Ik kreeg mijn eerste echo met 7 weken en 2 dagen. Was gewoon uitwendig en een volle blaas was niet nodig. Maar dat schijnt inderdaad overal anders te zijn.
Zo hallo allemaal kletstantes! Ik weet niet of het jullie wat boeit, maar ik ben BLIJ. Maar paard stond al 2,5 maand met een blessure, kostbare behandeling gehad en vandaag voor controle terug geweest en ik mag weer voorzichtig beginnen met rijden. JOEPIE, moest ik even kwijt. Verder vandaag erg gaar, was ook al om 5.00 wakker. Kan dat soort dingen slecht hebben. Ik voel me het best als ik de hele dag door kleine beetjes eet, ook al heb ik daar niet altijd zin in. Morgen VK, ben benieuwd wat ze allemaal te melden heeft. O ja wb het eten, vanavond aardappelen/brocolli/satesnitzel gegeten. Voor ons heel wat, meestal eten we pasta/rijst en zeker geen gekookte aardappelen, maar we moeten toch wat gezonder gaan leven vind ik.
Is toch ook een beetje mijn kindje, niet dat ik zo tuttig met hem ben hoor, maar ja, ik heb toch alle zorg en verantwoording voor hem en ben er 2/3 uur per dag mee bezig. Hoop trouwens voor je dat de echo uitwendig is, lijkt mij ook minder fijn hoor inwendig, alvast veel plezier.
Dank voor de reacties! Heb geen instructies meegekregen van mijn VK, dus ik zie het morgen wel. Hoelaat heb jij je echo oOMissCOo Goed nieuws Tessa, mooi! Ik heb spagetti gegeten, erg lekker, ik voel mij redelijk goed en heb mij voorgenomen vanavond te strijken. Misschien nog tot later op de avond en anders een fijne avond allemaal!
ik mag om kwart over 10. maar kwam er net achter dat de stickers die ik heb gekregen van de vk die ik morgen mee moet nemen niet goed zijn. ze zijn aan de verkeerde kant van het vel geprint dus dat moet ik morgen maar ff zien hoe dat verder gaat. is wel de 2e vergissing die de vk heeft gemaakt maarja...wat wil je, ze is zelf ook zwanger!
Bri: fijn zeg een mooie echo. Super voor jullie. Tessa: mooi dat je weer op je paard mag gaan rijden. Hoe oud is 'ie? Wij hebben vanavond restjes gegeten. Ik vond het alleen echt niet te eten, ook al had ik het zelf gemaakt. Ik ben trouwens helemaal niet zo'n kok. Ik vind het ook niks aan. Nog meer die dit ook vinden? Mijn mannetje kan echt veel beter koken dan ik.
Tessa: mooi paard hoor. (heb er geen verstand van, maar zo lijkt het wel) Wij hebben vier parkietjes en vandaag is er een eitje uitgekomen. Stoer he? Echt lief.
Leuk marleen, vertel er eens meer over, fotootjes? Femmigje: wat leuk een eitje uitgekomen, wel nog heel klein zeker?!
ahhh moet ik gelijk weer denken aan mijn opa, die kweekte met parkieten en kanariepietjes. Al die kale lijfjes in zo'n nestkastje. En soms mocht ik er 1 uitkiezen. Werden altijd hartstikke mak en kletste de oren van je kop. Echt een fijne jeugdherinnering, ik kan zelfs de lucht herinneren die in die kooien hing. Typisch is dat toch. Ik heb net de dvd van mijn dochter bekeken vanaf geboorte tot 1 jaar. Jeetje wat gaat dat toch hard zeg, Als ik die beelden zie is het als de dag van gisteren dat ze aan mijn borst hing! En nu, nu is ze alweer bijna 4. Pfff waar blijft de tijd toch.
jeetje heb net even gegeten en glegen en meteeen weer 3 paginas gaat wel snel hahaha ooh groot nieuws IK VOELDE MN BEEBJE zoo apart en vind het wel snel maar heb opgezocht en ja hoor kon zo zijn
zo was even pakje open maken.. wel uit nederland maar nog niet met eten hahaha... was nog een verjaardagskadotje voor cailynn.. catsanda: leuk eh zon video heb ik laats ook gedaan