April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    jullie kletsen wat af hier,

ik durf ook nog niets te kopen tot de 12 weken ,
    maar betrap mezelf erop dat ik wel stiekem kijk bij de h&m mama collectie,
    en heb ook al even naar bugaboos gekeken:)

en zwangerschapsgym ik twijfel heel erg of het iets voor mij is met zn
    allen liggen te puffen maar misschien is het wel heel gezellig en moet ik
    het gewoon proberen.

en over de wc gesproken...die zie ik meer dan ooit! moet 3 keer op een nacht mn bed uit! daar had ik eerst nooit last van.

maarja ik klaag niet hoor al moet 9 maanden lang op die pot zitten het is het me wel waard:)

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ohw pechvogel welkom,

en wat erg...hoop dat alles nu goed gaat,

en vandaar je naam neem ik aan...

3. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    14 april 2008 mama`s

cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje
    corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje
    kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam
    angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje
    Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje
    vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje
    Mielenl- 34 jaar - N-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje
    Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje
    4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje
    pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje
    adriana1982- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje

Lieve Kaley, helaas mocht het voor jou niet zo zijn. Wat is dit verdrietig! Ik laat je in ons schema staan met aangepaste kleur, maar als je er helemaal uit wilt, dan hoor ik het wel. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn. Knuffel...

Pechvogel, meis, ik heb het aangevuld. hoop dat deze zwangerschap prachtig verloopt en dat jij in april een wolk van een baby in je armen mag sluiten!

Ik heb ook al bij bugaboo op de site en bij h&m mamma gekeken hahahahah! Het is ook zo spannend en nieuw! Kan niet wachten op een bol buikje! Maar bij mijn hele familie zit het erin dat de vrouwen pas laat in hun zwangerschap een buikje kregen. Ik hoop dat dat bij mij anders zal zijn :)

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    kaley wat erg zeg

nieuwe mamas welkom.. ik meld me ook weer een keer.. heb gewoon de enrgie niet.. ben kei moe en heb het zoo druk het weeken ddat komt is zoo erg druk en begint morgen pfffff...
    mn heb echt savonds een flinke buik gewone kleding past niet meer maar ja 1 week teug was mn baarmoeder al groot zei mn gun dus mn bolle buikje komt wel ven mn baarmoeder... maar is ook omdat ik in maart een operatie heb gehad.. het trekt ook enorm maar ja.. dat wist ik van te voren en heb het graag over.. ooh mn meisje is aan het schreeuwen lig altijd op bed met haar savonds.. dus moet nu ook weer hahaha

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @pechvogel tjee ik krijg kippenvel van jouw berichtje..ik hoop voor je dat dit beebje helemaal gezond is en blijft! dikke knuffel voor jou!

@christel ik heb nu ineens zo`n respect voor vrouwen die zwanger zijn van hun tweede of derde.....ik ben `s avonds bekaf, lag gisteren alweer om 9 uur in bed. Wel weer vroeg wakker, maar het voordeel is dat ik gedouched ben, de douche schoon is en de wasmachine draait :)

@ all ik ben ook zoooooo blij met dit forum, dan hoef je het niet helemaal geheim te houden!

@adriana is je man weer veilig thuis gekomen? hebben jullie eindelijk samen het nieuws kunnen verwerken ?

6. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    @ Mielenl, nee nog niet... Hij landt om 14:00 uur dus ben vanmiddag lekker vrij om hem op te halen. Eindelijk samen! Alleen moet hij het hele weekend werken en vertrekt maandag weer naar het buitenland, maar hij is in ieder geval even hier

@ cristel, hoe was de verjaardag van je dochtertje?

Ik ben inderdaad ook heel blij met jullie! Zo fijn om precies dezelfde dingen mee te maken en in hetzelfde schuitje te zitten!
    xxxx

7. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Goeiemorgen

Sorry meiden, ik heb niet alles bijgelezen... Dus ik antwoord ff tot waar ik terug kan scrollen ;)

Adriana veel plezier vanmiddag ;)

Kaley, veel sterkte...

Ik heb nog een hoop positiekleding liggen van Kaylee, maar natuurlijk moeten daar nog wel een paar nieuwe dingen bij ... Ik heb t meeste toen bij H&M en prenatal gehaald.
    En ook nog een superleuke feestoutfit van bij Miss Etam... Die heb ik twee keer gedragen, wilde ik bewaren voor kerst en oud&nieuw en zo... Alleen ben ik bevallen op oud en nieuw en lag ik vanaf Kerst in het ziekenhuis haha. Nou ja deze keer nieuwe kans ;)

Zwangerschapsgym ga ik niet meer heen denk ik, vorige keer vond ik er niet zoveel aan. En toen werd ik ziek met 28 weken en ben ik amper meer gegaan. Toen ik bevallen ben met 34 weken heb ik het ze netjes laten weten en van niemand nog wat gehoord ,behalve van de instructrice. Beetje jammer...

Pechvogel ik hoop zo dat je deze keer een mooie zwangerschap met hebben met een prachtige baby als eindresultaat...

Ik werd gisteren al gebeld door MVM, heb vrijdag al de intake. Daarna vertrekken wij op vakantie en als we terugkomen kan ik dan mee gaan doen.

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ vicky fijne vakantie vast!
    Ik heb me inmiddels ook al aangemeld bij mvm maar ik weet nog niet zeker of ik het wel ga doen omdat ik de flessen zelf ergens moet gaan inleveren en ik ben er nog niet achter waar precies.

@ adriana veel plezier dan en geniet maar lekker samen! Jouw man moet wel vaak naar het buitenland, of is het nu gewoon toevallig twee keer vlak achter elkaar? Mijn man hoeft gelukkig niet heel vaak en hij is meestal maar 1 of 2 nachtjes weg (langer kan ik hem ook niet missen, hihihi)

Vanmiddag heb ik toch een afspraak gemaakt met mijn HA (hihi ik ben eigenwijs) omdat ik gewoon zeker wil weten dat ik het allemaal goed doe, en dat beeb (of ik) niet straks iets mankeert en iedereen dan tegen me zegt "maar meid, je wist toch dat......"
    Daarnaast ben ik de afgelopen weken zeker anderhalve kilo afgevallen (heb het niet precies bijgehouden de laatste tijd :oops: ), waarvan de laatste paar dagen het meest. Ik kan gewoon ineens niet meer zoveel eten, ik heb wel genoeg honger maar zit snel vol. Ik heb nog wel wat "reserve" maar vind het toch niet zo'n fijn idee.
    Was trouwens vanmorgen voor het eerst een klein beetje misselijk. eigenlijk meer een weeig gevoel in mijn maag...

9. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Ja dat heb ik dus ook 's morgens! En ik ben elke nacht wakker.. word er gek van!
    Ik ga me ook aanmelden voor mvm, maar wil dat pas doen na mijn intake bij de vk.

Mijn man is inderdaad veel in het buitenland, maar eigenlijk alleen in de zomer. Hij is muzikant dus in de zomer veel klussen in het buitenland. Maar als het goed is, is volgende week de laatste keer voor deze zomer. Dan misschien nog 1 keer in oktober, maar dat is nog niet zeker. Als dat wel zo is, ga ik misschien mee.

Ja Vicky, fijne vakantie! Geniet ervan!

En Mielenl, ik snap wel dat je naar de ha wilt hoor. Je kunt beter eigenwijs zijn en het zekere voor het onzekere nemen.

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @driana, veel plezier met je mannetje straks he ;)!
    Geniet maar lekker van de (helaas korte) tijd die je lekker samen kan doorbrengen!

Hier gaat het zo langzamerhand de goede kant op. Pijnaanvallen zijn zo goed als weg. Nu hopen dat het zo blijft [-o< [-o< [-o<
    Ben benieuwd naar de uitslag vd urine kweek. (pas dinsdag helaas :()

Iedereen een hele fijne dag vandaag! :)

En pechvogel: welkom meid! Duim voor je dat het deze keer gewoon lekker goed blijft gaan!

Wij gaan gewoon met z'n allen zorgen voor een babyboom in april! hihi
    Kan het gewoon nog steeds niet geloven af en toe! haha :whistle:

11. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Wat ben ik onzeker aan het worden!
    Vannacht een droom gehad ,dat het misging.
    Toen ik wakker werd ,moest ik echt effe wakker worden en nadenken ,of het nou echt was of een droom.
    Zoals jullie weten ,ik heb behalve plassen nergens anders last van ,mss komt het nog ,mijn schoonzus had ook nergens last van ,ik loop het ook te vergelijken met mijn vorige zwangerschap,toen had ik over last van ,overgeven ,borsten.
    Ik had nog 1 testje liggen ,was een duidelijke test. :oops:
    Nog een weekje ,ebn dan naar de Gyn.

Kaley,vindt het heel erg voor je,ik hoop dat je het op een goede manier kan verwerken.

12. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Nee he!?!?! Ik ook niet.. Het is gewoon nog onwerkelijk.

Dank je wel trouwens, gaat zeker lukken hoor met mijn man. Lekker ontspannen samen!

Fijn dat je pijn minder hebt! Hoop dat de uitslag goed is meis!

April word zeker een goede maand! Daar gaan we voor...

xxx

13. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Lieve Ally, ik ken het hoor. Ik ben ook heel onzeker! En die droom is gewoon een het verwerken van zorgen. Je maakt je druk en 's nachts verwerk je dat.
    Ik heb ook heel naar gedroomd over dat ik bloedde, maar ja... Gelukkig is het niet zo!

Ik wil ook elke keer opnieuw testen doen, maar we zijn onszelf gewoon gek aan het maken... We moeten echt proberen te genieten van NU.
    Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ja.. Het is zo zonde om alleen maar in onzekerheid en angst te leven nu. Mijn moeder zei gisteren "Angst is je grootste vijand". Nou dat is natuurlijk ook zo...

14. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Dat is zeker waar ,over ANGSt ;)

Ik ga me een beetje afleiden,ga effe shoppen vandaag.

groetjes,
    Ally

15. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Doe je goed! Als mijn man vanmiddag thuis is, gaan wij dat denk ik ook doen. En lekker ergens eten enzo!

16. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hey meiden!

Beetje laat, maar ook ik schrok eigenlijk dat er alweer april mama's zijn voor 2008. Ik was op 28 april 2007 uitgerekend en onze luuk is op 22 april geboren! Heel veel plezier samen en ik hoop voor jullie allen een goede zwangerschap!

Dikke knuffel Liselotte

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kellox ik krijg nog steeds kippenvel als ik mijn banner zie.....kan gewoon bijna niet geloven dat-ie echt van mij is! Fijn dat de pijn wat minder is, hopen dat de uitslagen allemaal goed zijn!

@ ally ik denk dat we allemaal wel eens dat soort gedachten / dromen hebben, ik probeer ze zo snel mogelijk te vergeten, want de kans is toch veel groter dat het WEL goed gaat!

@ liselotte thanks! Gefeliciteerd met je zoon (leuke naam, ik heb een neefje die heet ook luuk :) ) en geniet er van!

Het blijft wel rustig bij de april mama's he.....waar blijven toch al die zwangeren.....

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ adriana eten "enzo" :)

19. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Dank je wel liselotte!

Hahahaha ja eten enzo! .....

20. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik wil me graag bij jullie melden maar wacht even tot morgen.

Deel Deze Pagina