4cats: wat leuk dat je zo'n angelsound hebt, erg gaaf! Ik ga zo naar kliniek met paard, meld me vanmiddag weer!
Ik heb me net ziekgemeld op mn werk. Van kokhalzen is het nu overgegaan op echt overgeven. Heel vervelend... Gisteravond nog vrij veel overgegeven. Ik zag het niet zitten om te gaan werken... Ik ga dus zo mn bedje weer lekker in!
@ tessa succes! @h25 en nikita ik duim me rot voor jullie hoor! @ cristel ik had er expres geen "maart" boven gezet maar "< 1 april" zodat jullie niet helemaal buiten de boot vallen. zorg maar gewoon dat je wat later bevalt en dan ben je toch nog aprilmama @ 4cats wat gaaaaaf dat je het hartje al hebt kunnen horen! ik zit te twijfelen om zo'n angelsound aan te schaffen, maar lijkt me toch wel heel leuk om af en toe even te luisteren.....hmmm....twijfel twijfel dan over eten.....hmmmm ik had het vorige week over die heeeeeeerlijke tomatensoep van mijn schoonmoeder, blijkt dat ze een bak heeft ingevroren, dus wij hebben van het weekend lekker soepie gegeten. ik heb zelf geen ijs-tic maar een vla-tic....helaas lust mijn man het ook dus moest ik "mijn" pak vla-flip met hem delen. maar ik geloof dat-ie geen blanke vla lust dus dan hoef ik die niet te delen
@ marleen beterschap meis! je moet er wat voor over hebben he.....maar over een paar weekjes moet het minder worden! nouja ga nog maar even door met de monoloog... Heb gisteren een paar foldertjes doorgelezen die ik had meegekregen in verband met die intake morgenochtend. En daar staat in dat er bij de intake ook een echo gemaakt wordt! Ik durf er natuurlijk niet teveel op te hopen, anders valt het zo tegen als het niet zo is...
Hoi allemaal, Vanmiddag naar de VK en 1e echo (uitwendig, moet met volle blaas komen... dat wordt moeilijk inschatten ). Vannacht natuurlijk alweer over gedroomd (ik droom zooooo veel de laatste weken!): er zat geen kind in, dus ik in mijn droom nog meer drinken, maar nog steeds geen kind te zien... Mmmm.... Grappig om te lezen over eten (zoet: meisje; hartig: jongen). Ik ben normaal een echte zoetekouw, chocolade etc is echt niet veilig voor mij, maar nu heb ik vooral trek in hartig. Dus als het echt zo is, komt er hier een jongetje Alle misselijken: veel sterkte vandaag!
hihi die heb ik ook besteld! Kan niet wachten tot het eindelijk hier is! Meiden met de echo vandaag. . . succes en geniet ervan. Ben benieuwd!
Ik hoor hier trouwens veel meiden praten over borsten die flink groeien en pijn doen, bij mij wordt dat juist minder. Ze lijken vandaag ook weer ietsje kleiner? Heeft iemand anders dat ook? Ik ben zo'n sukkel die zich dan gelijk zorgen gaat maken. . .
veel succes meiden die naar de VK gaan ! Hier nog steeds behoorlijk misselijk en overgeven.. Gisteravond tegen 21.30 uur, zijn ik tegen mijn mannetje, goh ik heb zin in witlof uit de oven ! Nu moet ik er eerlijk gezegd niet meer aan denken..
Ik heb er de ene keer meer last van dan de andere keer. Ze zijn wel steviger dan anders ( en ik heb al een grote cup maat). Later zal er meer last van hebben denk ik.. dan gaan de melkklieren werken enzo, eerst maar genieten meid..
nou das ook toevallig, sinds gisteren is bij mij ook ''de spanning'' eraf. zat me ook meteen druk te maken maar zal er wel bij horen alles word minder toch rond deze tijd?
Verschillend per dag, gisteren deden ze zeer, nu niet, soms zien ze er opgeblazen uit en dan weer niet. Ik zou me er niet te veel zorgen over maken hoor. Ennuh die angelsound heb ik op marktplaats op de kop getikt, nog zgan! En voor maar 20,- echt een koopje dus. Volgens mij is dat ding nooit gebruikt, zelfs de originele batterij zat erbij. Ik ben niet echt een type om elke dag te gaan luisteren, gewoon voor de lol af en toe. Had gisteren een vriendin aan de lijn, ze is bezig met IUI maar wil niet echt lukken. Nu gaan ze na de laaste poging verder voor IVF. Ik heb zo met haar te doen. Ik heb haar niet verteld dat ik zwanger ben, want ze was nog steeds verdrietig om het feit dat haar schoonzusje per ongeluk weer zwanger was geworden. Ik besef dan dat het echt een gschenk is dat je zomaar zonder hulp,zwanger mag worden. Ik moet nog en afspraak met haar maken om een weer eens langs bij haar te gaan en wil het dan vertellen. Ik vind dit zo moeilijk. Iemand ervaring? Hoe pak ik dit nu aan zonder haar veel verdriet te doen?
Moeilijk inderdaad, maar als je het gewoon eerlijk verteld is dat het beste hoor! Als ze een echte vriendin is zal ze ook wel begrijpen dat je het niet doet om haar te 'pesten'. Jouw leven is niet haar leven natuurlijk. Ik zou er wel bij vertellen dat je het moeilijk vindt om te vertellen omdat het bij haar zo moeilijk gaat. Weet zeker dat ze dat zal begrijpen. En tuurlijk zal het bij haar misschien wat pijn doen (niet tov van jou maar meer weer 1 die wél zwanger wordt) Maar weet zeker dat als ze 1maal aan het idee gewend is geraakt, dat ze ook blij voor jou zal kunnen zijn! (tenminste als het een echte vriendin is) Succes meis!
ik heb sinds gisteren, 's morgens bruine stukjes in mijn urine, weet iemand wat dat is? Hoort dat erbij dat ik nu bijna 8 wkn zwanger ben ( zeg maar rond ongi tijd)? Ik lees allemaal afschuwelijke dingen op internet, dus daar word ik ook niet vrolijk van..
ik heb gisteren al een heel gesprek met haar gehad dat ik het zo vervelend voor hun vind. Ik weet ook wel dat ze het uiteindelijk zal accepteren, maar het blijft moeilijk. Ik zelf zou er denk ik ook moeite mee hebben als ik niet zwanger zou kunnen worden en iedereen om je heen is in verwachting. Niet zo dat je het een ander niet gunt maar gewoon de oneerlijkheid. Waarom de 1 wel en de ander niet? Zij kan trouwens wel zwanger worden maar haar vriend heeft door een ziekte slechte zaadproductie. Ik hoop eigenlijk op een klein wondertje voor dr.
Misschien wa t oud bloed van de innesteling? Of een gesprongen adertje. Je kan op zoveel manieren bloedverlies hebben in je zwangerschap.
Emmetje, Nikita en H25 heel veel succes met jullie echo! Laten jullie het weten hoe de echo was? Ben benieuwd! Beterschap Marleen, hopelijk gaat het snel weer beter! 4catsandagirl, lastig hoor als je vriendin er zovee lmoeite voor moet doen. Tuurlijk is het dan niet leuk dat ee nander zwanger is. Maar zoals je weet hebben wij er ook best wat moeite voor moeten doen, en ik was toch altijd blij voor ieder ander die zwanger was. Het doet wel ff zeer. Maar het is niet zo dat je het een ander dan niet gunt. Zou het gewoon vertellen hoor, maar wel voorzichtig aanpakken. Zal mss hard aankomen bij je vriendin. Maar weet zeker dat ze daarna blij voor je zal zijn! Probeer haar er misschien vee lbij te betrekken?! Dolphin, niet teveel op internet gaan zoeken meis! Daar word je alleen maar mega onzeker van. Bel anders de verloskundige even voor de duidelijkheid. Daar zijn ze voor!
Hey meiden! Meiden met een echo, heel veel succes! Ben benieuwd! Meiden die naar de vk gaan, ook veel succes! Beterschap aan de meiden die zich niet zo lekker voelen....