April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    ohh meiden even klagen hoor.

Ik ben echt zo moe, ik wil zo graag slapen. Ik zit hier op mijn werk, krijg de een vervelende klus naar de andere, moet nog van alles uitzoeken maar kan me eigen er niet toe zetten.

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ooo.. Isra, ik heb hetzelfde! Val om van de slaap.. Baal nu ook van mijn werk. Alles zit ook tegen en ik heb gewoon de puf niet om mijn schouders eronder te zetten.
    En ik kan alleen maar aan mijn bedje denken!

Waar zouden jullie eigenlijk willen bevallen? Ik het liefste thuis...

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    toch het ziekenhuis.. meer het idee dat als er wat gebeurd thuis dat ik dan weer helemaal naar het ziekenhuis moet en in het ziekenhuis hebben ze alles bij de hand en het voelt ook veiliger aan.. weet niet waarom..

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik aan de ene kant thuis want dan voel je toch wat meer op je gemak maar aan de andere kant ben ik ook zoooon bangepoeperd dat het ziekenhuis me op een of andere manier ''veiliger'' lijkt.

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zit ook te slapen hier hoor pfffff :confused: moet nog roosters maken voor 4 weken voor het hele personeel :(

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey hey

over echo je kan het beste het geslacht laten bepalen bij 20-22 weken omdat bij 16 weken het piemeltje nog kan groeien.. dat zei de echo vent hier.. dat had een vriendin van mij ook.. met 16 weken was het meisje en met 23 weken opeens een jongetje ;)

bri: nee ik wist wel dat het maart zou worden dat had ik zelf gerekent en ik wist wanneer de eisprong was..m aar mijn eigenwijze gyn in het begin zie dat het niet zo was.. en op de 1e echo was de baby ook ongeveer die grote maarja nu flink gegroeit en ik had weer gelijk :)

over missleijk heid.. spa rood wil welles helpen.. en op een citroen zuigen raar maar waar...

verder hier alles goed nu schijn ik bij mn andere gyn een afspraak vandaag te hebben.. nou moet ik dan maar even heen :)

wat eten jullie vandag behalve totsti met salami en kaas ;)

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hamburger ! :)

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ik ben ook zo moe zit echt in te kakken op me werk :(

Ik wil het liefst thuis bevallen lijkt me zo vervelend als je daarna weer ìn een auto naar huis moet ben dan toch al liever thuis.
    Ook is mijn nichtje om 3 uur snacht's naar huis gestuurd na een bevalling van 24 uur :confused: dus het ziekenhuis vind ik maar niks.

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ik moet zelfs in het ziekenhuis maar had ik anders ook gewild

10. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja mijn eerste gevoel was ook ziekenhuis, maar thuis lijkt me toch ook wel heel erg prettig. Met weeeen naar het ziekenhuis lijkt me ook niet echt ideaal. En thuis kun je lekker onder de douche wanneer je wilt enzo. Maar twijfel nog steeds hoor.

11. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig hebben we nog even de tijd...

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik zie mezelf niet 15 minuten lang in een auto half puffend naar het ziekenhuis rijden omdat het thuis niet lukt.. nee dank je, dan maar gelijk ziekenhuis en is alles goed voor elkaar..

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh kan dat bij jullie in het ziekenhuis niet? hier hebben ze een bad en alle sin de bevallings kamer voro mensen die in bad willen etc..

14. rachelle6686

11 aug 2007
    31
    0
    0
    verzorgende IG
    noord-brabant
    meiden allemaal bedankt voor de tips

ik ga het uitproberen in de hoop dat het werkt!

ik zou ook graag thuis willen bevallen lijkt me toch wel fijn in je eigen omgeving en zo

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    oh wat fijn om te lezen dat jullie het ook allemaal zat zijn. Echt slecht hoor maar ik kijk uit naar mijn verlof :oops: , maar dat duurt nog tot februari.

Ik wil in het ziekenhuis bevallen. Ik heb namelijk al wat vriendinnen die bevallen zijn en waarbij het thuis niet goed ging en toch onverwachts nog naar het ziekenhuis moesten met eigen auto :) en dat is ook nog is 30 minuten rijden vanaf mijn woonplaats, nou daar heb ik zelf niet zo veel zin in. Dus laat mij maar gelijk naar het ziekenhuis gaan alle medische apparatuur bij de hand, mocht het niet gaan kunnen ze direct ingrijpen.

Ik ga vanavond andijviestampot eten, jammie heb er echt zo'n trek in, al de hele dag.

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wist je dat je zon ziekenhuisbevalling zelf moet betalen trouwens? alleen als het medische redenen heeft word het vergoed...

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    niet dat dat me tegenhoud hoor maar toch ik wist dat eerst niet dachtdat je gewoon mocht kiezen

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja dacht ik ook, en verzekering dan? Hmm nou ja, als het maar gezond en goed ter wereld komt, dan heb ik er alles voor over.

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    misschien dat het per verzekering verschilt.. ligt eraan wat je in het pakket hebt denk ik

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nou ik ben wel aanvullend verzekerd enzo ...maar moet toch een eigen bijdrage van 400 euro betalen

Deel Deze Pagina