Hij kookt altijd en doet de boodschappen, heerlijk hoor! En het is echt super lekker, is zijn hobby koken en bakken.
hey meiden ik be terug van weggeweest. ik ben geen april mama meer..... maar een mei mama ik ben 7 weken en 1 dag zwanger. en het is er 1tje en geen 2 we hadden het dus allebei mis het hartje klopte uitstekend en ben dolgelukkig. zal zo meteen de echo in mijn album zetten. ookal ben ik nu een mei mama vinden jullie het erg als ik hier blijf mee kletsen?
zal het zo aan hem vragen, haha '''''''' alleen in de regio hee Talia, leuk joh je echo en natuurlijk gezellie dat je gewoon lekker meekletst!
tuurlijk moet je bij ons blijven kletsen! je hoort er nu al helemaal bij en die paar daagjes maakt ook niet uit...misschien word het toch wel een april kindje... ik schrok wel even toen ik las dat je geen april mama meer was...dacht even dat het mis was gelukkig is alles goed , mooi he zon kloppend hartje
ooh wanneer ben je uitgerekent talia? ben te moe om te rekeken hihi schaam me dood.. gefeliciteerd met goede echo en ik ben mrt mama ben hier ook nog
Talia fijn dat de echo goed was! Natuurlijk mag je hier mee blijven kletsen, ik ben eigenlijk een maart mama, maar blijf ook gezellig bij de april mama's hoor! Wil jullie niet meer missen!
karin : begin jij nu ook hamburgers die krijg ik echt mn strot niet door... hahaha en mn man houd dr juist zo van als ik die dingen al op de tv zie dan wordt ik al niet goed
heb de echo in men album gezet ik ben 5 mei uitgerekend maar het kan idd goed zijn dat hij/zij in april geboren word.
oooww echt cristel, gelukkig heb ik er geen last van. Ik hb in verschilende dingen trek. Als ik niet eet dan word ik misselijk, ik verdeel mij eten nu maar in wat kleinere porties over de dag. Weet je wat ik ook zo lekker vind, gevuld speulaas! Dat ligt hier al in de schappen, sinterklaas is weer in aantocht!
mmm taai taai vind ik zoo lekker... maar ja karin op elke hoek zit hier wel een bk, mac kfc andere hamburger ketens bleh... hahaha talia.. was je zoontje ook vroger als 40 weken? en we kunne jou ook niet misen hier hoor
jullie kunne nooit geloven wat ik nu aan het koken ben.. spaghetti... hahah erg he.. tis nog sochtends maar ben al wel 3 uur wakker dat scheelt... anders moet ik ene ontbijtje op de hoek halen en dat is vleed ei en apnnekoeken bleh heb dna liever wat spaghetti
Meiden, streep mij maar van de lijst. Het is toch mis gegaan. vandaag een echo en het vruchtzakje is niks gegroeid. Ik heb nu pillen om het eruit te laten komen. Ik hoop dat ik snel weer zwanger mag zijn! Jullie heel veel geluk allemaal!