April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jeetje zo veel... ik hoef nisk te betalen doet de regering hier :)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga gewoon thuis bevallen tenzij het van de VK niet mag...
    euhm wat ik vanavond ga eten...euh ik denk rijst met kipfilet en boontjes.
    niet te veel poespas

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    geen tosti ?
    klinkt wel lekker.

ik denk spagetheti vanavond! maar dta weet i nog niet zeker

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ja, wij hebben het al wel verteld. Wanneer het mis gaat, weten de mensen het ook. Heb je in ieder geval steun. En ook mijn mannetje vindt het erg leuk om te vertellen.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha nee geen tosti, vanmiddag al pistoletjes(van de bakker op de markt) gehad met kaas en salami (uit de oven)
    niet nog een keer :p
    hahaha

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ennnnn ja hoor het gaat weer over eten :) iemand nog tips voor vandaag want ik heb nog geen idee

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He zwangere dames ;)

Hier ook maar weer eens een berichtje van mij.

Rachelle, ik ben helaas ook hele dagen misselijk. Heb van alles al geprobeerd. Maar helaas werkt het allemaal niet zo bij mij.
    Probeer wel zoveel mogelijk kleine beetjes te eten, dan voel ik me wel beter. Maar 's middags lukt dat op de een of andere manier niet zo.
    Hopelijk is het snel over. Ben morgen 12 weken, dus wie weet is het snel over.

Ik weet ook nog niet zo goed of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen.
    In principe het liefst thuis, lekker in m'n eingen omgeving. Maar aan de andere kant is het ook wel een fijn gevoel in het ziekenhuis. Mocht er iets zijn dan zijn ze zo bij je. Maar het ziekenhuis is niet zo ver hier vandaan, dus je ben er wel zo.
    Zal wel met de verloskundige overleggen. Voor hetzelfde geld heeft zij nog voor of nadelen. En we hebben nog alle tijd he!

Wij gaan denk ik zo meteen naar de Mac :oops: DAt lust ik dan weer wel! Had ik gisteren al zo'n zin in, maar had toen al vlees uit de vriezer gehaald. Dus gaan ze straks!
    Lekker een Mac chicken en een salade.... mmmm!

Volgens mij moet ik bij mijn verzekering maar een deel betalen als je in het ziekenhuis wilt bevallen, zonder medische indicatie.
    Maar volgens mij geen 400 euro

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Meiden wat kletsen jullie veel zeg.
    Ik heb niet alles gelezen. Wel over het geslacht van onze kindjes. Ik denk dat onze eerste een meid is. Ik weet niet waarom, maar heb dat altijd al gedacht op de een of andere manier.

Vandaag weer lekker gewerkt. (groep 3)
    Er kwam een meisje wel heel enthousiast naar me toe om een knuffel te geven. Wham, in m'n buik met haar hoofd. Voel met verder goed, dus zal wel meevallen.

Nou, Nederland was ook niet echt super gisteren vond ik. Maar goed, ze zijn door en daar ging het om. :)

Ik ga zo maar ff met het eten beginnen.

Fijne avond allemaal.

Liefs Femmmmmmmm

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zeker mmmm breng me nou niet op ideeen :)

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    trouwens tot wanneer moet je foliumzuur blijven slikken? ik heb die zwanger tabletten van davitamon zon alles in 1 ben de naam effe kwijt.

en slikken jullie verder nog extra vitamines of iets?

11. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Die alles in 1 kun je blijven slikken. Als je alleen foliumzuur slikt, moet dat geloof ik tot 12 weken ofzo. Maar die alles in 1 zijn vitamines die je de hele zwangerschap goed kunt gebruiken. Ik heb VSM mamma en die zijn voor de gehele zwangerschap en ook borstvoeding!

12. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Foliumzuur moet je de eerste 10 weken slikken. Ik gebruik geen extra vitamines. Als je genoeg groente en fruit eet en verder normaal eet, krijg je genoeg binnen.

Ik ga weer in het ziekenhuis bevallen, want ik kan niet eens thuis bevallen ivm smalle trap en geen ruimte beneden voor een bed. Mijn eerste bevalling was ook in het ziekenhuis, maar omdat ik bijna 43 weken was, kreeg ik een medische indicatie en werd alles vergoed. (dus deze mag van mij ook wel iets langer blijven zitten vanwege de kosten :) )

13. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bedankt voor de steun meiden.
    nog 2.5 uurtjes kwijl kwijl.

hier in belgie is het gewoon standaart dat je in het ziekenhuis beval en denk dat als ik kon kiezen dat ook gewoon zou doen inverband met veiligheid ed.
    al is 5 dagen in zo een kamertje zitten ook geen pretje bij de eerste werd ik echt niet goed ben dan ook de dag dat ik naar huis mocht gaan shoppen om wat lucht te krijgen.

geen idee wat we vanavond eten we eten bij mijn schoonouders alles zal in ieder geval wel smaken.

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Van VSM heb ik ook, maar smaken zo vies ! :confused:

Nou hamburger van de Aldi heeft heerlijk gesmaakt, met een beetje rijst en boontjes en ik kan de avond wel weer door.. :)

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Zo heb net lekker een bordje macaronie op. Aardappels en groente krijg ik op dit moment echt niet weg. Wordt al misselijk bij de geur alleen.

Hierdoor slik ik nu ook i.p.v. alleen foliumzuur puur mama tabletten van vsm. Weet ik in ieder geval zeker dat ik voldoende vitaminen binnen krijg. Ook schijnen de vitamines B goed te zijn voor de vemoeidheid en hier heb ik wel degelijk last van. Kan dus alleen maar goed zijn toch?

Ik zou graag thuis bevallen als dit kan. Heb dit ook al bij de verloskundige aangegeven. Hoop dat dit allemaal gaat lukken. Vind het toch prettig in mijn eigen omgeving.

Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee wat het gaat worden. Durf er toch ook nog niet heel goed over na te denken. Denk dat ik na dinsdag, de echo, wel meer over dit soort dingen ga nadenken en dat het ook meer gaat leven.Ben ook zo nieuwsgierig hoe het kindje er nu uitziet en of alles goed is tot nu toe.

16. loveable

loveable Lid

12 aug 2007
    22
    0
    0
    Ik hoop dat ik ook meer besef krijg na mijn echo! Het is nu nog zo onwerkelijk! Ik merk namelijk helemaal niets!
    Niet dat ik het heel erg vind, maar het lijkt wel 1 grote poppenkast, net of je doet alsof ofzo!

Ik wil wel graag thuis bevallen, dat vind ik wel zo relaxed, gewoon mijn eigen bed en spullen om me heen!
    Als er wat is zijn wel snel genoeg in het ziekenhuis!

Ga even lekker naar een optocht kijken bij ons op het dorp!

liefs, Anja

17. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Wat is het hier stil..
    Is er iets leuks op tv?

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    je zou het bijna zeggen he adriana,

Ik ben zo onwijs moe.. lig echt veel te slapen maar ja geeft niet vind het wel lekker wat wel jammer is is dat dit me laatste weekje vakantie is dus zou maandag er toch echt weer tegen aan moeten. Kom net onder de douche vandaan en ga baby's wil is wet kijken en dan lekker slapen.

Ik wil ook thuis bevallen dat lijkt mij gewoon het fijnste en ik denk dat het een meisje wordt en wij willen het ook weten. Wat wij weer niet willen is het bekend maken dus het blijft voor de rest wel een verassing en voor jullie dus ook haha.. (mis toch een bekende hier op t formum)

Wat mijn verslaving is......... Waterijsjes... ohhhh heerlijk neem er elke dag wel 1 en vaak 2 en verder eigenlijk geen verslaving maar wel dat als ik ergens trek in heb ik het ook gelijk wil eten.. ik eet echt veel maar ben niks aan gekomen (best raar als je ziet dat me buik best gegroeit is)

zijn er trouwens nog mooie echo's van vandaag?

Verder weet ik even niet meer waar jullie het over gehad hebben.. wat wel zeker is is dat ik volgende week weer lekker mee zal kletsen als jullie dat gezellig vinden dan heb ik weer wat meer tijd :D

Dames fijne avond verder en slaap goed :D

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nee esjuh geen mooie echo maar wel mooi hartje gehoord :) moest naar de gyn van mn operatie ja al die gyns.. maar alles rond de wond was goed en was goed geheeld zei die.. dus waarschijnlijk als alles mee zit gewoon natuurlijke bevalling geen keizersnee :) ikke weer blij

ik denk een meisje en mn man een jongen haha dus kan alle kanten op.. maar denk toch dat ik gelijk heb :)en of ik het wil weten ben ik nog niet uit.. mn man wil het wel weten maar als ik het niet wil weten heeft hij mooi pech...

en ik slik ook zwangerschaps vitaminen... vind het altidj prettig want de ene dag eet ik anders dan de andere heb net een broodje gehaald.. en dadelijk lekker naar het park met mn man en cailynn.. vanavnd mn man wil varkensvlees dat lust ik niet dus even kijken wat ik ga eten

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen allemaal!

Wij hebben gisteren lekker pannekoeken gegeten! Ik had er zelf al zo'n zin in, maar vond eigenlijk dat ik iets gezonders klaar moest maken....tot mijn man spontaan zei dat hij trek had in pannekoeken...toen was ik om!
    Gistermiddag reed ik langs de viskraam en heb die hele tent leeg gekocht (althans, zo voelde mijn portemonnee naderhand). Een bakje kibbeling en een makreel mjammmmm

tot zover over eten :D

Gisteren bij de HA geweest, bloeddruk was PRIMA (125/75: zegt mij niets maar schijnt goed te zijn). Krijg volgende week een verwijsbrief voor de VK. Wist niet dat dat nodig was, maar hij doet daar ook de brief van de gyn bij dus dan hoef ik dat zelf niet uit te leggen. Scheelt ook weer een half uur hahaha! Dus volgende week weer een datum om naartoe te leven, maar ik ben wel bang dat ik pas met 20 weken weer een echo krijg. Maar ik denk niet dat ik tussendoor een pretecho laat doen....

Deel Deze Pagina