April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja de gyn zei het kon te zien zijn kon ook goed nog niet te zien zijn.. dus afwachten en anders krijg ik m wel met 20 weken :)

ik denk nog steeds een meisje mn man nog steeds een jongen

2. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    wij eten spinazie hier!
    Heb lekker veel waterijsjes ingeslage en LU koekjes met zo'n chocolade laagje eroverheen.

3. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ga vanavond na mijn werk ook waterijsjes kopen! Perenijsjes! Heb al weken trek in perenijsjes! Wat voor ijsjes heb jij gehaald?

Spinazie moet ik dan weer niet aan denken hahahaha

4. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Ik durf bijna niet te schrijven wat wij gaan eten vanavond. Het is iets dat niet iedereen lekker vindt en kan me voorstellen in onze toestand dat je het dan al helemaal niet lekker vindt. Maar ik ik ben er verzot op. Nou hier komt ie dan. IK eet SPRUITJES. Sorry vindt gwoon lekker!

Alle nieuwe april mama's welkom.

5. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Ik heb fruitijsjes gehaald van C1000, zo verslavend!

ennuh spruitjes jakkie, maar hier ook twee die er verzot op zijn!

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    IJsjes! Daar heb ik ook trek in! Ik eet vanavond snijbonen met witte bonen en een cordon bleu.

7. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    O fruitijsjes! dat is ook wel een idee! Nou, ik ga voor de perenijsjes. En wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Heb gisteravond en zaterdagavond helemaal niets gegeten 's avonds, maar dat kan toch ook de bedoeling niet zijn.

8. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik heb net mijn man naar de snackbar gestuurd. Geen van beiden hebben tijd gehad om boodschappen te doen, en we hebben ook beiden geen zin om te koken. Ik hoop dat het smaakt, ben nog steeds vooral 's avonds misselijk.

9. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Mmmm... snack zou ik ook wel lusten ja! Alleen mijn vriend is aan het afvallen, dus een beetje lullig als ik snack ga eten voor zijn neus...

10. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Perenijsjes vind ik ook zo lekker. Of een racket. Jammie, jammie.
    M´n mannetje is nu boodschapjes aan het halen, ben zo moe, dus toch maar ff niet mee. Moest ook nog ff wat nakijken.
    Ben benieuwd wat wij gaan eten vanavond. Waarschijnlijk iets makkelijks. :)

11. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ik heb eigenlijk de hele dag al geen zin in eten. Het begon allemaal goed vanmorgen. Twee boterhammen met kaas en een bakje druiven (je moet goed eten voordat je gaat werken ;) ). Zat ik nog het laaste stukje van het nieuws te kijken moest ik rennen naar de wc. De eerste keer dat het er 's morgens uitkomt. Voel nu dan echt een keer wat zovelen al tijden hebben. Nadat ik me had opgefrist had ik nog een partij dikke ogen. Mijn collega's gelijk vragen : voel je je wel goed..... Nog even wachten op morgen dan kan ik het hopelijk vertellen en dan hoef ik niet meer zo geheimzinnig te doen.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    h25 dat is ook vervelend dan zou ik ook geen zin hebben in eten :(

en waterijsjes ja raar het is hier heerlijk weer maar verlang dr niet echt naar .. heb meer zin in een fruitsmoothie mmm heerlijk...

13. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ooooh meiden ik voel me echt rot, heb al een paar dagen migraine ben duizelig misselijk geen honger, moe, spierpijn echt verschrikkelijk voel ik me zou het een griepje zijn of is dit echt van de zwnagerschap?
    bij de eerste heb ik me echt zo net gevoeld alleen een tiojdje moe maar dit is echt te gek voor woorden.
    zou het dan toch een meisje zijn?

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    OHhh ijsjes ik ben verzot op splitjes. Had ik ook al voordat ik zwanger was heb ze altijd in de vriezer liggen. Jammie jammie.

Ik heb net bij mijn schoonouders gegeten, lekkere groentesoep met sate en brood ook jammie jammie. En ik zat tegen mijn schoonmoeder te vertellen dat ik de laatste tijd liters appelsap drink, echt waar meiden dat vind ik nu zo lekker, vooral als het koud is. Zit me schoonmoeder te vertellen dat toen ze zwanger was van mijn man ze alleen maar appels at, ze at er wel 5 op een dag. Vond dit toch wel heel grappig om te horen, me schoonmoeder denkt nu helemaal dat we een jongen krijgen, die legt de link appels met jongens hihihi.

Volgens mij ben ik de volgende die de 12 weken grens passeert, namelijk woensdag :) . Heb zaterdag met de angelsound geluisterd en heb het hartje gehoord van onze kleine beeb, zo lief om te horen en ook weer even een bevestiging dat alles tot zover ok is.

fijne avond allemaal.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Appels? Haha! Ik eet ook veel appels nu. En noten! Heerlijk, verse walnoten!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo ik ben er ook weer, werk zit er weer op!
    heb sins een uur of 11 al kramp in mn buik, dus zit nu lekker met een kruik tegen mn buik aan...heerlijk warm!
    zit de hele avond alleen...manneke moet over werken :(
    morgen moet ik mn verwijsbrief ophalen voor de echo, bij de vk. was ze vergeten mee te geven hahaha, en de rest van de dag aan de poets (JOEPIE)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat vervelend die kramp... Maak je je er zorgen over? Of is het lichte kramp?

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    en ja hoor, het gaat weer over eten! hahahaha

ik heb vanavond bij mn ouders gegeten, eigen gemaakte groentesoep, aardappelballetjes uit de oven en schnitzel met pepersaus en heeeeeeeeerlijke hopjesvla na!
    en zodalijk ga ik brownies bakken :D :p

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee maak me er geen zorgen over, voel me verder nog niks anders ofzo, het is ook niet heeeeel zware pijnlijke kramp maar gewoon beetje irritant.
    zal wel niks ernstigs zijn.

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Volgens mijn schoonmoeder krijg je dan ook een jongen hihi.

Deel Deze Pagina