April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ohh wat willen wij graag kinderen en zo'n hotel kan dan de helft van de week op ze passen, omdat de ouders tijd te kort komen voor zichzelf.. bah.. :x

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja erg he? Mijn vriendin werkt daar nu niet meer, maar ze bleef daar dus regelmatig slapen omdat er ook kinderen bleven slapen. Ook heel vaak in het weekend! Echt schandalig! Ik was een keer mee en toen kwam echt een heel schattig meisje bij mij op schoot zitten en die begon te huilen dat ze pappa en mamma zo miste! Mijn vriendin vertelde later dat dat meisje gemiddeld 3 nachten in de week bleef slapen en verder bijna elke dag voor dagopvang werd gebracht.

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    afschuwelijk...dat noem ik echt geen ouders.. daar kan ik echt kwaad om worden.. veel mensen kunnen geen kinderen krijgen en anderen die dumpen ze zomaar in een hotel.. :confused:

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oooh echt waar...wat kan ik daar boos om worden!
    als je geen tijd hebt voor je kids, begin er dan ook niet aan!

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja is wel moeilijk om in te schatten, hoe het straks zal zijn als de kleine er eenmaal is. Daarom is het zo moeilijk om nu al die keuze te moeten nemen wat betreft opvang.

Wij hebben een eigen zaak, bakkerij met 2 winkels.
    Normaal werk ik meestal iedere ochtend en de zaterdag hele dag.
    Mijn man begint 's nachts om 2 uur en is rond half 1 's middags klaar. Hij is dan de hele middag vrij, maar ligt wel op bed.
    Dus moeten we ff goed bekijken wat handig is. Wil ook niet dat zo'n kleintje gelijk hele dagen op kdv is. Misschien 2 ochtenden ofzo, dat is dan 2 x 's middags ga werken. Moeilijk hoor!

Je hoort idd wel als je kindje op kdv of iets dergelijks gezeten heeft. Dat ze dat op school goed kunnen merken, die hebben toch meestal een voorsprong. Vb. M'n nichtje word begin oktober 6 en zit in groep 3. Eigenlijk had ze nog een keer groep 2 moeten doen, omdat ze te jong is. Maar na allerlei testen mocht ze toch naar groep 3.
    Ach ja, verschilt mss ook per kind.

:D Ja idd ik ben zwanger! Wie smeert er nu wax in z'n gezicht :oops:

6. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zal het vanmiddag een proberen Corina! Was het lekker? Misschien blijkt het wel een wondermaskertje te zijn ;)

7. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ben benieuwd hoe de echo's van de meiden waren!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahaha soms heb je gewoon van dat soort dingen, was gister aan het verven met de kids en lette niet op, spoelde mn kwast af in mn thee...
    had het net op tijd in de gaten

9. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    herkenbaar die dingen..

ik word ook al wat vergeetachtiger. Vergat een keer het gas uit te doen, dus nu kijkt mijn vriend na het eten altijd of het uit is.. erg he.
    keer de lampen vergeten uit te doen van de auto en keer sleutels vergeten... vreselijk, wat dom kun je zijn..

maar ach ja zwanger he..

mijn kapster vertelde dat ze zo vergeetachtig was, dat ze regelmatig vergat haar man op te halen, te laat kwam op afsprake, altijd auto sleutels kwijt was, die had het zo erg.. Dus wie weet staat er ons nog aardig wat te wachten...hihihi

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    we moeten ons dus maar gaan voorbereiden hahaha.
    zal onze mannetjes nog aardig wat lachen opleveren

11. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Wat walgelijk van dat kinderhotel! Word er spontaan misselijk van. Wie doet nou zoiets? Kinderen zijn in hogere opgeleiden kringen status symbool, hoe meer kids hoe meer aanzien, maar de zorg word of toevertrouwd aan en nanny of ze stoppen ze een paar dagen in zo'n hotel. Bah
    Gisteren ook zo'n type gezien bij het zwembad,( Dionne krijgt zwemles voor puters en kleuters) als je ziet hoe zo iemand omgaat met zijn kinderen...net een robot. En zogenaamd belangstelling tonen alsof het om een sollicitatie gesprek gaat, heel onwennig .Wedden dat hij ze nooit vaak ziet!

Brrr ben blij dat ik mijn wijffie vaak ziet en weinig oppas hoeft te regelen.

12. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Ik heb trouwens weer heerlijk 2 broodjes haring op met tomatensoep haha!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ieeeuw haring!
    ik ben nog aant bedenken wat ik ga eten...
    kan er nog niet uitkomen

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb gisteren aan mijn moeder gevraagd of ze op wil passen. Dat wil ze, dus dat is makkelijk geregeld! Mijn ouders wonen naast ons dus dan is het helemaal handig. Hoef ik de baby niet eens weg te brengen. Ik moet nog op mijn werk vragen hoeveel dagen ik kan blijven werken. Ik wil maximaal 16 uur. Ik denk alleen niet dat ze daar mee accoord gaan. Ik geloof dat het minimum 24 uur is en dat vind ik teveel. Dan wordt het op zoek naar ander werk. Het is niet anders!

15. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    O Marleen, dat zou niet zo handig zijn! Denk je niet dat jullie een compromis kunnen sluiten? 20 uur?

Ik heb net een warm kaascroissantje op, een reep pure chocolade en een gevulde koek! Hahahhaha...

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik kan er niets aan doen maar ik ben zoooooo zenuwachtig voor mn echo morgen! en ben ook heel benieuwd naar de echo's van vandaag...

ik hoef ook gelukkig geen opvang te regelen, want ik blijf straks lekker thuis heerlijk lijkt me dat. moeten uiteraard wel wat zuiniger leven maar dat hebben we er allebei voor over :D

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het maakt me ook niet zoveel uit als ik daar niet kan blijven werken. Ik heb het er erg goed naar mijn zin hoor, maar er zijn genoeg banen. Ook "hoef" ik niet te werken (vriend heeft een goede baan) dus het is alleen voor de luxe. Ik zou het ook prima vinden als ik gewoon een paar uurtjes zou werken. Dan kan ik altijd nog oproepkracht blijven bij mijn huidige werkgever (ik werk in de gehandicaptenzorg)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ken het gevoel sab...ben ook zoooooooooooooooooooooooooooooo zenuwachtig!
    hoe laat heb je echo morgen?

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    weetje waar ik ontzettend veel zin in heb...
    kaasbroodjes van de hema!
    die zijn zoooooooooo lekker!
    helaas wel vrij duur maarja

20. Bri

Bri Niet meer actief

Iets minder scherp (ver)oordelen graag... Je kinderen dagen en nachten achter elkaar uitbesteden lijkt mij ook niet best, maar er kunnen ook heel goede redenen zijn voor zo'n kinderhotel. Als je in nachtdiensten werkt (verpleegkundigen, vrachtwagenchauffeurs, artsen, ga nog maar even door) is het toch wel heeeeeel erg prettig dat er ook betrouwbare nachtopvang is. Deze ouders hebben vast hun afweging gemaakt en gekozen voor een bepaald beroep, waarin 9 tot 5 niet de standaard is.

Ik moet er trouwens zelf niet aan denken om full-time thuis te blijven, zou voor mijn gevoel te veel missen. Ik werk nu 4 dagen per week en hoop dat ook straks te kunnen doen. Misschien een tijdje naar 3 dagen, dat hangt er ook van af hoe m'n vriend en ik het gaan regelen (3 dagen kdv per week lijkt mij ideaal).

Ieder zijn/haar keuze, of je nu buitenshuis wilt werken of kiest voor fulltime moederschap, mijn zegen heb je!

Deel Deze Pagina