Daar breek ik dus ook even voor in CORINE Gefeliciteerd 12 weken dat de rest maar snel mag volgen. ik tel dus echt de dagen in mijn agenda vandaag nog 22 Over dat eten van jullie ik eet net zo een fatsoenlijke warme hap moet ik niet aan denken maar pannekoeken ijs mac jammie. Eet wel veel vis sla en noten en fruit voor het gezonde. ik ben dus echt gek op haring en zalm. Mielenl Ik had de echo een week eerder dan jij en krijg er ook nog een omdat ze het nog te vroeg vond om de termijn vast te stellen. mog niet voor de 11 weken zei ze.
nou, ben benieuwd wuppie! ik zou het wel heeeeeel gaaf vinden om ons kleintje nog een keer extra te zien
goedemorgen iedereen, wiiii vandaag mijn echo, benheel erg nieuwsgierig maar ook heel erg bang dat er iets mis is. bij mijn vorige zwnagerschap had ik dat niet zo erg maar nu is het echt verschrikkelijk. ik lees hier op het forum soms ook zo van die verhalen.... maar hopelijk zal alles goed zijn en kan ik hier straks een mooie echo laten zien.
goedemorgen, Gisteren op kraamvisitie geweest, wat een lief klein schattig meisje, whaaaaaa ik kan niet meer wachten tot ik ook mijn lieve kleine baby in mijn armen heb, maar eerst nog even een hele dikke buik krijgen en daar lekker mee gaan pronken Ik wil zo wie zo naar het ziekenhuis, dus die kosten maken mij echt niks uit, al was het het dubbele geweest had ik het nog gedaan. Talia, spannend hoor je echo vandaag. Meid gewoon positief blijven en van het beste uitgaan, veel plezier. Corina, heerlijk over de 12 weken heen, ik nog een klein weekje jippie. Vandaag een lange dag voor mij van 09.00 tot 21.00. Zie er tegen op, maar heb daarna lekker lang weekend, dan hoef ik woensdag pas weer dus dat is wel lekker. Groetje
goedemorgen allemaal, vanochtend naar de huisarts geweest, mijn oren zijn weer ok! Jippie. Er zit nog wel wat vocht in mijn middenoor, maar kan ook te maken hebben met mijn huisstofmijtallergie waar ik heeeel veel last van heb op dit moment. heb er pilletjes voor gekregen die geen kwaad kunnen bij een prille zwangerschap, Hopelijk werken ze want ik word er zoooo sjaggie van! Ik wil ook weer graag bevallen in het ziekenhuis, is me prima bevallen ( leuke woordspraak) Uiteindelijk had ik toch naar het ziekenhuis gemoeten omdat Dionne er niet uit wilde, Wat ik ook heel fijn vond om daar nog een nachtje te blijven, zo kon ik een nacht goed aan sterken. En de baby werd vertroeteld door de verpleging. Alles word trouwens vergoed door mijn verzekering. Ik heb ook aanvullend en zit bij de IZZ. Nou meiden, ik hoop dat het pilletje gaat werken en ga maar weer rustig aan doen, bank hangen ofzo! Mijn man maakt trouwens van het weekend tomatengroenten soep jummie.Lekker met stokbrood en kruidenboter. Hij kookt altijd das wel fijn hoor zo'n goeie kok in huis!
om 14.20 moet ik daar zijn is echt aftellen hier die uren wel heerlijk om zo ergens naar uit te kijken. en dan zullen we zien of het voorgevoel van mijn man en mijn juist is (we denkenallebei dat het er 2 zijn, vraag ons niet waarom het gevoel is er maar dat wil nog niet zeggen dat we het juist hebben he)
morgen dames... Ik ben verslaafd aan de groene ranja.. pff.. kan niet genoeg drinken en er zit water in, dus dat zal wel goed zijn.. Ze zeggen als je je eerste echo hebt gehad ( vaak rond 9 a 10 wkn), dan zit het al goed. Dus dan weet de VK al genoeg en heeft het hartje zien kloppen en bewegen. Het is dan niet zo dat je precies 12 wkn pats boem ineens minder kans hebt op een miskraam, het neem geleidelijk af.. Dus met 9 a 10 wkn is de kans al veel minder dan met week 4, snap je.
heel veel plezier bij de echo talia! Ik dacht ook dat het er 2 waren deze keer maar er zit er echt maar 1! Hihi, naja wie weet hè, heb jij 2 spruitjes in je buik.
Same here. . . krijg ook pas weer een echo met 20 weken! Ik denk wel dat ik tussendoor een echo laat maken. Kan een pretecho rond de 15 weken?
@ 4cats wat heerlijk dat je van je oor-problemen af bent! @ dolphin snap ik wel hoor, dat de kans afneemt....maar die 12 weken is toch een soort van magische grens voor mij hoor! mijn schoonmoeder maakt altijd heeeeeerlijke tomatensoep ik moet nog even aan haar vragen wanneer ze die weer gaat maken (water loopt me nu al in de mond!)
hihihihihihihiihih, Even lachen hoor, het is nog geen 10 uur en waar hebben de april mama's het alweer over
ik heb overal trek in, Milkyways zijn het nu helemaal, Van de week broodjes kroket gegeten en ga morgen denk ik weer een broodje haring halen. Ook waterijs gaat er hier goed in!
4 Cats ik krijg honger van je ik heb yoghurt bijme en ben mijn fruit weer vergeten dat word naar de kantine voor een nasischijf .... Ik ga wel een beetje beter eten krijg wel genoeg gezond voedsel binnen maar ook genoeg ongezond. zoals van de week ging ik naar de supermarkt wat neem ik mee moorkoppen 8) nou dat is echt niks voor mij. ga alleen in het weekend nog wat lekkers halen. Nog een overeenkomst bij de april mama's verhuizen. Ons nieuwbouw huis word in mei juni opgeleverd. Talia geniet ervan vanmiddag maak je nou geen zorgen