April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Dank je!

2. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Wij willen het allebei niet weten. Het moet echt een verrassing zijn.
    Wat betreft de babykamer....... we hebben hem al helemaal uitgezocht (nog niet bestelt hoor). Hij wordt bij ons bruin met auquablauw. Vinden wij echt supergaaf.

3. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Klinkt niet fijn. Dat kun je zo hebben ja iets heel lekkers eten en daar toch erg beroerd van worden.
    Ik kan eigenlijkl alles eten. Vooral brood is op dit moment favoriet. Het enige wat ik niet meer kan eten of zelfs maar ruiken vanaf maandag zijn aardappels met groente. Wordt ik echt heel beroerd van. Ik leef in ieder geval met je mee.

4. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Adriana fijn dat je het zo leuk hebt gehad, alleen jammer he dat je zo gauw moe bent...... hoor er helaas allemaal bij.

Talia heel veel sterkte met je misselijkheid en sufheid. Die sufheid had ik voor twee weken ook en dat is niet prettig. Zit je achter de pc en kun je je echt niet concentreren op wat er staat. Wordt je dan dus nog niets wijzer van. Hoop dat het snel overgaat.. bij mij duurde het een paar dagen en toen was ik er weer helemaal doorheen.

Cristel wat fijn dat je toch hebt besloten om hier te blijven meekletsen. Vind het wel erg leuk om de ervaring van iemand die echt ergens anders woont te horen. Leuk ook van je klasgenootje krijg je wel een enorme kick van he.

Volgens mij heb ik zo de laatste berichten gehad ga nog even terugkijken.

5. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ook goeienmorgen ligt iedereen nog plat of zo?
    Het is hier wel heeeeeeeel rustig.

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik net zo, en ook met namen vind ik het erg makkelijk.. :)
    Dan kan het nog wel een verrassing blijven voor de rest van de wereld.. ;)

Hier morgen naar de VK voor de intake... mijn mannetje knijpt hem nu al.. 10 keer verteld dat het maar gewoon voor gegevens gaat en meer niet, maar toch hij maakt zich nu al druk.. :)

7. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Tja maak dat de mannen maar wijs.
    Veel succes morgen.

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dankjewel, zal zeker goed komen..

9. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    tja, ik weet niet goed of ik wil weten wat het wordt... aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.. Ik weet eigenlijk niet of mijn mannetje het zou willen weten..

Gisteravond op de bank bezig geweest met namen bedenken... nou dat wordt nog moeilijk....

De baby kamer zouden we graag willen hebben met een lime groene muur.. Maar ik las hier iets over aqua blauw, dat vind ik ook super!

Ga zo een soepie eten, nee, dit keer geen tomatensoep, maar een heerlijke verse groentensoep..

Fijne zondag allemaal...........

en Dolphin succes he, ik moet dinsdagmiddag heen. (naar de vk)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemiddag allemaal.

ook maar weer ff een berichtje van mij.
    ben vandaag heeel slecht in orde. buikpijn, hoofdpijn, duizelig, warm/koud/warm/koud, gelukkig maar een heel klein beetje misselijk want dat kan ik er nu echt nog ff niet bij hebben.
    dus vandaag ga ik lekker veel slapen en bankhangen en verder niks.

hmm de babykamer, hebben wij nog niet eens over nagedacht.
    we krijgen het meubulair van mijn babykamer, maar we gaan pas kijken als de 12 weken voorbij zijn.
    weet ook niet precies wat voor kleuren daar bij passen. maar limegroen,oranje en aquablauw zijn idd wel heel mooi.

nou is het wel zo dat als we niet optijd een ander huisje krijgen toegewezen dan komt er nog ff geen babykamer, dan slaapt de beeb bij ons op de kamer.
    maargoed we gaan ervanuit dat we wel optijd een ander huisje krijgen dus daar mag ik vast nog wel over na gaan denken :D

11. Bri

Bri Niet meer actief

Wat staan er al veel berichten in dit forum.... Heb vorige week uit nieuwsgierigheid even gekeken en wilde me vandaag ook melden. Ik ben voor de eerste keer zwanger, heb m'n intake bij de VK al gehad en krijg morgenochtend mijn eerste echo.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heey bri!
    welkom hier!
    het is vandaag een beetje rustig zoals je ziet maar normaal gesproken word hier nogal wat afgekletst.
    heel veel plezier morgen bij je 1e echo! wat spannend :D

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    welkom Bri,

Ik wens je een fijne tijd hier en als je ergens mee zit of je wilt lekker meekletsen, dan ben je hier op de goede plek... :)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zou je wat meer gegevens van jezelf willen geven?
    dan kunnen we je op de lijst en aan de agenda toevoegen.
    uitgetelde datum, je leeftijd, woonplaats/provincie

15. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb mijn leeftijd en woonplaats toegevoegd aan mijn profiel. Blijkbaar ben ik wel een stukje ouder dan veel van de april-mama's. Ik was al volop aan het puberen toen sommigen van jullie nog geboren moesten worden... Bijzonder dat je dan toch gelijk in deze fase zit.

Ik ben uitgerekend op 3 april 2008. Heb mezelf ook al op de Bevallingslijst toegevoegd.

Wat mij zo verbaast is dat sommigen van jullie al positiekleding aan moeten.... Bij mij is er nog helemaal niets te zien! Al mijn kleding past nog net zoals vroeger en ik ben zelf een beetje afgevallen (af en toe nog heel erg misselijk, dit begint wel wat beter te worden). Misschien maar goed ook, vooral van bitterballen en ander gefrituurd spul word ik groen en geel. Alles wat zuur is, fruit en chocola vind ik daarentegen echt superlekker.
    Verder ben ik vooral heeeeeeel erg moe. Heb het druk met mijn werk (moet vroeg m'n bed uit), en zodra ik thuis kom stort ik in op de bank. Hopelijk gaat dat ook gauw wat beter.

Lijkt me leuk om wat vaker zo met elkaar te 'kletsen'. Wordt nog lastig, om snel door te hebben wie nu wie is (véél lezen dus!).

Allemaal een goede zwangerschap gewenst!

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Bri, van harte gefeliciteerd! Ik heb ook nog geen positiekleding nodig hoor, mijn buik wordt steeds platter lijkt wel. Ben een week na de positieve test drie kilo aangekomen, die zijn er nu (uiteraard zonder lijnen) weer af. Ben wel misselijk maar gooi er niets uit. Gisteravond kwam wel bijna de chinees eruit. Blijkbaar verdraag ik dat toch niet zo lekker ;) Maar nee, hier dus ook nog geen positiekleding. Wel trek ik een hele strakke spijkerbroek niet meer aan. Dat voelt toch niet zo goed, die knelt eigenlijk altijd stiekum al, maar hij staat zo leuk!

Hebben jullie trouwens ook dat 's avonds laat je buik helemaal opzet? Lucht in je darmen enzo?

Adriana, wat leuk dat je het zo naar je zin gehad hebt!

Ik zou nu moeten studeren, maar ik heb er de energie niet voor...

17. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    bri welkom.. succes met je echo morgen! ben benieuwd!

nikita: ja mijn buik is savonds ook heel erg opgezet...

maar mijn buik begint dan ook wel te groeien, ben slank van mij zelf, zit zelf iets op onder gewicht, dus bij mij valt het denk ik extra op, maar heb nog wel wat eigen broeken aan, ook al broeken die ik niet meer pas.. Heb nu elke keer mijn zwarte nette broek aan, of nog een andere spijjkerbroek, de rest pas ik niet meer..

fijne middag...

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hellow.. ja h25 ik lag te slapen haha ben nu pas wakker :Wink:

bri welkom en positie kleding ja ben al volop aan het dragen kan er niks aan doen. heb geen keus ben trouwens 1 kilo aangekomen

april mama ja namen is idd soms moeilijk vind hte voor een jongen moeilijker wij zijn min of meer al uit de namen... ik vind meestalk namen leuk die mn man niet leuk vind...

mijn misselijk heid neemt trouwens weer toe en duizelingen helemaal :( normaal zou het minder moeten worden
    gisteren zat ik achter de laptop op de bank en ik viel gewoon even weg dat was zo raar alles begon te draaien en was effe weg voor een paar sec.. heb het ook maar even rustig aan gedaan...

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Eigenlijk zijn wij ook al helemaal uit de namen. Ik wilde nooit een oerhollandse naam voor een meisje, en juist wel een oerhollandse naam voor een jongen, nou: Het is precies andersom geworden.... Ik denk zomaar echt dat we bij deze namen blijven, ze klinken ons gewoon erg lekker in de oren...

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh nikita dus jullie zijn er ook al uit.. ja wij ook.. allen de 2e namen kunne nog veranderen.. ahaha

Deel Deze Pagina