens...