hahahahhahahahhahahhahahahhhahahahaha Hey trouwens, ontzettend vervelend dit! Ik ben op mijn werk, maar er is een probleempje met het water. We hebben dus al de hele dag geen water! Kan dus niet naar de wc!
Ja ik heb daar gelukkig niet heel veel last van... Maar ja, moet natuurlijk normaal toch een paar keer per dag. Ik drink maar niets (heel slecht, maar haal het vanavond wel in) en als de nood echt heel hoog is, moet ik maar naar een lunchroom verderop.
pffff de hele dag niet naar de wc....echt geen optie voor mij hoor! (ik ben nogal een zeikerd sinds ik zwanger ben )
Hello, Het is woensdag en dat betekent dat ik 's middags lekker vrij ben. Heerlijk. Kan ik hier weer ff bijlezen. Zo, dat gaat echt snel. Maria: heel veel sterkte voor jou en je mannetje morgen. Ik hoop op een nieuw mooi wonder voor jullie. Dolphin: vervelend voor je dat je pijn hebt gehad. Pijn, je mag nooit weer terug komen. Zo dat helpt. En naar de wc gaan. Echt vervelend, heb er ook last van. Ook 's nachts, terwijl ik 's nachts nooit naar de wc moet. Ben ook erg moe en m'n borsten, echt AU. (in ieder geval wel duidelijke symptomen )
nee hoor helemaal niet de een heeft er gewoon meer of eerder last van als de ander. jou tijd komt vast nog wel
ja vind het wel schandalig dat je gewoon de hele dag niet kan...bij mij in de winkel was het pas ook een keer kapot, maar heb de hele gouden gids gebeld tot ik iemand had die meteen kon komen we werken met 10 meiden hier dus er was haast bij
Het toiletprobleem is opgelost. De loodgieter is klaar en ik ben blij en mijn blaas leeg! Zijn er meiden die van voetbal houden?
jaaaaa... ik houd van voetbal! ga zeker vananavond even kijken.. wij doen trouwens denk ik ook niet zo'n test met nekplooimeting. oja, ik kreeg mijn eerste echo dus pas met 12 weken en 2dagen.. Volgens mij heeft iedereen er dan allang 1 gehad of niet? nu zitten we nog te twijfelen, vertellen we iedreeen dat ik zwanger ben met 11 weken, of wachten we op de echo. Maar goed, dan zou ik straks al dikke 12,5 week zijn..... Wat zouden jullie doen? LIefsssssss
aan iedereen vertel ik het pas na mijn 3e echo, dan ben ik ruim 13 weken. Zekerheid voor alles eigenlijk.
wat voel ik me slap zeg... ik eet en drink maar mijn maag blijft leeg.. veel misselijk.. hopelijk gaat dit snel over, want ik heb er nu al genoeg van. . Bedankt meiden voor je berichtjes, nog geen pijn meer gehad ( gelukkig), ik vraag me af wat dat was.. het was niet zeurderig, maar echt giga au pijn zeg maar..
was het drukpijn? Dat als je er op drukt het erger word? Misschien heb je wel verkeerd gelegen en is er wat afgekneld geweest, kan behoorlijk pijn doen.