April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Dank je wel! :D
     
  2. Evelieveling

    Evelieveling Fanatiek lid

    30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Jemig de pemig... de tijd vliegt. April 2008 mama's alweer.

    Meiden, van harte met jullie zwangerschap. Ik hoop dat jullie ongeschonden die eerste onzekere 12 weken doorkomen zonder al te veel klachten. En dat jullie ondanks de onzekerheid (die alle mama's hebben of hebben gehad) vreselijk gaan genieten van het wondertje wat groeit in jullie buik.

    Veel plezier hier!

    Enne, hoe zwaar je zwangerschap ook mag zijn... geloof me... als je wondertje eruit is dan is ie het dubbel en dwars waard... en ga je zelfs het intieme getrappel in je buik missen!
     
  3. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Dames van April! Van harte met jullie zwangerschap! Ik hoop dat ik me hier gauw mag aansluiten!
    Groetjes Jeldou.
     
  4. Isra

    Isra Fanatiek lid

    29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Gefeliciteerd april mama's.

    Ik ben zelf 28 maart uitgerekend, maar misschien wordt ik dus ook wel een april mama.

    Succes met alles wat komen gaat.

    Liefs Isra
     
  5. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hier ook maart 31 uitgereknt maarja je weet nooit mijn 1e was ook met 41 weken gekomen
     
  6. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Overspoeld door aprilmama's uit 2007?

    Hier eentje uit 2006 ;)

    Gefeliciteerd en let op hoor, voor je het weet is eer een april 2009 mama-topic :D

    Groetjes van Kiki
     
  7. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    corina,
    van harte.
    ik hoop dat er snel meer komen
     
  8. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja het is nog stil hier...hihihih..
    hopelijk komen er meer hoeveek april mamas zijn er nu?
     
  9. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Uhh.... volgens mij alleen ik nog maar.
    En ik zweef en beetje tussen de maart en april mama's.
    Want de gyn gaf 29 maart 2008 als bevaldatum op. En mn eigen berekening is 2 april. Dus weet niet zo geoed waar ik bij hoor..... :(
     
  10. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    corina dat heb ik ook.. ik heb ene korte cyclus mn eigen berekening is 31 maart en mn gyn zegt 3 april nou ja de echo op 16 aug zal het zeggen.. dus zit nu bij alle 2 hahaha.. maar ja 31 maarrt is praktich april.. maar als je eerder bevalt is het maart beval je later is het april.. was bij mn dochtertje ook zo juli/aug
     
  11. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik kom er ook bij. :whistle:
    Vanochtend getest ,positief.
    Dit was mijn eerste ronde met clomid, ben al 2 jaar bezig met zwanger worden ,vorig jaar maart heb ik mk gehad :cry:
    Ik hoop dat het deze keer goed ,ik maak pas een banner als ik een echo heb gehad,ga maandag gelijk bellen.

    Ik vindt het zo leuk om hierbij te mogen,en hoop dat er snel andere meiden volgen.

    Ally
     
  12. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He geweldig Ally, dat je ons gezelschap kom houden.
    Van harte gefeliciteerd meis!
    Ook helaas Clomid moeten gebruiken lees ik.

    Cristel, is ook toevallig dat we er allebei een beetje tussen hangen. Ik heb mn eerste echo pas begin september. Dus moet nog ff wachten/
     
  13. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    welkom weer een nieuwe mamam jeeej hahaha..

    corina ooh dan pas? ik heb m 16 aug en vind ik al zo lang duren... maar ja is ook weer zo eigenlijk.. is donderdag nog 2 weken...:)
    heb wel al last van bandenpijn zeg... en mn buik is al ik snap erniks van
     
  14. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja de gyn vond dat je dan meer en duidelijker wat ziet.
    Vind het ook wel jammer maar ja is niet anders

    Met de 2e (tenminste bij jou de 3e) groeit je buik altijd sneller dacht ik.
    Hier zie je nog niet veel aan mn buik.
    Maar heb wel genoeg kwaaltjes, mega rugpijn, misselijk, veel plassen en weinig trek in eten.
     
  15. redone

    redone Fanatiek lid

    2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    hoi ally

    welkom ik ben een maartmama maar de kans is heel groot dat ik een april mama word.
     
  16. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi leuk redone, cristel en ik zweven ook een beetje tussen de maart en april mama's. Dus jij ook een beetje, gezellig hoor!
    Hoe voel je je redone?
     
  17. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey redone jij ook hier ;) ja ik zla wel april mama worden :p het is zo kort bij tenzij ik voor de 40 weken beval...
    ik wist wel dat je buik sneller ging groeien maar ja ben pas 5 weken en lijk wel 12/14 weken zwanger ach aj mn man zegt al het zijn er 2 hahaha wie weet we vinden het uit op 16 aug...

    en ja dat plasen en misselijk heb ik ook ik heb het met vlagen en nu dus ook banden pijn..... pfff..
    als ik niet missleijk ben heb ik trouwens wel trek :) maar het si heet dus allen in frisse dingen
     
  18. Corina

    Corina Fanatiek lid

    25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja ik heb ook steeds ontzettende zin in een lekkere frisse salade. Maar ontzie het eigenlijk om hem klaar te maken.
    Moet je eerst de sla wassen, dan ff in de koelkast en dn pas snijden. En dan nog andere dingetjes om er in te doen.
    Maar das het enigste waar ik steeds zo'n zin in heb. Warm eten helemaal niet. Zelfs geen frietjes ;)

    Heb geen idee hoe bandenpijn voelt?
     
  19. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja idd ik heb ook geen zin om het klaar te maken hihihi..

    banden pijn uhm ja het strekt dna ontzettend in je zie rond je heupen rond die regio zeg maar.. het het doet niet heeel erg veel pijn maar prettig is anders
     
  20. redone

    redone Fanatiek lid

    2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Gisteren en vandaag ben ik voor het eerst dat ik kan zeggen ik ben zwanger.De kwaaltjes beginnen nu ergere vormen aan te nemen.Sommige geuren kan ik opeens niet over en moet ik van kokhalzen en mijn (.) (.) beginnen gevoeliger te worden.

    En hoe is het met jouw?
     

Deel Deze Pagina