April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hier ben ik ook weer even vandaag,

we zijn vandaag bij mij ouders langs geweest, eigenlijk zomaar maar de zon scheen, het was zon mooie dag dat we het nieuws toch maar verteld hebben! :) heel enthousiast en blij natuurlijk, het word hun eerste kleinkind :D

Loveable: mijn echo met 9 weken was ook inwendig, omdat ze het dan gewoon veel duidelijker kunnen zien.

christel gefeliciteerd met je 12 weken!
    kellox en adriana gefeliciteerd met de 10 weken!

cynthia vervelend van je opa maar gelukkig is het goed afgelopen! ik voel me deze week ook stukken beter hoor mijn symptomen nemen ook duidelijk af, maar dat had de vk al voorspeld dus het zal wel goed zijn hoor.

2. loveable

loveable Lid

12 aug 2007
    22
    0
    0
    Dank jullie wel!
    Echt makkelijk zo'n vraagbaak!
    Jullie horen maandag hoe het was, vind het wel spannend allemaal!

Liefs, anja

3. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Goedenacht! Kom net terug van mijn avondje weg met vriendinnen. Pffff... Lijk wel een oud wijf hahahaha... Ben gesloopt!

@ lovable, mijne was ook inwendig. Bij het echocentrum waar ik was doen ze alle echo's tot 14 weken inwendig. Is helemaal niet eng, doet geen pijn en je hebt prachtig beeld!

@ Sab, dank je wel! En leuk dat je ouders zo enthousiast reageerden. Het was ook een hele mooie dag natuurlijk om het goede nieuws te vertellen... Bij mijn ouders is het ook hun eerste kleinkind... Ze vinden het heel leuk, maar ook erg spannend. Tja, ik ook natuurlijk hahahaha!

Mijn vriend is weer optreden dus ben weer alleen. Ben eigenlijk heel erg moe en wil slapen, maar er zijn nog wat klusjes in huis die ik wil doen. Dus even doorbijten... Wil het liever gedaan hebben dan dat ik het morgen echt MOET doen.

Ik hoop dat iedereen lekker in dromenland is.. Tot morgen!

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja iedereen is al heel de dag in dromeland volgens mij, er is nog niet eens 1 pagina volgekletst vandaag en niemand heeft het over eten gehad :) :)

ik voel me ook een oud wijf adriana hahaha je kan me echt opvegen nu.lijkt me toch niet leuk als je zo op je zaterdagavond alleen zit.mijn vriend had storingsdienst en moest net helemaal naar amsterdam :( ben maar gezellig meegeweest want ik hou niet zo van alleen zijn ;)

5. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Nou ja, samen een nachtelijk ritje naar Amsterdam is best gezellig...
    Ja, vind het ook niet zo gezellig dat ik alleen ben, maar ben het wel gewend. Mijn vriend werkt nu eenmaal altijd 's nachts in het weekend. Voordat ik zwanger was ging ik vaak mee naar zijn optredens, maar dat is nu gewoon te zwaar. Heb er ook helemaal geen zin meer in om elk weekend in rokerige clubs te staan tussen de dronken mensen hahahaha...

6. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Goedemorgen allemaal,

Het is nog steeds rustig geloof ik. Was om half 4 al wakker door Annika die weer een verstopte neus had, daarna niet meer kunnen slapen. Inmiddels heeft ze mij en mijn man ook aangestoken en hoesten en snuffen we gezellig met z'n 3-en. Ga straks, als ze haar slaapje doet ook nog maar even liggen.

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Goedenmorgen! Jes, wat ontzettend naar zeg! Veel sterkte de komende tijd.

Hoe is het hier met de zwangere ladies? Met mij gaat het wel lekker, ben niet meer zo weeig en misselijk, ook niet echt meer zo moe. Krijg wel weer een normale portie avondeten weg, en mijn zoete verslavingen zijn weer helemaal back :oops:
    (Gisteravond om elf uur pannekoeken staan bakken en opgegeten met stroop en suiker :oops:)

8. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    pannekoeken ,daar heb ik ook zin in ,lekker met stroop :thumup:
    Ik denk ,als ik achter de de pc ga ,ze gelijk ga maken.

Gisteren zo een last gehad van felle steken aan de linkerkant van mijn buik ,was niet leuk meer,maakte niet uit of ik lag,zat,of liep.
    Morgen effe naar de huisarts bellen als het niet over is.

Gisteren op kraamvisite geweest was zo leuk,kan niet wachten om over 6 mndjes ook een babietje in mijn armen te houden.

Ik merk wel dat ik me nu minder druk maak om de kleine dingetjes,eerst wel .
    Mijn dochtertje is de laatste tijd heel opstandig,overal wat ik aan haar vraag ,is nee ,ik doe het niet ,ik wil niet.
    Op school gaat het goed ,maar het lijkt net alsof ze daar een energie boost krijgt en thuis kwijt moet.
    Heb daar wel moeite mee,en ook niet de puf om ermee om te gaan.

Ally

9. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    `goeiemorgen allemaal!

Ik lag giseren al vroeg op bed 9.30uur , ik was versleten. Waarvan? geen idee.
    Ik heb gisteren van die kleffe hamburgerbroodjes ingslagen die je in de magnetron kan doen. Als ik trek krijg kan ik er zo 1 oppiepen! Normaal eet ik nooit broodje hamburger, haha.
    Ik heb eigenlijk nu al trek uhum. Maar ga me beheersen hoor. Heb net wel paar stukjes chocolade met nootjes op bij de thee, lekkerrrr.
    Vanavond lekker groententomatensoep van mijn mannetje met warm stokbrood en kruidenboter...jummie.

Ooow weer over eten hè.
    :oops:

10. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Hier trouwens ook een dochter die dwars is. Pff gisteren helemaal, en vanochtend kreeg ze een driftbui. Heb haar voor straf op haar kamer gezet en nu is ze weer poeslief. Hopelijk blijft het zo heel de dag en tja druk is ze altijd wel, vooral veel kletsen, echt een kletskous.

11. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Lag gisteren laat op bed voor mijn doen. 12 uur pas. Half negen alweer wakker en ik ben eigenlijk nu alweer moe. Ach heb vandaag toch een hangdag dus doe lekker niet veel.

Gisteren in zandvoort geweest. Racen op het circuit en daarna bij de zonsondergang gegeten aan het stand. Was zo mooi. Had de hele dag zin in patat speciaal dus die heb ik dan ook lekker gegeten. Broodje krket op de koop toe dus dat was echt smullen. Maarja voordat we eenmaal thuis waren....

Nou zo te zien wordt het vandaag weer een mooie dag dus lekker genieten voordat morgen de arbeid weer begint.

12. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    de pannekoeken hebben echt heel erg gesmaakt.

Het ziet er wel heel lekker warm uit buiten,maar moet nog zoveel doen,gisteren door de steken in mijn buik niks gedaan,heb een hoop strijkwerk liggen ,en moet echt opruimen,anders blijft het echt liggen.
    We zijn ook aan het plannen om een etentje te geven voor familie en vrienden.
    Dus heb hoop te doen.

Op zulke dgn wou ik dat ik een schoonmaak tic had.

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ben je nu wel van je steken af dan?

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemiddag allemaal,

Jes heel veel sterkte meid.

Hier alles goed. Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik kan blijven op mijn werk YES YES YES en ook kan ik mijn functie nog is behouden waar ik al helemaal niet op gerekend had. Mijn voorkeur was alleen 2 dagen de dinsdag en vrijdag. Dit is alleen woensdag ipv dinsdag geworden en 1 keer in de 3 weken op zaterdag, nou als ik op die voorwaarden mag blijven en ook nog is mijn functie kan behouden graag. Dus hoef gelukkig niet op zoek naar iets anders.

Gisteren bij mijn schoonzusje geweest in de winkel (ze werkt in een babykleding zaak) ik heb een heel lief klein jasje gekocht voor onze beeb, had gewoon zin om zelf ook iets te kopen. Heb al best veel gehad o.a. romperjes, sokjes, speelgoedjes, voorleesboek, pakje en vond het nu ook is tijd worden om zelf wat te kopen.

Moeheid wordt ook minder bij mij, dacht vanmorgen toen ik wakker werd jeetje wat voel ik me goed. Ik ben vervolgens een heel eind gaan lopen met de hond maar ik geloof dat iets minder ver ook wel goed geweest was want heb nu toch wel dat ik den PFOE.

Ally, balen zeg van die steken in je buik, hoop voor je dat ze snel wegtrekken en die huishoudelijk klusjes kunnen best wel blijven liggen dat je je zelf weer wat beter voelt.

Leuk he Sab die leuke reacties. Voor mijn ouders is het ook het eerste kleinkind die zijn ook door het dolle heen, echt grappig om te zien.

Fijne dag allemaal en geniet van het lekkere weer.

Liefs

15. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    morgen heb ik mijn eerste echo...
    hoe gaat het in z'n werk?
    is het handig om een fototoestel mee te nemen?

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Hallo allemaal! Ben ik weer na 11 dagen gran canaria, het was het leuk. Ik vertel jullie snel meer! Is hier ook nog alles goed met iedereen?

17. valhalla

valhalla Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Ben net wakker en heb koppijn en ben duizelig als ik opsta. Echt irritant. Straks lekker in de tuin een beetje opruimen en snoeien, fijn in het zonnetje daar trek ik hopelijk een beetje van bij...

Gisteren van mijn oom en tante de eerste schoenen gehad voor de beep, nou ja schoenen van die groene slofjes met koetjes erop, echt schattig. Mijn broertje wil elke keer zijn nifje (nichtje / neefje) voelen en kijkt dan helemaal blij, zo lief :D

En gisteren lekker patat op van Bram Ladage, het was echt zoooo lekker! Zag vanochtend dat ik twee kilo ben afgevallen, maar dat is geloof ik niet heel erg in het begin... wel maf :(

@ Isra, fijn voor je van je baan! :thumup:

@ Ally, sterkte met die steken in je buik, hopelijk is het gauw over!

@ Tessa, welkom terug! Goeie vakantie gehad zo te lezen?

@ Juffie succes met je eerste echo, spannend!

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Vakantiegangers, welkom weer! Naar jullie zin gehad?
    Wij gaan 26 sept. 13 dagen naar Tenerife, heb er zin in!

Valhalla, woon jij in zeeuws vlaanderen?

Heb het idee dat het sinds gisteren wat beter met me gaat.
    Wel opletten dat ik op tijd wat eet.

Begin van de week heb ik 2 posititebroeken gekocht bij Miss Etam. Was 15 % korting en kreeg er nog een leuk rompertje bij. Ze moesten nog ingekort worden, maar kan ze nu dragen. Ze zitten echt geweldig!
    Hier weet nu ook bijna iedereen het, heb al 11 kaartjes gehad van familie en vrienden. En een aantal cadeautjes.
    Ook heb ik leuk een dagboek gehad, om alles bij te houden en je kunt er ook foto's bij plakken. Echt super!

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goede middag dames,

hier gaat het ietsje beter, voel me nog een beetje misselijk, maar hang gelukkig niet meer boven het toilet 's middags. Alleen 's morgens is het nog een drama..
    Zoals ik merk bestaan er ook nog betere dagen.. :)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemiddag dames.
    ik kom net uit mn bed vallen, vandaag ook een slechte dag, hele tijd hoofdpijn en duizelig.
    heb maar in bed een boek gelezen om de tijd te doden.
    ga zodalijk ff op visite bij opa en oma, ff kijken hoe het daar nu is.
    kermis is weer voorbij, gisteravond was zeker gezellig :D

Deel Deze Pagina