April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Alle nieuwe april mama's welkom hier! en natuurlijk ook gefeliciteerd!

Kellox, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Want die pijnaanvallen is ook niets he! Waneer hoor je de uitslag van die kweek dan?

Adriana, fijn dat je man weer thuis is. Al is het maar voor even, geniet er des te meer van!

Hihi... gelukkig ben ik niet de enigste die iedere keer checkt met het naar de wc gaan. Af en toe voel ik er wat uitlopen, en ga dan toch iedere keer ff kijken. Is dan gewoon afscheiding. Maar ja, met ongi had ik dat ook.
    Gewoon erg onzeker. Gelukkig voor mij nu nog 1,5 week dan heb ik de intake bij de verloskundige. Hoop dat die me een beetje gerust kan stellen.

Vandaag voel ik me best redelijk. Af en toe beetje misselijk. En alles ruikt en geurt veel meer als anders ;) M'n man moest al om me lachen.

Ik heb de opleiding adm. medewerkster gedaan. Heb ook een jaar gewerkt als adm.medewerkster, maar toen kwam ik mn ventje tegen (via internet) en die had (toen nog met z'n ouders) een eigen zaak, een bakkerij. En z'n ouders wilde stoppen, tenminste gaan afbouwen.
    Dus ben ik daar gaan werken. In de winkel, en de administratie doe ik er ook bij. Werk best wel veel, weet ook nog niet precies hoe we dat straks gaan doen. Ik zal in elk geval wel wat minder gaan werken

2. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Goedemorgen meiden, ben al weer vroeg op. Was al om 6.00 uur wakker. Maar ben nog zooooo moe. Ik ga zo even naar de huisarts om mijn oren te laten nakijken, had verleden week een ernstige infectie dus vandaar. Hopelijk is alles ok. moest de antibioticakuur laten schieten omdat ik zwanger bleek te zijn. Als alles goed is mag ik maandag weer werken.

@Corina Komt tijd komt raad hoor met het werk. Maar het is altijd lastiger als je een eigen bedrijf heb lijkt mij.

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @corina wat vervelend voor je dat je misselijk bent! Is het een beetje uit te houden? Is het bij die ene keer overgeven gebleven? Ik geloof dat ik me juist best onzeker voel omdat ik helemaal niet misselijk ben, maar zou er eigenlijk van moeten genieten dat het nog niet toegeslagen heeft, hihihi!

@4cats zooooo heb jij lekker uitgeslapen! Ik was vanmorgen om 4:30 wakker en nog tot 5:15 in bed gebleven. Toen ben ik maar wat was gaan vouwen en strijken, want ik kan er echt niet goed tegen als ik maar lig te woelen in bed. Ga ik vanmiddag nog wel een uurtje op de bank liggen :)
    Succes bij de huisarts, hopelijk is de infectie genezen!

4. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Nou het is lekker hoor dat mijn vriend weer thuis is! Eindelijk samen genieten van de baby op komst!

@ Sab, ik werk nu 5 dagen. Ik ben zelfstandige, en wordt door een bedrijfje ingehuurd. Het nadeel is dus dat ik geen recht heb op verlofregelingen e.d. Ik wil als het kindje er is het liefste 3 dagen werken. Mijn vriend is muzikant. Hij is altijd doordeweeks overdag thuis dus kinderdagverblijf hebben we niet nodig, en ik zou ook 5 dagen kunnen blijven werken, maar dat wil ik echt niet.

@ Kellox, meis... Wat vervelend dat die pijn zo blijft! Heb je al nieuws van de huisarts?

@ Mammieloves, ik zal je gegevens in het schema aanvullen.

@ 4catsandagirl, lastig pijn aan je oren! Was ik vroeger heel gevoelig voor. Gaat het al wat beter?

Vandaag zou er een nieuwe testmarathon zijn bij het NOD augustusforum... Hopelijk kunnen we nieuwe aprilmamma's verwelkomen!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    in elk geval 1 nieuwe zwangere.....hopelijk gaat ze zich hier snel melden want ik vind het akelig rustig hier!

adriana, ik wil ook het liefst stoppen met werken om de hele dag met ons beebje te tutten maar vind het toch ook wel lekker om een paar dagen te blijven werken.....plus het is een lekker zakcentje erbij :) wat speelt je vriend? en wat voor muziek? (ben niet nieuwsgierig hoor :rolleyes: )

6. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    16 april 2008 mama`s

cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje
    corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje
    kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam
    angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje
    Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje
    vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje
    Mielenl- 34 jaar - N-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje
    Gerdiendejongl- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje
    Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje
    4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje
    mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje
    pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje
    adriana1982- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje

Mammieloves, ik heb je gegevens aangevuld
    Mielenl, ik heb je op 14,5 april gezet 8)

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ adriana: een ½ -tekentje zou nóg beter zijn :)

8. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Hij is percussionist met dj's. Apart wereldje, met heel veel vrijheid dus dat is wel lekker. We hebben samen een VOF waarbij ik de administratie van zijn boekingen doe en daarnaast bij een artiestenboekingskantoor werk. We hopen dus dat het mogelijk is dat ik straks 3 dagen bij het boekingskantoor werk en de andere twee dagen me met zijn boekingen bezig hou. Dus dan werk ik wel, alleen thuis.

En ja, ik wil ook blijven werken al is het alleen maar om er ook even uit te zijn af en toe.

½ erin gezet!

9. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Daar ben ik weer.
    Hoe is het met Kellox, al wat meer nieuws?

Bij mij was het nog niet goed :cry: , moet nu weer andere druppels proberen en volgende week vrijdag terug komen. Ik maak me ook wel een beetje zorgen om al die antibiotica die ik heb binnen gekregen tijdens de periode dat ik zwanger raakte. Heb tijdens mij ei een kuur gehad en dan verleden week. Tja, ik ben al zo lang bezig dat ik niet erover heb nagedacht maja je ziet het. De huisarts kan er ook niks over zeggen want het is totaal onbekend wat AB doet tijdens een zwangerschap. Hopelijk doet het niks.

10. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    O meis, ik hoop dat die druppels helpen! En ik heb wel eens gehoord dat de eerste 6 weken AB niet echt kwaad kan omdat de baby-in-wording zich dan nog niet via jou voedt (ofzo)....

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @4cats ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt! Ik hoop dat dat allemaal voor niks is en dat jij in april een kerngezond beebje in je armen hebt! Sterkte met je oor infectie, ik kan er (helaas) ook over meepraten....

@adriana zooo dat klinkt wel heavy als ik het zo hoor. Wel fijn dat je vriend ook vaak thuis is en lekker kan vaderen. Vindt hij dat zelf ook wel leuk? Mijn man werkt ook vaak thuis maar heeft geen vaste dag/dagen dat hij thuiswerkt. Hij gaat wel proberen om in elk geval 1 dag per week thuis te zijn om te vaderen, maar dat kan dus iedere week een andere dag zijn, net hoe het uitkomt.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat zit met de andere vaders?

12. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik hoop het maar. Anders zou ik me wel heeel schuldig voelen en stom.
    Ik heb er koppijn van gekregen.
    Ik ga zo even naar buiten met mijn meis even naar de speeltuin, even frisse neus halen. Als zij vanmiddag een tuk ga doen doe ik lekker mee!
    Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Of aan het werk?

13. Adriana1982

Adriana1982 Actief lid

25 jun 2007
    488
    0
    0
    Ja hij kan niet wachten! De dag dat hij hoorde dat hij pappa wordt, zat hij al op internet te kijken naar de diaperdude! Hahhaah.. Hij zag zichzelf al lopen met zo'n stoeren luiertas!
    En zal ongetwijfeld wel eens voorkomen dat hij eens een dagje weg moet of minimaal 1 dagje in de studio wil werken, maar als ik 3 dagen ga werken, kan ik er dan gewoon zijn voor de kleine.

Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de andere pappa's.

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @4 cats: maak je nou niet teveel zorgen, meis! Je kon het toch ook niet van tevoren weten! Ik heb me in het begin heel erg aangepast want stel je voor, ik kon wel eens zwanger zijn! Maar toen het allemaal wat langer duurde heb ik er ook niet zoveel rekening meer mee gehouden. Ik denk dat het mij ook had kunnen overkomen! Dikke knuffel!

@adriana: idd leuke site! Mijn man is nogal nuchter en wil het nog niet erg geloven....maar zondag komt mvm en die gaan ook weer een test doen en dan moet hij het wel geloven, hihihi!

15. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hhahaha! Mijn lieve vriend is helemaal niet nuchter in dit opzicht! Ik wil me ook aanmelden voor mvm.. Ga straks in mijn pauze even bellen!

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hai ladies! Hier ben ik ook weer! Vandaag gaat het tot nu toe goed.
    Gisteren is er ook nog een urinekweek genomen en daar kan ik vanmiddag over bellen. Die van het ziekenhuis moet ik op wachten tot dinsdag! pfff

Hoop toch dat die gekke aanvallen minderen want wil gewoon weer kunnen werken. (en wil weten waar ze vandaan komen :()

Mijn mannetje werkt fulltime in de bouw in de raam en kozijnen montage.
    Ikzelf ga vanaf 20 augustus ipv 36 uur naar 32 uur per week. En na zwangerschap wil ik er 3 dagen van maken denk ik! :) Wil natuurlijk wel goed kunnen moederen straks!

Adriana idd leuk he die site! die had ik ook al tussen de favorieten staan! Zit ook echt te popelen om al wat verder in de zwangerschap te zijn! hihi ;)

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Goeie morgen damens wat waren jullie al vroeg wakker.. nou hier nog 1 hoor 6 uur en klaar wakker maar ben nu al weer moe. Ik ga vandaag niks leuks doen daar ik moet werken :( en jullie?

Mijn ventje is reuze blij met de zwangerschap en zou het liefst de tijd willen door spoelen dat ik al een buikje heb en dat hij het kan voelen en horen haha

Die site is idd leuk ik had hem bij me vorige zwangerschap al in mijn favo gezet.

Ik ga vanmiddag ook de verloskundige maar eens bellen. Hoop dat ik zo snel mogelijk terecht kan. Intake hoef ik niet echt meer te hebben want dat heb ik al gehad dus ben al bekent bij hun. Zit alleen nog te twijfelen of ik me dokter moet bellen maar ja denk dat ik dat ook wel doe.

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    @ Kellox ik hoop dat je goed nieuws en dat je wat meer duideljkheid krijgt vanmiddag en dinsdag. Ben benieuwd naar de uitslag jij vast ook :)

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kellox ik duim voor een goede uitslag!

@adriana ik zat nog even te twijfelen om me aan te melden want in mijn dorpje komen ze 't spul niet ophalen, maar moet ik het afgeven op een depot. Gelukkig zit er een depot in de buurt, dus heb me toch maar aangemeld. Heb me eigenlijk altijd voorgenomen om dat te doen als ik zwanger werd!

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo meiden,

ik kom me hier ook maar even aanmelden! ik weet alleen nog niet zeker hoever ik ben, ik ben OF 21 maart uitgerekend, OF 12 april! dat is nog ff afwachten, dit komt doordat ik 7 juli verspreid over een paar dagen bruine afscheiding heb gehad, maar geen echte menstruatie!

aanstaande dinsdag heb ik al mijn intake bij de VK en 27 augustus mag ik voor de termijnecho naar het ziekenhuis! vind het zo spannend allemaal.

ergens zit ik nog vol ongeloof, hebben jullie dat ook meiden? ik heb 3x positief getest met de CB digital en toch geloof ik het af en toe nog niet!

daarbij komt ook dat ik niet echt klachten heb, ben niet misselijk of zo. moet wel meer plassen en sinds gisteren eigenlijk een "rommelend"gevoel in mijn onderbuik en ik heb best een dik buikje haha. nou moet ik eerlijk bekennen dat ik altijd al een buikje heb gehad, maar die kon ik altijd inhouden zeg maar en dat gaat nu niet meer! wel een beetje raar he, zo vroeg in de zwangerschap?!

maarre meiden, zijn er meer die zich zorgen maken of het wel echt waar is? of die wel of geen klachten hebben?

vind het in ieder geval erg gezellig om met jullie mee te kletsen allemaal!

GRoetjes!

Deel Deze Pagina