whahaha idd, we hebben het idd wel heel vaak over eten uitje is idd een heel goed idee! als we allemaal met dikke buiken lopen
heb er zelf geen last van aprilmama maar het hoort wel bij de zwangerschap volgens mij...zou het iig wel effe tegen je vk zeggen. ik moet ook regelmatig iets eten maar das meer ivm misselijkheid. en op die verjaardag ...ja dat is lastig he ik heb het zelf al als iemand vraagt of ik koffie wil(daar mag je niet zoveel van) en ik zeg nee ben ik ook bang dat ze gelijk wat denken omdat ik het normaal wel drink. maarja denk dat het wel meevalt hoor vooral als niemand verwacht dat je zwanger bent, je kan toch gewoon honger hebben?
ik lust niet een skoffie. en ik kijk wel uit wat ik eet maar verder et ik ewl wat ik wil toevallig lust ik lekker veel fruit hahaha
Goede avond, Vanmorgen werd ik om 8.20 uit bed gebeld of ik wilde invallen hier in Harlingen voor groep 6. Natuurlijk, super leuk. Een paar vervelende kids die de boel probeerden te verzieken, maar het is helemaal goed gekomen. En nu kijk ik hier weer en zie dat ik weer een aantal blz. heb bij te lezen. Ik vind dat wij in ieder geval als aprilmama's echt bij elkaar horen en dat moet ook echt zo blijven. Iedereen hoort erbij.
ha iedereen hier maandag voor intake naar verloskundige geweest waaren allemaal weer andere dan vorig jaar en ik vond ze niet aardig ze vroegen geen eens hoe ik mijn voelde en Ik had Anne mee daar zeiden ze echt niks tegen negeerde ze helemaal en toen ze een beetje begon te huilen zei ze echt zo sstt. nou zeg vond het echt niet leuk en toen ik vertelde dat Anne met een keizersnee geboren was en dat 2 gynecelogen gezegt hadden dat de volgende weer een keizersnee werd zei ze nee hoor het wordt gewoon een normale bevalling is veel gezonder Daar schok ik echt van Ben er van uit gegaan dat het weer een ks zal worden dus viel me dit eigenlijk een beetje tegen en vind ik het heel eng ze hebben het niet voor niks gezegt. met 33 weken wordt ik zo ie zo door verwezen naar de gynekeloog Dan moest ik het nog maar eens vragen net of ik al die weken in onzeker heid ga zitten Ik bel gewoon de gynekeloog zelf wel op. Verder Alles goed hier heb alleen om het uur zin in eten probeer wel zo gezond mogelijk te eten. heb trouwnens 27 9 mijn eerste echo Soory maar ik heb niet Alles terug gelezen was zo veel zal de volgende keer weer op jullie berichten reageren hoor. groetjes gerdien
gerdiendejong: al sje een keizersnede hebt gehad hoef je asl je geluk heb en dat niet wilt natuurlijk geen 2e kerizersnee.. ik ben in maart geopereerd hetzelfde als een keizersnee en heb een wond van 12 cm lang ongeveer en als het goed is als er geen complicaties komen kan ik gewoon bevallen.. maar asl jezelf al een keizersnee wil dan kan dat ook gewoon toch?
Wat een naar eerste bezoek joh. Heb je geen andere praktijk in de buurt? Ik zou er volgende keer gewoon wat van zeggen. Het is de bedoeling dat ze naar jouw verhaal luisteren en jouw wensen. Je bent een klant van ze notabene. Naja, ik zou het er niet bij laten zitten! En wat een hoop tomatensoepverslavenden zeg, het is echt besmettelijk Heb nog 2 tomato soup tips: UNOX groenten tomatensoep uit blik Pittige tomatensoep van UNOX uit een zak jummie, sorrie cristel, hoop niet dat ik je nu heel lekker maak. jammer dat ze het niet in de States verkopen. Ik zou ook de dropjes gaan missen en de haring! Ennuh stroopwafels van de bakker...krijg gelijk weer trek. Heb je nooit heimwee naar Nederland?
nou ze hebben wel een nederlands winkeltje kan er veel kopen maar geen soep enzo.. ja cup a soup... maar wel drop en stroopwafels etc.. dus hoef niet alles te missen mn vader stuurt ook geregeld wat op hoor.. zoals mix voor hachee enzo.. of stoofvlees noemen sommige het.. en nederland missen ja en nee.. het weer is heerlijk hier rn hier kun je wat makkelijker geld verdienen en mer geld verdienen als in nederland maar daar in tegen,. zouook wel weer sneeuw willen enzo en een bui regen zeg ik ook geen nee tegen.. en het is veeel veiliger in nederland veiligheid is ver te zoeken zeker waar ik woon.. voor kinderen is het niet leuk en voor ouders met kinderen ook niet op basis scholen lopen beveilingsmensen rond dus dat zegt wel wat... is ook de rede waarom we ofja ik weer terug wil en mn man naar nederland wil.. hij is immers geen nederlander.. voor kinderen is het beter was een lijst van unicef zei de oom van mn man.. ging over waar kinderen het gelukkigst waren en nederland stond op nummer 1 usa op nr 20
Jeetje zeg, wat naar. Lijkt me vreselijk om zo je kind naar school te moeten doen. We hadden het er trouwens pas over met collega's over ER live, dat daar zoveel schiet incidenten voorkomen dat het gewoon normaal is. Maar op basisscholen? waar gaat dat naar toe joh. Heel Nederland was in shock toen hier een knulletje neergestoken was op school, zoiets is hier niet denkbaar joh. Maar aan de andere kant zie je hier ook steeds meer agressie hoor, vind ik dan. Bij ons in het dorp hier niet, allemaal gemoedelijk maar in de steden is het af en toe ook bar en boos. Hopelijk gaat het niet ook die kant op.
ja op basisscholen is e voornamelijk ook voor pedofielen die schijnen daar tegen woordig zo naar binenn te gaan om kinderen te betasten want dat hoorde ik vorige week al 2 kee rop het nieuws.. maar op middelbare scholen is het niks al schieten en drugs en vechten is gewoon hee normaal ook opstraat savonds is schieten normaal ik ga daarom ook na 21/22 uur niet graag meer naar buiten.. dus ja vandaar ook de keus om weer terug te gaan
brrr, krijg er gewoon een koude rilling van, waarom toch al die haat hè? Is het wel te doen voor je vriend om hiernaar toe te komen ivm verblijfsvergunning?
Christel een dikke knuffel voor jou. Jeetje meiden allemaal aan de tomatensoep vanavond. Ik heb frietjes op met een frikadel, maar verlang nog steeds naar mijn kinderbueno. Maar over 4 min sluit ik mijn winkeltje (pfff lange dag hoor van 9.00 tot 21.00) en dan rij ik even langs de pomp om zo'n lekkere kinderbueno te halen. Gerdien wat een nare ervaring gewoon de volgende keer kenbaar maken dat je je eigen zo niet op je gemak voelt en dat jij of je dochter ook zo niet behandeld wenst te worden. Fijne avond allemaal en tot morgen. Liefs Isra
oohja isra is ook lekker kinder bueno mmm,.. haha maar die frikandel ook ben jaloers... en idd al die haat ik weet het ook niet maarja.. ik ben getrouwd met m en als ie een gewone baan of school neemt dan mag die gewoon komen we hebben al gecheckt maar dat wordt pas eind 2008 duss hebben nog even... met een baan moet ie wel min 1300 netto maken hoor... maar dat komt wel goed.. hij is nu ook nederlands aan het leren maar dat wil die in nederland ook eerst doen een cursus nederlands
Nou das dan wel gunstig, knap van hem trouwens om gelijk de taal eigen te maken. Zou ook 1 van mijn pré's zijn als ik zou gaan emigreren naar het buitenland. En een huis vinden lijkt me ook best wel moeilijk. Maja, als je iets graag wilt is alles mogelijk. Dat roep ik heel de dag tegen mijn dochter; je kan allles, als je maar wilt! Wel allemaal spannend voor jullie zeg.
ooh kellox wat lekker hahahah water loopt me in de mond... 4catsandagirl we kunne eerst bij mn vader terecht dus is wel makkelijk vanuit dara kunne we verder kijken is wel makkelijker als je eerst in het land zelf bent hahah.. wie weet win ik wel de loterij e nkan ik een huis kopen hahah net en lekker juicy smootie wezen halen was heerlijk maar ewl snel op
goedemorgen, zoooo lekker Kellox soeppieee, wel een beetje vroeg nu, heb het gister gemist. En ik hoop Cristel dat je idd een prijsje wint, maakt het allemaal wel een stuk makkelijker.Ik hoop er ook al jaren op maar tot nu to alleen het lot terugverdient, maja ben gelukkig in de liefde Bah ben weer misselijk, ik krijg dat gevoel als ik wat gegeten heb, terwijl het meestal andersom is! Gaan jullie nog leuke dingen doen trouwens? Ik ga zo shoppen, nieuwe GSM halen, kadootje kopen voor de dochter van mijn vriendin en dan misschien nog even naar de hippieconcourse bij ons in het dorp. Mijn dochter is dol van paarden, het foldertje lag gisteren in de gang dus die staat al te popelen.
ben weer een beetje bijgelezen. Begin me geloof ik eindenlijk iets beter te voelen. En jullie maar praten over eten, eten en eten. Ik ben blij als ik een hap door mijn keel krijg. Vlees gaat er echt niet meer in. Alles wat maar een beetje smaak heeft ook niet. (hachee, nasi, bami etc) wat hebben jullie dan een luxe dat jullie zoveel trek hebben! Mariaatje, ik kreeg echt spontaan tranen in mijn ogen toen ik jouw verhaal las... wat vreselijk. Je weet dat het kan gebeuren, maar het lijkt me verschrikkelijk. Heeeeeel veeeeeeeel sterkte. Nogeven om de lijst bij te werken maandag heb ik mijn 1e gesprek met de verloskundige. En ik hoop de uitslag van het bloedonderzoek, misschien dat ze me daar kunnen vertellen waarom ik me zo'n vaatdoek voel... Omdat er bij de eerste echo (naast mijn beeb waar alles prima mee was) nog een soort andere vloeistofzak te zien was, en deze vanzelf moet verdwijnen, heb ik 9 oktober een extra echo om dat te controleren. Over buiken gesproken: Mijn hele lijf is al veranderd. Ik ben zeker niet de slankste en heb al buik van mezelf, maar het wordt steeds erger. Soms lijk ik al een paar maanden zwanger. Ik heb al positiebroeken aan. Ook omdat die broeken niet zo zitten te knellen in je maag als je toch al misselijk bent. Die broeken zijn een uitkomst! Mijn taille is ook helemaal verdwenen! Hoop dat ik me nu beter blijf voelen en weer een beetje bij kan blijven met lezen. Frumpje!
@ cristel mocht ik een van de genen zijn die jou een ongemakkelijk gevoel heeft gegeven dan is dat volkomen onbewust geweest en bij deze mijn excuses! hartstikke leuk dat je toch hebt besloten om gezellig mee te blijven kletsen! @ frumpje fijn dat je je iets beter voelt! ik ben af en toe ook misselijk en lust sommige dingen niet meer, maar bij mij helpt het om iets te eten als ik misselijk ben, vandaar misschien alle praatjes over eten . Ook ik heb van mezelf al een buikje, maar ben nu al 1,5 kilo aangekomen en heb voor mijn gevoel al een enorme buik die ik nauwelijks meer kan verbergen sorry dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten over mijn echo, maar ik kwam er gisteren niet meer aan toe om te posten! de echo was prima, foto's zal ik zo in mijn album zetten. Hartje klopte, armpjes, beentjes alles er op en eraan, zooooooo geweldig! Dank jullie wel allemaal voor het duimen!