Als ik in het ziekenhuis wil bevallen krijg ik me eigen VK. Dus of zij nu naar mijn woonplaats rijdt of naar het ziekenhuis dat maakt geen verschil. Dat lijkt mij ook voor een gynacoloog die de bevalling in het ziekenhuis doet. Tegen die tijd dat jij in het ziekenhuis bent zal die Gyn er ook wel zijn, die werken tenslotte ook op oproepbasis.
He.... hier ben ik dan. Vanochtend gewerkt. Zit nu te knikkebollen achter de PC Thanks meiden! Ja, welfijn gevoel 12 weken. Maar toch nog onzeker. Ach... nog een weekje en dan weer naar de verloskundige. En nog een weekje werken en dan lekker 3 weken vrij. Waarvan we 13 dagen naar Tenerife gaan. De tickets hebben we al binnen. Heb er zin in! Hoop wel dat ik me dan wat beter voel. En in onze vakantie gaan we ook achter babyspulletjes aan! Yoepie... heb ik nu al zin in!
Trouwens de Mac Chicken smaakte me gisteren niet zo! Vanavond pizza, was ineens een spontaan idee. Zo'n Dr. Oetker pizza met ee ndikke bodem. Mjammie... klinkt nu nog goed........ maar straks?
heerlijke vooruitzichten corina! ik zit hier ook te knikkebollen, dit is altijd mijn dip-tijd (misschien een cup-a-soupje maken?)
wij hebben vanavond een salade LeBerry ( is een salade die we altijd in Frankrijk gaan eten, deze is wel iets anders maar smaakte de vorige keer minstens zo lekker! ) ik heb ook heel veel zin in verse soep en zo'n burger king -knijp- hamburger en ja hoor, het gaat weer over eten
Haha.... we zijn helemaal geobsedeerd door eten! Van te voren heb ik overal wel zin in, maar als ik er eenmaal aan moet beginnen, is de zin al weer weg Hebben jullie dat ook? Ja is een goed idee Mielenl Is niet voor niets 4 uur cup-a-soup
goede morgen dames.. corina gefeli.. ik kom achter je aan hihihi gisteren hebben wij spaghetti gegeten dus heb nog over kan ik vandaag weer eten mar dames is pas 7 uur sochtends hier dus heb nog niet zn trek hihihih en cup a soup dta krijg ik nu niet weg dat komt er dan weer uit
Ja maar jij ben nog maar net wakker he Cristel! Onze dag zit er al weer bijna op Is goed meis, kom me maar achteraan. Trouwens dat geldt voor iedereen hoor!
ik nog maar 1 dag en dan ben ik ook 12 weken dus corina strax haal ik je nog in hihih ging dat maar zo makkelijk
witloftaart met mozzarella en ham bestaande uit een bodem van croissantdeeg geserveerd met zelfgebakken aardappelschijfjess en een lekker stukje vlees, bereid door mijn mannetje http://home.wanadoo.nl/receptenpagina/R ... pt0024.htm zoiets maar dan de kaas vervangen door mozarella
ik wou net zeggen heerlijk maar lijkt me zoveel werk, tot ik die laatste zin zag ''bereid door mijn mannetje'' dat lijkt me ook wel wat
als ik mn man laat koken heb ik nog meer wekr als da ik het zelf doe.. hij maakt altijd zon zooi in de keuken. vreselijk... en het smaakt me eerlijk gezegd beter als ik kook.. hij vergeet welles wat dingen toe te voegen hihih