[quote="mielenl ik vind begin 20 ook nog wel heel jong om zwanger te raken..... Ik was er zelf gewoon op die leeftijd nog absoluut niet aan toe om een kind te krijgen, waarschijnlijk relateer ik het daaraan. ik wil helemaal niemand op dit forum veroordelen......maar voel me af en toe wel een bejaarde aprilmama vergeleken met anderen [/quote] ik denk ook dat dat per persoon heel erg verschild, de een zit bijv nog op school en woont misschien zelf nog thuis, terwijl de ander misschien al lang een vaste baan heeft, een vaste relatie en een eigen huisje. wij zijn er gewoon echt aan toe nu, misschien scheelt het ook dat mijn vriend een stukje ouder is, en een goede baan heeft enz. maar dat vind ik juist zo leuk aan dit forum iedereen is zo verschillend maar toch maken we allemaal hetzelfde mee
Pfff.... heb nog steeds niet zo veel puf om te reageren Heb alles wel bij gelezen. Van 't weekend aan familie verteld. Nu de rest langzaam aan ook nog. Wel leuke reactie's gehad! Bijna niemand verwachte het. Dus dat maakt het extra leuk! Ga nog ff een tukje doen op de bank. En hoop dat de misselijkheid snel weg is
Corina balen dat je zo misselijk bent neem je er iets voor ik heb druppeltjes van vsm en een goed ontbijt daar kom ik de dag mee door en s'avonds neem ik weer druppeltjes. Jij bent denk ik de eerste die de grens van 12 weken voorbij gaat (was het maar zo ver) leuk
idd, sab heeft gelijk. het is juist heel leuk om te zien dat zoveel verschillende vrouwen hetzelfde meemaken en er samen over kunnen praten enzo! hier gaat het nu wel weer wat beter, ontbijt om kwart over 12 gehad, 3 boterhammen en kan nu weer alles eten. hebben jullie trouwens ook dat je je sochtends door de misselijkheid en savonds door de vermoeidheid heel zwanger voelen maar smiddags totaal niet?
corina balen dat je nog zo misselijk bent, het zo nu toch ongeveer wel wat minder moeten worden... fijn dat je leuke reacties hebt gehad, en je bent idd bijna bij de 12 weken! dat word een feestje hier missc ik heb op het moment sochtends en smiddags nergens last van, alleen savonds al heel vroeg moe dat wel. mijn vriend is trouwens gisteravond naar het tankstation geweest om kinderbueno te halen =P~ mmmmm weet niet meer wie zijn schuld het was maar het was iemand van hier, bedankt
ik voel me nu namelijk ook totaal niet zwanger ofzo...en dat is toch wel heel vreemd. aangezien ik me vanochtend er toch wel heel erg van bewust was dat het wel zo is hahahah
haha wees nou maar blij dat je niet heel de dag zo misselijk bent, dat heb ik een aantal weken gehad en dat is bijna niet vol te houden en mielenl het is echt niet zo dat jij ''bejaard'' bent hoor, er zijn heel veel vrouwen die op die leeftijd een kindje krijgen. ik denk niet dat er 1 juiste leeftijd voor staat , het is gewoon wanneer je er zelf klaar voor bent denk ik. mijn moeder kreeg na haar 35e nog 3 kinderen vandaar dat ik nog jonge broertjes en zusje heb. wel leuk dat mijn broertje van 7 straks ''oom '' word.
hahah dat is idd wel heel leuk ja, je broertje van 7 oom maken! haha ben er idd ook wel blij van dat ik niet de hele dag zo misselijk ben. zou ik echt niet leuk vinden hahaha
hoi meiden, net bij de VK geweest. Mijn baarmoeder was goed te voelen maar helaas het hartje was niet te vinden ( kan ook pas goed met 12 weken) Nu heb ik morgen een echo, hopelijk is alles goed. Willen jullie meeduimen?
ik duim volop mee ! vandaag gaat het al iets beter behalve het missleijk zijn grrr. ik tel echt de dagen af tot de echo ben deze zwnagerschap echjt zo bezorgd waarschijnlijk omdat ik nu gewoon meer weet. nu vroeg ik me af maar ga het nog aan mijngyn vragen, kan het kwaad als ik oplet op wat ik eet? het klinkt mss flauw maar bij Elyesa was ik bijna 30 kilo aangekomen waar er nu nog steeds 13 van aanwezig zijn en dat wil ik eigenlijk geen 2de keer dus ik let gewoon op dat ik niet te vettig en teveel eet en niet snoep ofzo als ik echt de drang heb wel natuurlijk maar me niet laten gaan. nu zei mijn schoonmoeder dat het niet goed is voor de kleine maar volgens mij is dat geoon wat turks. ben bang dat wanneer ik teveel aankom de kans op zwnagerschapsvergiftiging veel groter wordt enzo..
het is idd niet goed om te lijnen tijdens je zwangerschap, maar het klinkt gewoon als gezond eten! Anders zou je op voedingscentrum.nl kunnen kijken wat je als zwangere vrouw "mag" eten per dag.....
heey allemaal ik ben ook misselijk maar met vlagen gister avond was ik zo misselijk was gewoon niet leuk meer, maar zit dan net op het randje van overgeven en het erin blijven maar als het erin blijft blijf je zo misselijk en toen kwam me vriend thuis begon ik ineens tehuilen omdat ik zo misselijk was zij zo nouja zeg waar slaat dit nou op maarja het hoort erbij de rest allemaal beterschap die misselijk zijn enzo en 4cats laten we hopen dat alles goed gaat met je baby groetjes samantha
@ 4 cats, ik duim voor je meis dat alles goed zit ! Hier ook met vlagen misselijk.. 's morgens heel erg misselijk en hoe meer het naar de avond toe gaat hoe beter het wordt.
jeetje catsanda... kon je vandag die echo niet laten maken nu moet je een dag in spanning zitten.. is ook niet leuk.. ik duim voor je en zeg wel een gebedje was het trouwens helderrood bloed? en over leeftijd.. ja er zijn genoeg oude klasgenootjes die ik persoonlijk gewoon ook niet met kinderen zie nog niet.. maar die zijn op een heel ander punt in dr leven.. ik zelf heb heel wat mee gemaakt ik denk zelfs meer als mensen die 40 zijn... dus ben ook op een ander punt in mn leven.. en lekker een eigen familie nu misselijk en duizelingen worden hier ook erger
heey meiden zo weer even niet geweest om te kletsen heb het hele weekend op bed gelegen was zo erg moe en ben de hele dag door misselijk en kan bijna niks binnen houden dit is nu al anderhalve week zo ik weer dat het er bij hoord maar je word er zo moe van ben ook al 3 kilo afgevallen.
Hoi meiden, Ik ben ook een april 2008 mama. 19 juli 2007 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 4 september 2007 test gedaan, positief. 18 september 2007 eerste echo. Groetjes van Zwemmertje
Hoi dames, Ook even weekend afwezig geweest. Kleine was ziek en de telefoon en internet lag eruit. Ook ik ben ineens niet meer zo misselijk de hele dag. Alleen het warm eten staat me tegen. Ik twijfel nu ook of ik wel zwanger ben en denk er zelfs over weer een test te kopen(Doe ik toch niet). Ik kan pas over 3 of 4 weken een echo laten doen, dus dan is het nog even wachten. Misschien komt het ook wel omdat ik nu weer aan het werk ben en veel afleiding heb. In ieder geval is dit beter dan de hele dag door misselijk zijn, wat ik eerst had. Nu ga ik eerst weer tig pagina's terug lezen.