was vroeger verslaafd aan eieren...gekookt gebakken op een tostie alles ik moet er nu niet aan denken
wij eten hier hollands potje van Maggie met veel peen! Ik heb eigenlijk ook wel zin in peen en uien en dan die van mijn oma, ik krijg al trek bij het idee!
Hallo allemaal, Dat is weer een tijdje geleden he! Ben 13 dagen naar Kreta geweest en zaterdag teruggekomen. Heb een hele fijne vakantie gehad en ik voelde mij daar ook redelijk goed. De weken voordat ik wegging voelde ik mij niet zo lekker (misselijk) en sinds ik terug ben heb ik helaas last van hoofdpijn en weer die misselijkheid. Heb wel het idee dat als ik 3 'goede' (lees veel) maaltijden eet (deed ik namelijk op Kreta ook), dat de misselijkheid dan juist minder is. Maar ja, da's niet zo goed voor het lijntje en ik wilde juist voordat ik zwanger werd wat afvallen, maar ja, dat moet ik maar even uit mijn hoofd zetten. Maar zoveel mogelijk gezond proberen te eten, maar dat lukt ook niet zo goed, heb meer zin in de ongezonde dingen! Verder heb ik morgenochtend mijn 1e echo en ik ben zo benieuwd of er wat te zien is en hoever ik dan wel niet ben. Als ik voorbij de 10 weken ben en het ziet er goed uit, dan zullen we het nieuws wel 'openbaar' maken, want dat zal voor de meesten wel verklaren waarom ik de laatste tijd niet zo lekker ben en dat ik vaak niet meer bij feestjes aanwezig ben . Zo en ik ga nu even al die pagina's doorlezen die tijdens mijn vakantie volgeschreven zijn! Groetjes!
Die variatie ken ik nog niet! Is misschien wel beter, want hier gaat best veel zout in. Ga ik de volgende keer proberen.
Bweeeuh... eten, ik moet er nog niet aan denken. Ja, moet wel natuurlijk, maar ben nog steeds zo misselijk. Vanavond toch maar weer spinazie en puree, dat valt bijna altijd goed. Echo was helemaal goed: kans op kindje met syndroom van Down is minder dan 1 op 5000, dus ik ben toch gewoon gerustgesteld (niet gek voor iemand van mijn leeftijd, als je alleen daarop af zou gaan was de kans 1 op 300). Kindje is lekker eigenwijs: scopiste heeft wel een minuut of tien of zo moeten zoeken (eerst uitwendig, toen inwendig, toen weer uitwendig) voordat hij/zij goed ging liggen, dat ze de nekplooi goed kon zien en meten. Leuk voor mij, ik heb er echt goed naar kunnen kijken. Was lekker aan het zwaaien en trappelen en volgens mij stak hij/zij nog z'n/haar tong uit ook! Goed gegroeid ook, is nu 6,3 centimeter lang (kop - stuit). Ben helemaal blij!
fijn dat er een goede echo was.. wij hebben kipschnitzel, bonen en aardappelen gehad.. voor vanavond staat er strijken op het programma, bah, helemaal geen zin in, maar het moet gebeuren..... ik heb vandaag dagje rust gehouden en eigenijk niets geen last gehad van de steken, dus zal toch bandenpijn zijn... Fijne avond allemaal! morgen veel succes met de echo's, hoop op nog meer goede echo's!
Gefeliciteerd Bri! Ik maak mijn komkommers altijd met azijn/water/zout + suiker! Ook erg lekker! Morgen om 08:50 uur heb ik de echo, spannend!
Is trouwens zo'n 1e echo in- of uitwendig? Of is dat verschillend? En wat is dat dan met volle blaas of niet?
Fijn om te horen Bri, dat alles goed was! En lekker lang kunnen kijken, das ook niet verkeerd! Weet ik ook een beetje hoe groot mijn frummeltje nu is, jeetjes is tie wel gegroeid! Vorige keer was tie bij mij met 10 weken en 4 dagen 3,5 cm. Dus das bijna verdubbeld Meiden, ik snap niet dat jullie zoveel zin in (avond)eten hebben. Word er al misselijk van, als ik er aan denk. Maar wie weet, haal ik straks de schade in
je kunt het beste met een volle blaas gaan dan proberen ze het uitwendig, zien ze dan niets, dan kun je altijd even naar de wc gaan en dan krijg het inwendig