April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sterkte meis!

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik krijg honger van jullie :)

mijn zoontje is met 39w en 3 dagen gekomen dus die had bijna de 40 weken vol gemaak.
    ach we zien wel wanneer het komt als het maar gezond ter wereld komt is het al allemaal heel goed.

de gyn vroeg of ik over 5 weken de triple test wil laten doen weet niet wat ik ermee moet na wat er toen met mijn zoontje allemaal is geweest heb maar gezegd dat ik de nekplooi afwacht en als daar alles goed is ik niks laat doen maar als daar uit blijkt dat eriets mis is toch maar laten doen.

jes wat erg veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    sterkte jes... hopelijk ben je snel weer zwanger..

talia: wat is een triple test

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    dan wrdt er getest op de bloedname en op chromosoom afwijkingen ed.
    Toen ik het bij men zoontje heb laten doen zeiden ze dat de kans op mongolisme 1/14 was ze zeiden toen dat wanneer ik geen kindje met down wilde ik het nu moest weg laten halen dat as met 13 weken ongeveer ik heb gezegd dat ik toen een vruchtwaterpunctie wilde en daar kregen we te horen dat ons zoontje 100 procent gezond was daarom dat ik nu zoiets heb van nooit meer maar langs de andere kant wil je toch wel zeker weten of je kindje gezond is of niet.

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh dat ja dat doen ze hier ook.. vorige keer was het bleod allemaal goed.. maar ja idd die bloed test is niet altijd goed.. ze doe het hier standaard volgensmij
    je moet een hele papier winkel tekenen als je het niet wil

6. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Jes veel sterkte toegewenst. Hoop dat je snel weer zwanger mag raken.

Talia mooie echo hoor. Ook van mij mag je mee blijven kletsen is toch gezellig.

Ik ben blij dat het weer weekend is. Ben kapot. Deze week een week van 42 uur gemaakt en dat is me toch een tikkeltje teveel van het goeie. Mijn collega's zeggen steeds tegen me wat naar dat je steeds zo moe bent. Ze moesten eens weten. Ik zeg dan maar tja pittige week heb gewoon een dipje. Hoop dat ik ze na de echo dinsdag meer kan vertellen dan valt er denk ik wel heel wat op hun plaats. Hebben meer mensen dit soort reacties of iets anders van collega's gehad of komt dit omdat wij in de kinderopvang heel erg nauw samenwerken en zo betrokken bij elkaar zijn?

7. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ....wat is het stil hier...je kan een speld horen vallen.... ;)

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

@ Jes, wat klote voor je zeg! Heel veel sterkte de komende tijd...

Ben net met mijn man en ouders fijn wezen eten, lekker grieks... olijfjes, pepers en tzatziki... heerlijk. En heb een geweldige knalroze tas gekocht bij de H&M en een roze jurkje met 50% korting onder het motto mama van de beep moet er fatsoenlijk bijlopen :D

@ H25, 42 uur is lang! Ga je minder werken nu of blijf je volhouden tot t niet langer gaat? Kinderopvang is best nog lichamelijk zwaar ook toch? Hopelijk heb je een mooie echo dinsdag en kan je het fijn vertellen!

Op mijn werk is iedereen (17 man, 2 vrouw) wel op de hoogte en sinds ze het weten zijn ze allemaal superlief en halen koffie en cola en informeren hoe het nu is en vragen of ik niet te hard werk... Echt zo schattig O:)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    waar is iedereen toch?

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hier is 1 van de iedereen .. ik was even naar de winkel.. mascara kopen en cailynn had nog een gift card dus hebben we een vtech baby development system he wat een naam van gekocht.. is een computer die je aanluit op tv of gewoon zo mee speelt zitten leer programmas bij enzo van 9 m tot 36 m heel leuk..
    en verder een ding gehaald om mn haar mee te krullen en gel voor mn man.. ooh en luiers hihihi...

ook even bij de mac een mac flurry op.. die gaan er wel in maar werd wel missleijk van die burger lucht bleh..

en iss idd stil zeg...

valhalla ben wel nieuws gierig naar de tas en jurk hihi ik ben gek op roze

11. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Jes, wat vreselijk meis! Heel veel sterkte....

@ Talia, gefeliciteerd met je mooie echo! Heb nog niet alles teruggelezen, maar begrijp ik het goed dat je geen aprilmamma meer bent? Je blijft toch wel gezellig met ons mee kletsen?

@ iedereen die er vandaag een weekje bij kreeg, gefeliciteerd!

Hoe is het met de rest van jullie?
    Ik ben nu behoorlijk misselijk. Ook best een rotdag gehad. Gewoon een dipje.. Was vanavond naar het concert van The Police, was wel leuk, maar vond het een beetje tegenvallen.

Ik ga nu even bijlezen...

12. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    goedemorgen allmaal! Allemaal op een oor? Ben toch alweer een urrtje wakker.

@Jes: sterkte, hoop dat je snel weer zwanger bent...

@H25: heb het ook op mijn werk verteld en opeens viel inderdaad veel op zijn plaats voor ze. Heb hele leuke reacties gehad. Mijn naaste collega(man) was laaiend enthousiast en heeft een complete baby uitzet voor me! Echt alles! Dus we gaan binnenkort maar eens kijken.

De vermoeidheid wordt al wat minder bij mij. Maar die miselijkheid wil maar niet minder worden. Nou ja, nog 5 dagen en dan ben ik 12weken! Dan moet die misselijkheid toch wel een keer verdwijnen. Al die verhalen over eten....om misselijk van te worden!

13. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    valt me trouwens op dat jullie allemaal zulke mooie echo's hebben. Die van mij is op een mobiel apparaat gemaakt en je ziet licht en donkerverschillen ,maar voor de rest is het een aardig zoekplaatje. 8 oktober moet ik op een andere plek echo laten maken, want die zou veel beter zijn, kunnen ze veel meer zien.

14. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Mijn werkweek is normaal 36 uur maar deze week hadden we nog 's avonds een vergadering en curus. Toch vind ik op dit moment 36 uur ook wel pittig. Heb gelukkig een contract voor 27 uur dus als het niet gaat kan ik makkelijk een dagje minder gaan werken. Zie wel hoe lang dit goed gaat. De extra centen die ik nu verdien kan ik mooi opsparen voor het kindje, kamertje, kinderwagen etc.
    Als ik na de bevalling weer ga werken ga ik overigens niet meer als 27 uur meer werken. Dit zijn bij ons drie dagen van 9 uur en dat vind ik echt zat.

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Frumpje jouw volgende echo wordt vast ook een stuk duidlijker!

16. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben weer terug van vakantie! En de 200 pagina's zijn ruimschoots gehaald, zie ik :) (moet er nog "slechts" 100 lezen :confused:, maar plaats eerst even dit berichtje). Hoop dat alles goed gaat met iedereen, hier wel. Heb in Italie 2 keer 's ochtends overgegeven toen ik niet snel genoeg kon ontbijten nadat ik was opgestaan en verder was ik juist 's avonds erg misselijk tijdens/na het avondeten. Ik at dan wat hapjes en zat ook meteen vol. Ben dus bijna 2 kilo afgevallen... Verder bijna iedere nacht 10 uur geslapen hahaha. A.s. dinsdag moet ik voor de eerste keer naar de verloskundige, ben echt heel benieuwd!

Even een vraagje: ik moet aanstaande maandag naar de tandarts. Weet iemand of ik nog op dingen moet letten?! Een plaatselijke verdoving kan denk ik niet, maar zo'n foto van je gebit (die moet ik waarschijnlijk laten maken) kan dat kwaad of is het beter om uit te stellen?!

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goede morgen dames.
    daar zit ik dan alleen thuis. Mijn mannetje lekker naar familiebezoek en ik zit misselijk thuis.
    Ik hou niks binnen, maar ik hou me wel koest verder.

18. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    O ja, ik kon ook een tijdje echt geen koffie- of sigarettenlucht aan. Jammer als je in Italie bent en normaal gesproken dol bent op cappuccino. Later in de vakantie ging het beter, toen kon ik de geur weer aan en later smaakte de cappuccino ook weer (max. 1 kopje per dag) :) Ook had ik best vaak stress over het eten wat ik kreeg (weinig groenten enzo, vlees terug laten sturen naar de keuken om het beter te laten bakken etc.). Wat dat betreft ben ik blij dat ik weer thuis ben!

19. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Goedemorgen dames,

Heb de boodschappen al weer binnen en weer even tijd om bij te lezen.

Emmetje: welkom terug. Volgens mij is de verdoving niet zo erg, maar röntgenstralen wel, dus vraag eerst goed aan de tandarts of het wel kan. Succes daar en met het bijlezen.

Dolphin: vervelend dat het maar steeds niet minder wordt. Ik heb het gevoel wel de hele dag, maar gelukkig komt er niets uit. Warm eten wil er bij mij helemaal niet in. Ik verschiet al van kleur als ik het groente hapje van mij dochter klaarmaak. :pale:

Jes: Wat verschrikkelijk voor je. Ik hoop dat je snel weer geluk hebt.

20. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    jess.. wat verschrikkelijk! sterkte.

joepie, vandaag precies 9 weken!

gister hebben we het mijn schoonzus en zwager verteld, die reageerden super! oh wat heerlijk is dat zulke reacties, wat dat betreft wil ik het aan iedereen vertellen, maar we wachten toch nog maar even..

Van de week komt mijn zusje en zwager hier op visite, niets vermoedend nog, gaan we hun het grote nieuws vertellen.
    En zo aankomend weekend komen mijn broer en schoonzus, met een smoes hierheen.. Ben zo benieuwd hoe ze reageren.. Ze verwachten het echt niet!

Deze week veel meer misselijk geweest.. bah zeg wat vervelend is dat. Ik snap jullie nu hoe veel last je dr van kunt hebben...

Kreeg vanmorgen heerlijk licht ontbijtje op bed, want misselijkheid begon vanmorgen al...

OOOOOOOOOOhhhhhh lachen, vannacht werd ik wakker en had me toch zin in gebak... We moesten er gewoon van lachen, snachts zin in gebak..

Ga zo maar eens aan het werk, strijken, boodschappen halen, jullie kennen het wel..

Fijne zaterdag!

Deel Deze Pagina