April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    ik ben dr ook weer...

@christel, heb ook erg last van mijn borsten, zolang ik de bh maar aan heb gaat het wel redelijk, maar snachts is afzien... vriendlief mag dr dan ook nog maar even niet aankomen, zijn zo gevoelig...

@missco, over dat je het gevoel hebt dat er 2 zijn, dat heb ik ook.. maar nu is het ook nog zo, dat bij mijn ouders aan beide kanten het in de familie zit en bij mijn schoonouders ook aan beide kanten.. Zelfs mijn schoonmoeder zei toen straks, misschien wordt het wel een tweeeling....

ben nu heel benieuwd!

wij gaan even shoarma eten met heeeeeel veeeel knoflooksaus.....

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    bij ons het zit het ook aan beide kanten in de familie.
    mijn oma is zelfs van een tweeling!
    dus het is wel superspannend!
    ik ga nu lekker douchen en vanavond lekker potje kaarten met vrienden!

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mmmmm shoarma :) lekker en zeker die koflook saus jeetje jullie maken me wel lekker met al dat eten hahaha ik moet afzien hier :(
    ik kan juist niet tegen een bh aan dat doet na een uur of 2 gewoon pijn maarja ga ook niet zonder bh de deur uit...

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    even vies praatje hoor...veeg net wat bruin slijm af in de wc :(

misschien is het nix ergs maar ik ben al zo onzeker en maak me best druk nu, omdat ik tot nu toe nog helemaal geen last heb gehad van bruinverlies :(

heeft 1 van jullie dat ook welis gehad?

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    uhm ja nu niet maar heb het gehad met de zwangerschap van cailynn.. had het toen ik zon 7/8 weken was.. misschien komt het door uhm ja sex sorry dat ik het zo neer zet maar heb gelezen dat het welles kan als je sex hebt gehad...
    maar zolang het niet rood is is alles goed hoor

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb geen sex gehad dat is t m nou juis :cry:
    heb niets geks gedaan vandaag ofzo... ben echt best wel bang nu

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ sab ik heb het maar 1 keertje gehad dat was met 5,5 week....volgens mij kan het nog steeds innestelings (oud dus) bloed zijn.....en zo lang het bruin is, is het niet erg!

@ missC mijn moeder is van een tweeling en gebruikte ook die medicijnen die de kans op een meerling vergroten.....maar het is er echt maar één (en daar ben ik heel blij mee hoor!) maar het zou natuurlijk goed kunnen dat een van de 57 aprilmama's een tweeling verwacht....waarom niet?

ik heb qua warm eten eigenlijk alleen maar zin in soep.....maar als ik het eenmaal klaar heb dan eet ik het wel maar het smaakt me niet echt! en heb ook veel zin in snaaiwerk! ik liep net door de supermarkt en moest me echt inhouden om niet allemaal chips, zoutjes, koek en snoep in het karretje te gooien :oops:

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha mielenl dat herken ik ik heb daarom ook niet zoveel gekocht maar wat meer fruit..

en sabje... is het alleen bij afvegen? zoja dan kan het hoor meis... maak je maar niet te veel zorgen ik wilde zeggen bel anders de vk even op maarja is nu net weekend.. zolang het niet erg is is alles goed gewoon lekker even rusten misschien heb je te veel gedaan dat kan ook...

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik hoop zo dat het nix ergs is....was net zo opgelucht na de echo van woensdag, en nu ben ik me weer allemaal druk aan t maken :(

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ sab kan ik me goed voorstellen meis, maar oud bloed hoef je je geen zorgen over te maken! Dikke knuffel!

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh zie je je hebt al een goede echo gehad dan zou ik me helemaal niet druk maken :) echt niet doen doe het even lekker rustig aan been omhoog lekker op de bank liggen ofzo..

knufel

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ cristel (beetje late reactie) wij zijn er nog niet over uit of we het geslacht willen weten....waarschijnlijk wel, is wel handig ivm de babykamer....maar vind een verrassing ook wel leuk, hahaha!

* cliché *

"als het maar gezond is"

* einde cliché *

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik wil het heel graag weten ivm kleertjes, kamer, wagen enz.

en mijn vriend heeft liever een ''verrassing''

maar ik krijg meestal mijn zin dus :)

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha ik wil juist de verrasing en mn man niet hahaah.. met baby kleertjes is het wel lastig hier want het is niet echt neutraal maar vind soms wel leuke neutrale dingen...

en idd als het maar gezond is...

en de baby kamer... ja ik vin dlime en oranje leuk hahaha ja wat een kleuren he

15. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    de shoarma is niet goed gevallen, voel me potje misselijk nu......

nu weet ik wat het is om misselijk te zijn, meiden wat heb ik een medelijden met de meiden die elke keer misselijk zijn, ik weet nu wat het is...

fijne avond..

16. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden! Ben weer terug! London was te gek en Prince was nog leuker! Wat een ongelooflijke man zeg! Wat wel echt een enorm nadeel was, was dat ik zo moe ben geweest daar. Na een paar uurtjes door de stad lopen, kon je opvegen. Heb dan ook veel geslapen!
    Vandaag alweer 9 weken! Joepie.. Misselijkheid lijkt wel iets minder, maar de vermoeidheid is heftiger geworden. Zodra ik ook maar iets heb gedaan, wil ik slapen [-(

@ Sab, gefeliciteerd met je mooie echo! Hoe gaat het nu verder met je?
    Ja, ik heb zelfs een paar dagen heel veel bruin slijm gehad. Dat was ook de reden waarom ik eerder voor een echo mocht. Het kan heel veel zijn. Meest voorkomend zijn: nog restje van innestelingsbloeding, geknapt bloedvaatje en vlokken (ofzo) die loslaten langs de baarmoeder. Van dat laatste merk je meestal niets, maar soms kan er wat bruin verlies bij komen. Een geknapt bloedvaatje is het meest voorkomend. Dat kan komen doordat je het druk hebt gehad, door wat harde ontlasting dat via je darmen tegen je baarmoeder aan is gekomen, maar ook als je veel lichaamsbeweging hebt gehad e.d. Onthoud de prachtige echo die je hebt gehad. Maak je er niet te druk om... knuffel!

@ Suzy, ik sta er heel vaak bij stil (hoe mijn vriend zich zal houden tijdens de bevalling). Mijn vriend is ook al zo'n held... Is bang voor bloed... IK ZEG: SUCCES hahahhahaha

@ frumpje, goed wat van je te horen meis!

@ nikita, ja heb ik ook! Keek ook zo naar de maartmamma's en ineens zelf alweer 9 weken. In principe zitten we bijna op 1/4

@ Isra, gezellig dat je bij ons komt kletsen! welkom...

@ mariaatje, wat vreselijk! heel veel sterkte meis!

@ luna, meis... goed wat van je te horen!

@ cynthia, balen dat het huis niets is geworden! Hoop dat je snel wel aan de beurt bent!

@ 4catsandagirl, ik heb heel veel trek in appelsap! Tomatensoep gaat er ook goed in.. Ik heb juist een sterke voorkeur voor die van Unox (in zak) Net als avondeten gehad. Verder niet echt rare tikken :)

@ cristel, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Dus toch maart? Blijf je nog wel af en toe met ons meekletsen? Je bent meer dan welkom bij ons! Als er iemand is die je het gevoel geeft dat dat niet zo is, moet je diegene maar links laten liggen. Ik vind het fijn dat je er bent.. dikke kus! (trouwens, ik heb ook last van lucht in mijn darmen en de gevolgen daarvan :rolleyes: )
    Wij willen ook weten of het jongen of meisje is.. Ben veel te nieuwsgierig van aard om het niet te willen weten.

@ Gerdien, wat naar meis! Laat het kaas niet van je brood eten he!? Jij bent de klant.. Jij moet je op je gemak voelen en het gaat hier om jou en je kindje!

@ mielenl, fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad! Inderdaad duidelijke foto!

Zo... Pffff ben weer bij! Nu lekker voetbal kijken :)
    Fijne avond iedereen!
    xxx

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    adriana wat leuk dat het leuk was haha wat een zin.. en ja de vermoiedheid nam bij cailynn toe vanaf 14 weken ik begin het nu idd ook al te voelen.. ben beniuewd heo ik me houde ga :)

aprilmama jeetje wat vervelend dat het niet goed gevallen is.. en het klink zoo lekker.. heb ik ook weleens heb ik ergens zin in eet het en dan valt het helemaal verkeerd... lus het dan ook even niet meer... hopelijk voel je je snel beter knuffel

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    adriana en de rest natuurlijk ook bedankt voor jullie lieve geruststellende woorden, ik probeer en niet teveel aan te denken en positief te blijven.

adriana wat fijn dat je een leuke week hebt gehad in london, en alweer 9 weken gefeliciteerd! wat dat moe zijn betrefd daar heb ik sinds deze week ook heel veel last van ging vandaag even naar t winkelcentrum maar na een half uurtje krijg ik mn benen niet meer van de grond. wel weer een leuke bevestiging dat je zwanger bent toch ;) fijn dat je weer terug bent iig! :D

19. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hey meiden,

ik ben de laatste dagen echt enorm suf dus raak maar niet bijgelezen dus laat ik maar gewoon weten hoe het hier gaat.

ben echt verschrikkelijk misselijk krijg iks binnen en kan niks binnen houden.
    ben ook zo suf en moe echt heel wazig en afwezig.
    voor de rest tel ik echt de dagen af tot de 14de want wil ons 2de wonder wel echt snel zijn want ben zo bezorgd.

woensdag was ik echt doodziek en hing al vanaf 6u smorgens boven de pot dus belde ik af voor het werk daar waren ze natuurlijk niet te vreden maar ik gaf als antwoord dat mijn lichaam op dit moment wel voorgaat en daar konden ze blijkbaar niet mee leven.
    ben blij wanneer mijn contract daar gedaan is want ik vindt het daar echt niks en als de frummeltje er is wil ik net zoals bij Elyesa een periode thuis blijven en dan zien we wel weer.

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jeetje talia... sterkte..( ik denk dat je een meisje krijgt hihi) hopelijk voel je je snel beter :)

nou wat ik nu hoorde leuk bericht hoor.. een oude vriendin van mij was een oud klasgenootje tegen gekomen.. en ze hadden het zo over oude klasgenootjes ook over mij.. en dat oude klasgenootje vond dat ik het asl enige al gemaakt had van de hele klas hahahah nou was gewoon komisch om te horen maar ook wel weer leuk hahaha.. sorry moest ik even kwijt

Deel Deze Pagina