April 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Corina, Jul 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adriana82

adriana82 Bekend lid

Aug 10, 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Bri gefeliciteerd met je mooie echo! Wat is hij of zij al groot zeg!

@ Tessa, fijn dat je weer mag beginnen met rijden!

@ femmigje, wat schattig! Gefeliciteerd met de geboorte ;)

@ cristel, echt? Wauw!

2. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

Aug 13, 2007
    592
    0
    0
    Cristel, dat is snel, wel gaaf!

Karin, kan me helemaal nog niet voorstellen dat wij ook over een tijdje paps en mams zijn, laat staan dat als het straks al vier is!

Adriana, alles ook goed met je?

3. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik voel me zo ellendig meiden echt niet te geloven de dagen worden zo lang voor mij ik rek dit echt niet dokter kan niet meer voor me doen maar ik kan zo niet blijven werken en lopen vandaag heb ik de ganse dag boven de wc gehangen en gelegen op de zetel het minste wat ik doe heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen.
    hopen dat het over een paar daagjes over is want.... zucht.

meiden die een echo hebben gehad echt feli het is echt gewekdig om te zien he.

cristel echt leuk dat je je beebje hebt gevoeld bij de 2de weet je gewoon wanneer het je beebje is he bij Elyesa voelde ik ook vanalles met 14weken dag dat het men darmen waren maar erna zij de gyn toch dat hij het geweest kon zijn.

4. adriana82

adriana82 Bekend lid

Aug 10, 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ tessa, ja gaat wel ok! Mijn vermoeidheid is stukken minder. Niet meer constant aanwezig zeg maar, maar af en toe wel heel heftig (zoals nu gaap). Alleen ben ik nog wel veel misselijk! Heb vooral problemen met avondeten. We aten spinazie, gebakken aardappeltjes en een soort steak. Heb alleen mijn gebakken aardappeltjes gegeten. Vind het wel een beetje zielig voor mijn vriend. Hij kookt namelijk altijd, en ik eet dus niets meer op.. En hoe is het verder met jou?

@ Talia, wat rot meis! Heb je die gembertabletten al geprobeerd? Kellox schijnt er baat bij te hebben. Doe je nog aan de ramadan ook? Dan zul je het wel dubbel zwaar hebben... Hoop voor je dat je je snel beter voelt! Knuffel voor jou!

5. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

Aug 13, 2007
    592
    0
    0
    Jeetje Talia, wat rot zeg! Hopelijk voel je je snel beter.

Adriana, ik ken het hoor, eten laten staan, niet leuk, maar ja... Meestal reken ik voor mezelf maar kinderporties.

Met mij gaat het prima hoor, heb weinig last, alleen soms wat weeiig gevoel maar is niet misselijk te noemen.

Ben nu lekker stoofpeertjes aan het maken, hopelijk lukt het, ben ik verslaafd aan en dat veranderd niet nu ik zwanger ben hoor!

Ga nu lekker met vriendlief op de bank, spreek jullie snel weer! En op tijd te bed, om wat uurtjes van afgelopen nacht in te halen.

6. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

Aug 13, 2007
    592
    0
    0
    Oeps dubbelpost, ongeduldig, vrouwen en techniek he :oops:

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    We konden ons gelijk niet inhouden, iedereen weet het nu :oops:

8. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    heeft iemand al iets van h25 gehoord?

en nikita ik ken dat ik d8 ik vertel het alleen mijn ouders maar opeens weet iedereen het:) leuk he om te vertellen

9. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hihi hier weet ook iedereen het al!
    maar dat geeft ook niet.
    ik kreeg net ineens de zenuwen of ik wel echt zwanger ben...toen bedacht ik me dat ovulatietesten ook positief uitslaan als je zwanger bent...dus ik heb er nog 1tje gedaan(had er tog nog genoeg liggen)
    en wat ik nog nooit gezien had bij een ovutest, de teststreep stond er gewoon meteen al op en de controle streep kwam pas later en was bij lange na niet zo fel!
    dus mijn twijfels zijn weer ff weggenomen :D
    nou morgen nog een mooie echo

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    cristel, wat ontzettend gaaf je dat je je kindje al gevoeld hebt!
    ik kon eerst bijna niet geloven dat dat met 12 weken al kan!
    maar wow, wat een geluksvogel ben jij!

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ik ben ook heeeel benieuwd naar H25...
    Toch een beetje mijn echomaatje vandaag.... Ik hoop zo dat zij net zo'n mooie ervaring heeft als ik, blijf duimen voor haar...

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja ook omdat mn baarmoeder erg gevoelig is en ik weet wel waar mn kindje zit zit namelijk net iets boven mn litteken de dokter heeft het aan gewezen heelleuk .. dus ik legde mn hand daar en drukte een beetej en toen voelde ik iets terug ja kan het bijna niet beschrijven.. mn baarmoeder is al boven mn schaambot uitgepuild :)

en h25 is misschien lekker van dr echo aan het genieten :) hopelijk.. alles is vast goed...

talia wat vervelend ik wete hoe je je voelt dat heb ik toen ook 4 maanden lang gehad met mn dochtertje.. kon niks meer alleen maar op bed liggen zelfs water kwam er uit.. ik hoop dat het snel over gaat heel veel sterkte !

ik ben ook nog misselijk af en toe.. moet strax even boodschappen doen en wat ik moet kopen ik heb gene idee want ik weet niet wat ik morgen nu weer lekker vind

13. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik vind het ook al zo snel dat ik met 10 weken al het hartje met gemak kan vinden. vanmiddag waren mijn ouders hier en heb ze het even laten horen. Binnen een paar sec had ik het hartje al gevonden, zo schattig! Maar bewegen moet ik toch nog wat weekjes wachten denk ik.

meiden slaap zacht, ik ga lekker onder de wol, ik vind het brrrr koud. Ik had gehoopt op een nazomer maar helaas. :cry:

14. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    dames ik ga ff met vriendlief bankhangen en dan naar bed...
    morgen goed uitgerust zijn :D
    wil natuurlijk niet zo duf zijn dat ik de helft niet meekrijg!
    anderen met echo morgen of vk afspraak veel plezier en succes!

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    succes cynthia :) ben benieuwd

16. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ja iedereen met een echo morgen succes en laat het snel weten hoe het was!

17. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    met de ramadan ben ik gestopt wat ik savonds eet komt er gewoon terug uit en wil ons beebje niet tekort doen dus ben al blij als ik door de dag al wat kan binnenhouden.
    en de enerigie kan ik ook wel gebruiken want ik moet voormiddag werken en heb thuis ook nog een peutertje rondlopen die ik niet tekort wil doen door de ganse dag te liggen maar heb het lichamelijk erg zwaar.
    die gembertabletten heb ik nog niet geprobeert maar daar ga ik morgen eens naar opzoek.

4 maanden cristel dat vind ik niet zo een leuk vooruitzicht.

als het morgen echt niet gaat denkik dat ik nog maar eens langs de HA ga een kijken of ze me niet een paar weekjes op kan schrijven om te bekomen want zo iedere keer moeten afbellen op werk is ook niks niet vor hun en niet voor mij.
    maar als ik de ganse dag moet spugen hebben ze ook niet veell aan me.

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Iedereen met een echo morgen: Geniet! Veel plezier en succes!

19. adriana82

adriana82 Bekend lid

Aug 10, 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey! hier even een nachtbraker.. Mijn vriend moest optreden en hij belde me net wakker. Doet hij altijd als hij heeft opgetreden. Best vermoeiend, maar vind het wel fijn dat ik weet dat hij naar huis komt. Dan hoor ik gelijk aan zijn stem of hij heel moe is, want maak me toch vaak wel zorgen met al die nachtelijke ritjes. Maar hij klonk gelukkig wakker! Heb hem ook wel eens bijna in slaap horen vallen in de auto. Nou dan schrik je wel even hoor! Maar dan blijf ik altijd de hele autorit aan de telefoon zodat hij wakker blijft.

@ Talia, meis je hebt gelijk hoor! Zorg goed voor jezelf en voor je wondertje. Ik zou als ik jou was ook de dokter bellen. Misschien heeft hij wel een goede oplossing voor je. En ga er gewoon vanuit dat het met 12 weken minder wordt. Dat is bij de meeste vrouwen zo! Positief blijven.. Knuffel voor jou meis!

Heb trouwens vanavond het programma opgelicht gezien en het ging heel toevallig over een man die mijn vriend ook had opgelicht! Heb dus gelijk even via de website gereageerd. Kon mijn ogen niet geloven toen ik op tv zag dat die man zoveel slachtoffers heeft gemaakt!

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey

ben nu beauty and the geek aan het kijken nieuwe seizoen en ga dan lekker naar bed.. haha ja en jullie staan op raar maar waar.. sabje en cynthia succes bij de echo he :) ja ik dacht even aan jullie

talia wordt vast wel beter bij je na 12 weken bij mij werd het na 12 weken wel minder toen alleen bij 15 weken voelde ik me as echt weer beter zeg maar.. ik hoop voro je dta het iegenlijk sneller weg trekt dan as bij 12 weken..

ik ben nog wel misselijk vandaag heel erg veel eigenlijk :( dadelijk lekker knuffelen met mn man

Share This Page