April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    nou wij zijn dr nog niet uit met de namen, wat ik mooi vind vind mijn kereltje niet mooi, dat wordt nog wat.. HIj moet aan veel namen denk gewoon even wennen.... maar we willen ook nog even paar weken wachten en dan echt gaan bedenken..

@christel, ik heb ook 2 dagen enorme last gehad van duizeligheid, ik moest echt om het half uur eten en rustig aan doen, dat hielp, nu is het over.. hoop dast het zo blijft...

ik merk nog steeds wel dat ik echt heel regelmatig, wel om het uur moet eten.. anders knort mijn maag zo weer.. herkennen jullie dat ook?

2. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hey me vriend en ik hebben ook
    al de namen voor ene jongen en een meisje
    als het een jongen word gaat het waarschijnlijk jeasy jullien crit heten

en als het ene meisje word gaat het keisha heten weet alleen niet of bij het meijse meer namen erbij komt

wie gaat zijn kindje ook meer namen geven dan 1tje ?

groetjes samantha

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik geef beide geslachten 2 namen... hebben we bij cailynn ook gedaan

cailynn demelza

en idd april mama dat ken ik wat jij mooi vind vind je mannetje niks en andersom haha zon dilemma
    en over dat eten ja dta heb ik dus ook maar ben ook miselijk dus heb niet vaak zin om te eten maar jamoet toch anders val ik zo van mn stokje

4. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Namen wachten wij nog even mee. We hebben wel een idee maar echt besluiten doen we nog niet. Vind ik al weer zo definitief.

Vanmiddag mijn beste vriend en vriendin op visite uitgenodigd. Heb hun het goede nieuws vertelt omdat we al door twee dorpsgenoten waren betrapt. Mijn vriendin haar mond stond open en er kwam geen geluid uit voor een paar minuten. Ik maar roepen zeg dan wat het is echt waar. Ze baalde dat het geen koopzondag was want ze wil graag cadeautjes kopen. Grappig hoor. Haar vriend zat alleen maar heel ongelofig te lachen maar vond het ook geweldig.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Hey aprilmama,
    Werkt bij mij ook zo: steeds wat eten omdat ik anders misselijk word van m'n knorrende maag.

H25, leuk om zo'n spontante reactie te krijgen! Ik heb het tot nu toe alleen aan mijn zus verteld (zij was ook de enige die wist dat ik zwanger probeerde te worden - behalve mijn liefje natuurlijk!) en zij kreeg spontaan tranen in d'r ogen. Ze was nog ontroerder dan ik zelf!

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoi bri, welkom bij de aprilmama's en je leeftijd valt toch reuze mee! Maar ik herken dat gevoel hoor.....;)

adriana, klinkt als een super weekend in London baby! Die vermoeidheid heb ik ook hoor, als ik een uurtje in de weer ben dan moet ik echt even gaan zitten. en 's avonds ga ik meestal al om half 10 naar bed :D

ik heb inderdaad de afgelopen week al positiekleding gedragen maar dat was vooral omdat ik toch vrij was en het zit gewoon veel lekkerder. Ik pas mijn broeken nog wel maar ze beginnen behoorlijk strak te zitten en dat vind ik gewoon niet prettig.

zo, ik ga nog even bankhangen ik lees morgen wel weer bij!

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    h25 wat leuke reactie..

ik ahd toevallig een topic bij lounge geopent omdat ik me soms echt irriteer aan mensen die je te oud of te jong vinden voor een baby.. hebben jullie geen nare reacties gehad.. ik heb bijv van mn schoonfamilie niet echt een enthousiaste reactie gehad niet eens gefeliciteerd.. echt zo van nou ja het is zo kan er niks meer ana veranderen.. en ik heb dan al een kindje.. ergeren julie je daar niet aan? ik soms ontiegelijk.. sorry moest er even uit hormonen he

8. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Bri van harte welkom hoor en natuurlijk gefeliciteerd!

ff mijn hart luchten. Mijn vriendin heeft weer een vriendin en die ken ik ook van de lagere school. Eigenlijk heb ik sinds kort met die schoolvriendin contact via Hyves om het 1 en ander te regelen voor mijn vriendin ( ging trouwen) We zouden uit eten gaan met zijn drieen maar omdat ik zo moe en misselijk was kon ik dat niet waarmaken en heb ik die schoolvriendin gemaild dat ik zwanger ben en gezegd dat zij het als eerste wiste. Nu kwam ik vandaag op het verjaardagsfeestje van mijn vriendin haar dochter; heeft die schoolvriendin het al aan haar verteld! Ik was zo pissed. En ik ben al niet zo gecharmeerd van haar, lijkt net of ze jaloers is ofzo, zo kinderachtig. Ze was ook op die verjaardag maar feliciteren deed ze niet. Zak dan maar lekker in de poep. Ga het nog wel tegen mijn vriendin zeggen. Vond het maar een beetje vreemd allemaal. Zit nog er nog steeds een beetje in mijn maag. IK wilde het haar vertellen! :evil:

9. Bri

Bri Niet meer actief

Hi Cristel1986,

Laat je niets wijsmaken, alleen jij weet of je eraan toe bent! Ik zal eerlijk zeggen dat mijn eerste gedachte toen ik jouw leeftijd zag, in combinatie met het feit dat je al je 2e kind krijgt, wel was dat je nog erg jong bent. Maar ik ken jou helemaal niet, dus wie ben ik om er wat van te vinden... dat ik er helemaal niet aan toe was op die leeftijd zegt toch niets over jou!

Het lijkt me leuk voor je kinderen dat ze zo'n jonge moeder hebben. Daar heb ik mij veel zorgen over gemaakt... ik wilde altijd zéker kinderen voor m'n 30e (heb zelf oude ouders en dat heb ik erg lang helemaal niet leuk gevonden) maar het is er gewoon niet eerder van gekomen. En nog steeds twijfel ik of ik er wel aan toe ben, of ik dit kan... dat zal niks met leeftijd te maken hebben.

Vreemde reacties uit m'n omgeving ben ik niet zo bang voor: veel vrouwen in mijn omgeving zijn de 35 gepasseerd voor ze moeder worden.

10. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey
    bij mijn is het bijna hetzelfde
    maar kan me an de ene kant voorstellen
    ik ben pas 18
    maar zit in een andere situatie
    zoiezo me vriend is ouder dan mij en die wil zoiezo nog veel met de baby doen en ik zou dat ook leuk vinden .
    ik had het gezegt tegen me vader en daar hoor ik nu niks meer van
    maar kan me welbeetje voorstellen dat tie is geschrokken maarja dat je niks laat horen toch
    en verder weet nog niemand het van mijn familie kant
    van hems kant vonden ze het allemaal geweldig , zelfs zijn zus had tranen in de ogen en was harstikke blij voor ons
    maarja wij ze4lf hebben er voor gekozen en ben er bli mee
    ik kan ng wel meer reacties verwachten en vooral omdat ik nog een stukje jonger ben.
    zelfs als je met ene baby loopt die eigenlijk niet van je is maar gewoon op de baby past
    kreeg ik nog antwoord
    een man zij waar kan je die dan kopen bij intertoy's
    of hij had en slecte dag dat kan ook he
    maarja trek me er niet veel van aan

groetjes samantha

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    catsanda jeetje zeg ik haat dat ook als mensen het al vor me vertellen en lijkt idd wel of ze jaloers is.. raar hoor.. ik zou mn mond niet kunen houden..

bri: ik heb er bewust vor gekozen.. we gingen trouwen vond het pas na mn trouwen uit.. en de doctoren zeiden dat het misschien wel jaar of jaren kon duren omdat ik een misvormde baarmoeder had..(had want nu schijnt ie normaal te zijn) dus we begonnenmaar vast en was in 1 keer raak was een huewelijks cadeautje :) ... en moet zeggen dta ik het voor me zelf een mooie leeftijd vond... kan ik strax als al mn kinderen de deur uit zijn helaas gebeurt dat ook :( met mn man nog genieten

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    idd samantha trek je er niks van aan maar soms wel moeilijk.. vind ik..
    nou ja nu woon ik dus in de usa hier zie je zoveel jonge moeder welles waar vaak ongeplande babys.. oneglukjes vaak ook alleenstaand dus ik krijg niet zo veel rare gezichten

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gehad. Vervelend dat jouw schoonfamilie zo rot reageert zeg

14. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hier nogaltijd hetzelfde :pale: lig al de hele dag op de bank want het gaat me toch echt niet vandaag.
    heb even bijgelezen maar om op iedereen te antwoorden gaat me echt niet lukken.
    over het geslacht.... dat willen we allebei zeker weten het is makkelijker ivm het kamertje , kleertjes enzo.
    bij Elyesa wisten we het ook en dat wil ik bij dit frummeltje ook.
    iedereen gokt op een meisje (he cristel :) ) omdat ik zo ziek ben.
    nog een paar weekjes wachten en we zullen zien.
    hoop nu alleen dat ik me snel beter voel want op deze manier gaan werken :cry:

15. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey talia
    wat rot dat je je zo misselijk voelt
    ik heb het maar met vlagen en dan vind ik het al niet zo leuk meer
    hoop dat het snel wat minder word bij je

groetjes samantha

16. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hey samantha,

het begon bij mij met vlagen maar nu is het eigenlijk aanhoudend en vind het echt niks.
    dinsdag was ik bij de HA geweest en heb medicatie gekregen die helpt maar mag maar 2 pilletjes per dag wat echt niet genoeg is blijkbaar.

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    talia bi mij ginghet beter bij week 14 toen ik zwanger was bij cailynn.. nu wordt het elke dag erger lijkt wel zoo raar nouja..

h25 ja ik denk soms ook wel maakt me geen reet uit maarja toch is het wel leuk als iemand je tenminste enthousiast feliciteerd...

wij gaan nog verhuizen dus ben nog niet met baby kamer bezig haha eerst kijken wara we terecht komen.. en de eerste maand of 2 maandne komt de bbay eerst bij ons op de kamer is wel zo makkelijk vind ik

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

@ talia vervelend dat je je zo misselijk voelt! misschien heeft de HA nog wel andere pilletjes tegen de misselijkheid?

ben nu dus eindelijk echt verkouden geworden. de halve nacht liggen hoesten (heb ik al een paar nachten last van) maar vannacht een paar keer een enorme steek in mijn buik bij het hoesten....doodeng!

19. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hier gaat het helaas niet zo goed, gisteravond buikpijn en bloedverlies. Bloedverlies is nu weg alleen nog wel buikpijn. Ga zo de VK bellen, ik vrees met grote vrezen! :cry:

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oh nee toch 4cats! ik duim voor je dat het goed komt meis! dikke knuffel!

Deel Deze Pagina