April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey kelly! Hoe gaat het met verhuizen?

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    bij ons zegt de kalender ook een jongen.

Maar het maakt mij ook echt niet uit, idd als het maar gezond is.

3. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Precies, vind ik ook hoor! Ik heb ook geen voorkeur! Ik wilde altijd het liefste eerst een meisje, maar nu ik echt zwanger ben, maakt het me allemaal niets meer uit! Inderdaad, als het maar gezond is! Beide is gewoon heel erg leuk! Ik ben alleen zo nieuwsgierig! Kan niet wachten...

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hallo ik ben er weer!
    ben niet meer illegaal( mijn god wat een lelijk dingen zijn die id-kaarten zeg...of ligt dat aan mijn "schitterende" foto :p)
    ik had ook heel sterk het gevoel dat ik een jongetje zou krijgen, maar nu neig ik naar een meisje al is mn vriend nog overtuigd van een jongetje.

heb me net bij de hema niet kunnen beheersen, heb rompertje, sokjes,mutsje en rammelaar gekocht :D
    kom ik bij de DA, met rood hoofd vragen naar neusspray die tijdens de zwangerschap gebruikt mag worden, die meid zo:
    OOOOOOOH JA IK HEB HET GEHOORD, WAT LEUK! HOE VOEL JE JE?
    HEB JE VEEL KLACHTEN? BLABLABLABLABLABLA...
    al die mensen achter me in de rij helemaal geirriteerd omdat ze moesten wachten :p

maar het is gelukt...ik heb een neusspray en een hoestdrank die ik mag gebruiken, (heb namelijk opgezette poliepen ofzo in mn neus, zou eraan geopereerd worden als ik een half jaar niet gerookt had, maar dat gaat nu dus niet werken hahaha. en de neusspray die ik van de KNO-arts had mag ik ook niet meer gebruiken is namelijk UIT DEN BOZE! volgens de dokter :p

5. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Je kunt toch gewoon die neusspray gebruiken met zoutoplossing? Die is ook voor hele jonge kinderen..

6. rachelle6686

11 aug 2007
    31
    0
    0
    verzorgende IG
    noord-brabant
    heey

hier nog steeds heel erg misselijk alweer afgevallen :( hoop niet dat dit mijn hele zwangerschap gaat duren :(

wie wil even op de lijst erbij zetten dat ik
    10 okt mijn 2e echo heb en
    30 okt hartje luisteren bij de vk!

zijn er nog meer meiden die heel de dag misselijk zijn en hier mischien wat tips voor hebben?

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jah maar die werkt dus niet...:(

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ rachelle, wel hele dag misselijk geen oplossing.. ze zeggen kleine beetjes eten, maar daar heb ik zelfs geen zin in ..

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat kleine beetjes helpt alleen als je misselijk word van eten...
    probeer iets te eten(droge crackers/beschuits/toastjes) voordat je opstaat.
    heeft mij de 1e weken ook geholpen!

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    nee gooi ik er alsnog uit.. eerst overgeven dan kan ik pas wat eten.. heel raar.. :(

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jah dan kan ik je niet verder helpen helaas...
    zo extreem heb ik et (nog) niet gehad
    * laat ik dat maar afkloppen want heb daar ook geen zin in * hahahaha

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Leuk he Miss al die reacties. Laat die mensen achter je maar lekker wachten hoor.

Gisteren vriendin van mij bevallen, heb haar net gebeld en we gaan vanavond op kraamvisite, leuk leuk leuk. En meiden ze heeft een super bevalling gehad. Om 02.00 zijn d'r vliezen gebroken, ziekenhuis gebeld die vertelde dat ze op het gemak kon komen was om 03.30 in het ziekenhuis, daar kreeg ze vervolgens ontzettende weeen en het meisje is na 2 uur al geboren. Nou voor zo'n verhaal ga ik ook.

13. rachelle6686

11 aug 2007
    31
    0
    0
    verzorgende IG
    noord-brabant
    bij mij komt ook alles er weer uit als ik eet maja we zien wel ík heb maar een ding dat helpt en dat is slapen maar kan slecht de hele dag blijven slapen!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    vind het heel vervelend voor je rachelle...wou dat ik je kon helpen.

en isra, die reacties zijn idd erg leuk en ik geniet er ook echt van!
    leuk voor je vriendin van de bevalling, wat heeft ze gekregen jongen of meisje? verder alles goed?

15. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bij mij is het ook niet te doen van de misselijkheid wat bij mij wil helpen is cola zonder prik en om de 2 uur met kleine beetjes eten er zeker voor zorgen dat je maag niet leeg is.

nu zit ik in de ramadan en is het heel moeilijk voor mij want ik kruip vandaag echt door de dag.
    heb nog niet boven de pot moeten hangen maar dat zal niet lang meer duren denk ik.

morgen mijn eerste echo ben helemaal nerveus hoop zo dat alles goed is.
    we denken dat het er 2 zijn weten niet waarom maar mijn man en ik denken het allebei.
    morgen zullen we het weten.

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hey meis,

ja gaat als een trein, vandaag weer flink shoppen voor het huissie.
    Het begint al ergens op te lijken! ;)
    (het is in ieder geval al bewoonbaar, echt fijn joh)

Ben er weer vandoor dames!

Have a nice day! :)

17. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ talia, mogen zwangere vrouwen met de ramadan ook niet eten dan? Ik dacht dat zwangere vrouwen en mensen die ziek zijn wel gewoon mochten eten overdag...

@ Isra, gefeliciteerd met je vriendin! Wat leuk...

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ rachelle....ik kan je er helaas niet mee helpen....ik ben (gelukkig) niet zo erg misselijk geweest, bij mij hielp het om wat te eten dan ging het wel weer.

@ talia doe je gewoon mee met de ramadan? je mag toch als zwangere vrouw het vasten op een ander moment inhalen? Sterkte ermee in elk geval....diep respect want ik zou het nog geen dag volhouden!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oooh spannend talia,
    vervelend dat de dagen zo langzaam gaan voor je, maar morgen de echo!
    ik heb ook ergens het gevoel dat het er 2 zijn maar kan het niet verklaren...
    maar als jij en je man het allebei denken...spannend! :D

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vriendin heeft een dochter Suze, leuke naam he. Moeder en dochter maken het heel goed, ben zo benieuwd vanavond. Kan me eigen ook gewoon nog niet voorstellen dat ik over 6 maanden ook zijn klein hummeltje heb.

Gisteren een fijn gesprek gehad met manlief. Hij vroeg aan mij waar ik ging leren om flessen te geven en hoe de baby in bad te doen en verschonen hihi. Ik heb hem gerust gesteld door te zeggen dat dat straks allemaal vanzelf gaat en dat de kraamzorg je hierbij helpt en als ik nog vragen heb ik genoeg vriendinnen heb die al kindjes hebben waarbij ik terecht kan. Wat dacht hij dat er een opleiding voor was ;) .

Talia ook ik dacht dat je tijdens de Ramadan niet mee mocht doen als je zwanger bent. Maar goed jij weet dat natuurlijk veel beter dan dat wij dat doen, maar als je meedoet heel veel plezier en ook wel sterkte.

Deel Deze Pagina