April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mariaatje heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken! Dikke knuffel!

2. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Sterkte Mariaatje.

Ally

3. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik heb gisteren een echo gehad ,kleintje was druk.
    Het leek net of hij naar mij zwaaide.
    Mijn dochtertje heeft het over haar broertje,vraag me niet waarom.
    Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat het ook een meisje kan zijn ,en dan zegt zij,als het maar gezond is.
    Nu praat ik dus zelf ook over HIJ.

Vandaag vroeg ze wanneer gaan we shoppen we voor de baby.
    Ik wil dat pas doen als ik over 2 mnd doen ,moet me wel tegenhouden om nu niet van alles te kopen.

De misselijkheid is voorbij,maar heb gelukkig nog geen eetaanvallen.
    Ben zelf afgevallen,alleen een kilootje.
    Ik heb 2 mnd geen chocola of snacks gegeten.

Ally

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sterkte Mariaatje!

Cristel, zeg maar wat je hebben wilt ;)
    Boerenkool met worst ofzo?

Vandaag lekker uitgeslapen tot half 9, heerlijk!

Betrap mezelf er op dat ik 's nachts iedere keer m'n handen op m'n buik heb. En 's ochtends als ik wakker word is dat ook!
    Moedergevoelens...?

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ally gefeliciteerd met weer een mooie echo!

corina ik doe dat ook heel vaak ja! vanmorgen legde mijn man heel zachtjes zijn hand op mijn buik.....vond ik wel heeeeeel schattig :D

6. Bri

Bri Niet meer actief

@Mariaatje, hééél veel sterkte! Misschien helpt het je een beetje dat we aan je denken en voor je duimen....

Slapen jullie ook zo slecht? Ik ben doodmoe, maar lig 's nachts echt uren wakker.... Dat duurt nu al een paar weken en inmiddels zie ik er ook niet meer echt stralend uit... In het weekend kan ik overdag wel wat uitrusten ('s middags een tukje), maar dat zet ook niet echt zoden aan de dijk. Heeft iemand een goede tip?

Volgende week de tweede echo, voor een nekplooimeting. Zekerheid geeft het niet, hopelijk wel een gerust gevoel...

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goede morgen dames,
    vannacht veel pijn gehad van mijn baarmoeder, dus ik schrok enorm. Een aspirine genomen en weg is de pijn, maar het was echt even een gevoel dat het mis ging. Mijn mannetje was ook geschrokken en samen lagen we wakker... Hij zat de hele tijd voorzichtig aan mijn buik, heel lief.. En ging pas slapen tot dat echt alle pijn weg was gezakt.. pff.. ik hoop dat dat gevoel nooit meer terug komt..

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mariaatje heel veel sterkte morgen. Geef je lichaam de tijd en rust die het nodig heeft. Dikke knuffel.

Ook ik wil al gaan shoppen voor onze kleine beeb, heb er zoveel zin in. Kinderwagen, maxicosi, kamertje, allemaal tuttedingen. Maar wil nog minimaal 5 weken wachten. In Kesteren is er een hele mooie winkel dus daar ga ik lekker koekeloeren en geld over de balk gooien hihi.

Vanmorgen een vriendin van mij bevallen van een dochter, Suze. Echt een hele leuke naam. Ik wil echt zo snel mogelijk gaan kijken, ze is 8 pond en 52 cm.

Kelly succes met de verhuizing. Heb het ook nog niet zolang geleden achter de rug, maar ik ben blij dat het allemaal klaar is, op een paar lampjes en schilderijen na dan. In februari de sleutel gehad van ons nieuwe huis, uiteindelijk 29 juni pas over gegaan. Hebben gelijk een aanbouw gedaan het is een nieuwbouw huis, alles eruit gelaten, badkamer, keuken etc, dus dat moesten we zelf allemaal doen. Dus pap en manlief hebben overuren gedraaid, maar het is dan ook helemaal hoe we het wilde hebben.
    Hebben ook nog is 3 maanden bij mijn schoonouders gewoond, hadden niet verwacht zo lang bezig te zijn en we hadden ons oude huis verkocht per 30 maart. Maargoed uiteindelijk komt het allemaal goed.

De meiden die vandaag een echo hebben heel veel plezier.

Liefs Isra

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dolphin tjeee meis ik kan me voorstellen dat je schrok. blij dat het wel afgezakt is!

@ bri succes bij de echo volgende week, hopen dat de uitslag positief is! Doen jullie alleen een nekplooimeting of een combinatie test? Hebben jullie een indicatie? Wij hebben volgende week een intake voor de PND. Wij zijn er echt nog niet over uit of we iets laten doen.

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja was ff schrikken.. heb ook ff zitten janken..
    Hij belde net op, wat een schat he, om te vragen of echt alle pijn nu weg was en of ik echt niet even de verloskundige moest bellen..

11. Bri

Bri Niet meer actief

@mielenl
    De combinatietest (eergisteren ook wat buisjes bloed afgestaan dus). Er is geen indicatie, omdat ik "pas" 35 jaar en 11 maanden op het moment van 18 weken zwangerschap. Die indicatie krijg je pas als je 36 bent op dat moment. Ik vind het zó dicht bij elkaar dat ik toch liever wel de combinatietest wilde.
    Ik ben nogal ingesteld op cijfers, dus kom maar door met die statistieken, dacht ik zo (combinatietest geeft alleen aan wat de kans is op een kindje met Down e.d.).
    Weet ook nog niet wat ik zou beslissen bij een bepaalde uitslag, maar ik weet maar liever waar ik ongeveer aan toe ben.

@Kelly
    Wat dapper, om nu te verhuizen! Ik moet er niet aan denken, daar ben ik echt véél te moe voor. Succes d'r mee en ik hoop dat je gauw lekker kan genieten van je nieuwe huisje!

@dolphin
    fijn dat je liefje zo meeleeft! sterkte!

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik wil liever helemaal geen testen. Het idee dat ik me druk maak om misschien niks is niet goed voor mij en het kindje. Ik hou het zowiezo of het syndroom van Down heeft of niet, of andere afwijkingen, het blijft mijn engeltje. Ik hou het gewoon bij een echo en dat vind ik al spannend genoeg..de rest zien we wel als het geboren wordt.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!

@maria, heel veel sterkte morgen, zal aan je denken!

@dolphin, dat was zeker flink schrikken.
    wel fijn om te horen dat de pijn nu weg is en dat je mannetje er voor je was!

@isra, ook ik moet me erg inhouden om niet te gaan shoppen voor de kleine, maargoed we krijgen al zoveel dat ik nu niet eens weet wat ik nog moet kopen behalve kleertjes :(

@mielen, wij doen helemaal niks, ook geen nekplooimeting, vk had er wel naar gevraagd maar ik voel daar niks voor. mijn vriend en ik zijn allebei nog harstikke jong, in zijn directe familie komt helemaal geen afwijkingen voor, en bij mij ook niet!
    heel ver weg in de familie wel maar dat is TE ver weg zei de VK.

@kelly...ik zou willen dat ik nu nog kon gaan verhuizen, lekker klussen enzo...ben bang dat als we er te lang mee wachten dat ik dan niks meer kan :(
    heel veel succes met verder klussen en als er wat af is doe je dan ff foto's uploaden?
    ben wel nieuwschierig! :D

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb trouwens nog weer iets ontdekt wat heeeel lekker is!
    tosti(in de pan gemaakt!) met kaas en salami!
    heeeel verslavend :D

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kijk je wel uit met salami meis, is wel rauw vlees..

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    is dat zo?
    daar heb ik nog nooit wat over gehoord..
    maargoed, doe het in de pan maken he...is dan toch gaar en dan maakt het toch niet meer uit?

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dat weet ik dus niet, als je maar niet teveel plakjes eet dan is het volgens mij wel goed..

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ok al wat gevonden:

Rauw vlees
    Eet geen (half)rauw vlees zoals rosbief, fricandeau, tartaar, filet américain en ossenworst. Gekookte, gerookte of gedroogde vleeswaren, zoals ham, rookvlees, bacon en salami, kunt u wel nemen.

is dus gewoon goed ;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    gelukkig maar!
    ben er helemaal verslaafd aan namelijk :D

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik vond Salami altijd zo stinken. Maar nu was ik vanochtend mijn man zijn brood aan het smeren en had salami op zijn brood gedaan, vond het gewoon lekker ruiken :(

Wij hebben wel nagedacht om de combitest te doen. Alleen ook wij zijn nog jong in beide families komt het in de verste verte niet voor dus hebben maar besloten om het niet te doen.

Bri ik slaap ook heel slecht. Ik ben s'avond echt zo moe dat ik al om 21.30 naar bed ga (soms zelfs nog eerder) vervolgens midden in de nacht klaar wakker en tegen de ochtend weer in slaap vallen en er vervolgens niet uit kunnen komen als de wekker gaat, zeer vermoeiend. Heb helaas geen goede tip, zit er zelf ook nog op te wachten.

Deel Deze Pagina