weet je trouwens waar ik geen zin meer in heb: koekjes.... daar moet ik nix meer van weten.. Hebben jullie ook iets waar je al de zwangerschapstijd nog helemaal geen zin in had..
Jes: heel veel sterkte! Emmetje: foto's kan je nu beter niet laten maken, ik moest ook foto's laten maken maar de vk raadde het af. Ik lust tegenwoordig de olijven niet meer, terwijl ik er vroeger gek op was!
@ Jes1: meis echt vreselijk nieuws, heel veel sterkte met alles! Hoop dat je het een plekje zult kunnen geven. @aprilmama, tja...ik kan op de een of andere manier nu niet meer goed tegen de geur van aardappels en groente! Lastig dus Vind het zo weeig. Die zoete spaanse maaltijdcrackers met kaas gaan er nu heeeeel goed in! YES 10 WEKEN! \/ \/ \/
57 april 2008 mama`s 1 april 2008 Sweetvienna - 33 jaar - ? - 1e kindje 2 april 2008 cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje (eigenlijk 29 mrt uitgerekent) corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje Isra - 25 jaar - Utrecht- 1e kindje 3 april 2008 Bri - 35 jaar - Amsterdam - 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje oOMissCOo - 20 jaar - gelderland- 1e kinde 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 10 april 2008 juffie81 - 26 jaar - Rotterdam- 1e kindje 12 april 2008 H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje 13 april 2008 vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje jessy77- 29 jaar - ? - ?e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje valhalla- 25jaar - Zeeland - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje Boukje34- 35 jaar - Fryslan - ?e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 29 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje (mei mama ) 30 april 2008 Elpee- 27 jaar - Antwerpen - 2e kindje Dolphin- 22 jaar - Gelderland - 1e kindje ? april 2008 narcis- ? jaar - ? - ?e kindje Boontje71- 35 jaar - ? - ?e kindje Kwebbeltje- 33 jaar - Duitsland - 3e kindje kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam foreverfriend- 31 jaar - ? - 22 april 2008 - ?e kindje - miskraam Tatty Teddy- 26 jaar - 17 april 2008 - 1e kindje - miskraam Luna73- 33 jaar - Overijssel- 23 april - 3e kindje - miskraam sharelis- 32 jaar - 28 april 2008 - 4e kindje - miskraam Karin29- 30 jaar - 27 april 2008 - 2e kindje - miskraam mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - miskraam Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje - miskraam Agenda September 17 - juffie81 1e echo 18 - H25 1e echo 18 - Nikita23 1e echo 18 - emmetje intake VK 19 - Tessa1981 intake VK 19 - Groentje 1e echo 19 - oOMissCOo 1e echo 19 - sab85 2e echo 20 - Astridvd 1e echo 24 - Corina controle VK 24 - campie 1e echo 25 - oOMissCOo controle VK 26 - jorntenfemmigje 1e echo Oktober 1 - adriana82 controle vk 2 - valhalla 1e echo 2 - Dolphin 1e echo 3 - campie controle vk 4 - Nikita23 controle vk 4 - adriana82 2e echo 6 - Wuppie 01 2e echo 8 - Aprilmama 1e echo 8 - cristel1986 controle gyn 8 - frumpje 2e echo 9 - kellox controle vk 10 - Eunice1976 2e echo 10 - rachelle6686 2e echo 11 - juffie81 controle vk 19 - AstridvD controle vk 19 - Bri controle vk 30 - Aprilmama controle vk 30 - rachelle6686 hartje luisteren vk update werd wel tijd
o ja die bruine! ga ik straks meteen ff halen, hihi Nog iemand ideeen? (soep heb ik voldoende voorraad )
Aw niet leuk om te zien hoor al die rooie letters in dat overzicht, word er spontaan verdrietig van Echt maf, toen ik dat net zag bedacht ik opeens hoezeer beep al echt bij ons hoort en hoe erg het moet zijn als het gebeurt en voor iedereen nogmaals veel sterkte! Vandaag wordt een lange dag... straks auto ff door de wasstraat en dan richting Rotterdam om voor opa, mama, schoonzusje, twee nichtjes en schoonmoeder kadootjes te kopen en daarna naar de verjaardag van mijn opa. Daarna weer anderhalf uur terugrijden naar Zeeuws Vlaanderen.... Pfu! Maar ja, ook wel gezelli! Straks in Rotterdam lekker patat eten bij Bram Ladage, heb er nu al zin in! Heerlijk Fijne dag allemaal!
@ emmetje, welkom terug! Lekker bruin geworden? @ Kellox gefeliciteerd met je 10 weken! OLEEEE IKKE OOK! Ben je helemaal verhuisd meis? Wat betreft eten, alles van de bakker! Koekjes, cake, taartjes enz enz. Appelkruimel taart van de hema spookt ook al weken door mijn gedachte... Maar ik moet eerlijk zeggen, ik fantaseer erover, maar denk niet dat ik het daadwerkelijk weg krijg hahahaha!
goeiemiddag dames. ook weer ff een korte update van mij. gister niet echt kunnen genieten van de kermis, want mn opa had een hersenbloeding gehad, dus naar ziekenhuis etc, en op mijn oma passen die alzheimer patient is. gelukkig bleek na onderzoek dat er gewoon een bloedpropje zn hersenen in was geschoten en we er op tijd bij waren. hij is inmiddels alweer thuis en heeft er niks aan over gehouden. @jes wat verschrikkelijk meid! heel veel sterkte ermee! en ik mag helukkig melden dat de misselijkheid zo goed als over is, soms als ik even iets teveel heb gegeten komt het wel, maar het komt niet meer zomaar gelukkig. al ben ik wel bang dat het mis is, ben niet meer misselijk, minder moe, borsten niet meer zo pijnlijk... maargoed ik heb nog niet gebloed ofzo dus ik blijf maar gewoon positief. we zullen het woensdag met de echo wel zien. ga er van uit dat het gewoon goed is, maar de angst blijf je toch houden he.
Hey meis, niet druk maken hoor.. Ze zeggen dat bij 12 weken de klachten minder worden, maar dat is een richtlijn! Bij de 1 eerder en bij de ander later! Wel even schrikken zeg met je opa! Gelukkig is het goed afgelopen! Ga je vanavond weer naar de kermis? Als dat zo i hoop ik dat je een leukere avond hebt en dat je de schade dubbel inhaalt! Ik ga vanavond naar Culinair Plaza in Alkmaar met mijn vriendin. Dat is op een plein met allemaal standjes met hapjes en drankjes! Heel gezellig...
jah ik hoop dat dat het idd is. was zeker ff schrikken met mn opa maar vanavond ga ik zeker wel dubbelop genieten. lekker knuffels winnen enzo hahaha oeh dat klinkt ook idd heel gezellig en lekker ik ga nu ff lekker douchen en dan richting kermis voor het borreluur! fijn weekend iedereen!
yessss vandaag 12 weken {|= lekker van genieten ben zooooo blij hoewel ik dat gister ook was hihihi vandaag ga ik niet veel doen. gister mn haar een tintje lichter gemaakt... en verder vroeg gaan slapen cynthia.. is ook normaal dat het afneemt hoor dus maak je maar niet druk.. bij mij neemt het alleen toe nou ja
Hee meiden! Ik heb even een vraagje ik heb maandag mijn termijnecho in het zh, nu dacht ik dat dat inwendig was, maar nu vertelde een vriendin mij dat het uitwendig is, heeft iemand er ervaring mee?
ik heb er geen ervaring mee maar volgens mij doen ze vaak echo onder de 10 weken inwendig omdat de baarmoeder dan nog te ver achter de bekken ligt. Hier vandaag lekker naar de dierentuin geweest we hebben gelijk een jaarkaart gekocht het is maar een half uurtje rijden vanaf hier en ik vind het altijd heerlijk in de dierentuin en Anne vond het ook geweldig die ligt nu uitgeteld in bed. hoe is het jullie misselijkheid bij mij een stuk beter het komt nu alleen op de gekste momenten Moet mod 12 dagen wachten tot mijn echo kan echt haast niet meer wachten duurt me nu zo lang. groetjes gerdien
Ik denk toch dat je een inwendige krijgt hoor, ik heb met 9 weken een echo gehad en de echografiste zei dat ze in dat ziekenhuis standaard tot 12 weken inwendig doen. Maar goed misschien is het per ziekenhuis verschillend?
ik kreeg een echo bij 8 weken en 6 dagen en was uitwendig. De echo zelf was slecht(het apparaat) maar alles was prima te zien.
Vlees! of wat er op lijkt(vegaburgers ed) De geur wordt ik al eng van. Dus ik ga nu tijdelijk door het leven als vergetarier. waar is iedreen? erg rustig vandaag...
Loveable: Ik heb een echo gehad met 8 weken en 2 dagen bij de vk. Ze gingen het in iedergeval uitwendig proberen (wat ook lukte door een volle blaas) en anders gingen ze het inwendig doen.