heyhey! pff lang geleden dat ik zo vroeg uit mn bed was! wekker van mannetje ging en kon niet meer in slaap komen!
hmm blijkbaar ben ik toch de enige die al wakker is O ben gewoon megazenuwachtig voor de echo! wat nou als ze moeilijk gaan doen over die stickers enzo... slaat helemaal nergens op ik weet het maargoed maak me de laatste tijd druk om de gekste dingen!
ik hoop zo dat ik straks een mooie echo krijg, en dat mijn banner een beetje klopt, niet dat ik ineens 2 weken minder ver ben... als et zo is nou dan is het maar zo maar zou liever gewoon dicht bij die 12 blijven!
heey allemaal ik kom weer terug hier heen ben toch 30 april uitgerekend ik was naar de huisarts geweest en die zijn dat ik 1 mei was uitgerekend maar het word toch april want was naar de vk geweest en die zijn 30 april dus geloof de vk eerder . ik ben nog wel maar 8 weekjes zwanger maar het gaat best flot . bij hoeveel weken zie je eigenlijk pas een bukje groetjes samantha
nou welkom hier dan maar he! wanneer je een buikje krijgt, dat is per persoon per zwangerschap denkik verschillend, en denk dat je bij hele slanke mensen eerder ziet dan bij mensen die bv al een beetje een buik hadden voor de zwangerschap.
tjee wat had ik weer veel bij te lezen en volgens mij de helft over eten... meiden met een mooie echo, gefeliciteerd! frumpje jij ook gefeliciteerd met de mijlpaal! tessa, fijn dat je weer voorzichtig mag rijden op je paard. cristel ohhhhhh ik ben jaloers, wat lijkt me dat gaaf om je kindje te voelen. Bofkont, met 12 weken al! en verder.....pffff.....vergeten! gisteren een vriendin gebeld want zij was tijdens haar zwangerschap onder controle bij de gyn waar ik zometeen een afspraak mee heb. Ga proberen om in het zh onder controle te blijven want er zit blijkbaar geen VK in de buurt (ze komen wel bij me thuis voor de bevalling en de nacontrole, maar voor de controles moet ik bijna 20km rijden ). Liever gezegd, er zit er wel een, maar daar val ik net buiten de regio (grens loopt bijna voor mijn voordeur langs).....oh heb wel ff flink zitten janken hoor, dat gesprek verliep ook zo stom, zeiden eerst dat ze toestemming nodig hadden, en toen ik toestemming (van zorgverzekeraar) had, zei ze dat ze niets had gezegd over toestemming. Ook de huisarts nog gebeld, die zei tenslotte dat ik bij die praktijk vlakbij terecht kon, maar hij kon er ook niets aan doen......erg frustrerend dus! Die vriendin zei trouwens ook nog dat hij altijd wel een echo doet, dus wie weet! oh ja groentje, sab85 en missc succes bij jullie echo! Hebben er nog meer meiden een echo vandaag? Zal de lijst wel even opsnorren....
59 april 2008 mama`s < 1 april 2008 corina - 25 jaar - Zeeland - 1e kindje - 28 maart cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2e kindje - 29 maart Bri - 35 jaar - Amsterdam - 1e kindje - 29 maart 1 april 2008 Sweetvienna - 33 jaar - ? - 1e kindje 2 april 2008 frumpje - 33 jaar - zuid holland - 1e kindje Isra - 25 jaar - Utrecht- 1e kindje 4 april 2008 campie- 35 jaar - Wieringerwerf - 2e kindje Miky- 24 jaar - Groningen - 2e kindje oOMissCOo - 20 jaar - gelderland- 1e kinde 5 april 2008 angels - 27 jaar - zuid holland - 1e kindje 8 april 2008 Ally-30 jaar-Zuid Holland - 2e kindje 9 april 2008 Sab85-22 jaar- Zuid Holland - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 1e kindje 10 april 2008 juffie81 - 26 jaar - Rotterdam- 1e kindje 12 april 2008 H25 - 25 jaar - Gelderland - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 1e kindje 13 april 2008 vicky - 26 jaar - enschede - 2e kindje 14 april 2008 Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje Groentje- 30 jaar - Utrecht - 1e kindje jessy77- 29 jaar - ? - ?e kindje 4catsandagirl- 32 jaar - Zuid Holland - 2e kindje 15 april 2008 Esjuh- 21 jaar - Delft - 1e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 3e kindje Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 1e kindje 16 april 2008 pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 1e kindje 17 april 2008 fay26- ? jaar - ? - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - 2e kindje 18 april 2008 rachelle6686- 21 jaar - Gemert - 1e kindje Fantasy- 30 jaar - Zwolle - 1e kindje 19 april 2008 joko- 31 jaar - Maastricht - ?e kindje emmetje- 29 jaar - Utrecht - 1e kindje aprilmama- 26 jaar - Overijssel - 1e kindje valhalla- 25 jaar - Zeeland - 1e kindje Marleen1979- 28 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje 20 april 2008 loveable- 25 jaar - ? - ?e kindje AstridvD- 36 jaar -Leusden - 2e kindje 21 april 2008 mamaelle- 25 jaar - Groningen - 3e kindje 22 april 2008 suzy28 - 28 jaar - Zoetermeer - 1e kindje sjouk- 21 jaar - Hoogezand - 2e kindje Mimi2005- 31 jaar - Amersfoort - 2e kindje polly- 31 jaar - ? - ?e kindje Fleerpje- 27 jaar - Koedijk - 1e kindje Boukje34- 35 jaar - Fryslan - ?e kindje 23 april 2008 Jon- ? jaar - ? - ? kindje Dandy- 30 jaar - IJsselmuiden - 2e kindje 24 april 2008 Liza84- 23 jaar - ? - 1e kindje 25 april 2008 Kim81- ? jaar - ? - 1e kindje 27 april 2008 jorntenfemmigje- 25 jaar - Harlingen - 1e kindje 28 april 2008 Tessa1981- 26 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 30 april 2008 Elpee- 27 jaar - Antwerpen - 2e kindje Dolphin- 22 jaar - Gelderland - 1e kindje Boontje71- 35 jaar - Noord-Holland - 1e kindje 8samantha8- 18 jaar - Stein - 1e kindje ? april 2008 narcis- ? jaar - ? - ?e kindje Kwebbeltje- 33 jaar - Duitsland - 3e kindje > 30 april 2008 Talia- 22 jaar - Dilsen, Belgie - 2e kindje - ? mei kaley - 43 jaar - friesland - 3 april - ? - miskraam Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam foreverfriend- 31 jaar - ? - 22 april 2008 - ?e kindje - miskraam Tatty Teddy- 26 jaar - 17 april 2008 - 1e kindje - miskraam Luna73- 33 jaar - Overijssel- 23 april - 3e kindje - miskraam sharelis- 32 jaar - 28 april 2008 - 4e kindje - miskraam Karin29- 30 jaar - 27 april 2008 - 2e kindje - miskraam mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - miskraam Jes1- 27 jaar - Drenthe - 1e kindje - miskraam Agenda September 19 - Tessa1981 intake VK 19 - Groentje 1e echo 19 - oOMissCOo 1e echo 19 - sab85 2e echo 19 - mielenl intake PND 20 - Astridvd 1e echo 24 - Corina controle VK 24 - campie 1e echo 24 - frumpje 2e echo + combinatietest 25 - oOMissCOo controle VK 25 - 4catsandagirl 2e echo 26 - jorntenfemmigje 1e echo Oktober 1 - adriana82 controle vk 2 - valhalla 1e echo 2 - Dolphin 1e echo 3 - campie controle vk 4 - Nikita23 controle vk 4 - adriana82 2e echo 6 - Wuppie 01 2e echo 8 - Aprilmama 1e echo 8 - cristel1986 controle gyn 8 - 4catsandagirl 3e echo en controle VK 9 - kellox controle vk 10 - Eunice1976 2e echo 10 - rachelle6686 2e echo 10 - Marleen1979 controle VK 11 - juffie81 controle vk 15 - frumpje controle vk 18 - Boontje71 2e echo en controle vk 19 - AstridvD controle vk 19 - Bri controle vk 30 - Aprilmama controle vk 30 - rachelle6686 hartje luisteren vk ah tessa heeft haar intake bij de VK.....succes meis!
Tessa gelukkig gaat het weer beter met je paardje. o miss ze gaan heus niet vervelend doen over een paar stickers als ze jou zenuwachtige gezicht zien nog een uurtje geniet ervan. Frumpje gefeliciteerd zou blij zijn als ik ook zo ver ben. nog 17 daagjes Talia denk nu eerst maar even aan jezelf de rest komt wel weer. Adriana ik zou gelijk rechtop in me bed zitten als ik mijn vriend bijna in slaap hoor vallen tijdens het rijden eng hoor. groetjes
ik ga er nu vandoor...moet met de trein en moet daar nog half uur wachten maar alsk trein later ga komk te laat...***openbaar vervoer. ben zo snel mogelijk weer online!
Hier ben ik weer! 2 daagjes niet geweest . Ik heb gelukkig geen last van die steken meer,was wel irritant en maakte me ook ongerust. Begin nu ook te wennen aan het dat het goed gaat en zwanger ben. Ik moet elke avond effe voor de speigel staan om me buikje te bezichtigen . Ik had de huisarts gebeld over die steken ,had ook mijn urine laten testen op blaasontsteking,ik had geen blaasontsteking,en moest effe langs komen als het nog zou blijven ,maar sinds gisteren geen steken meer. We zijn nu allemaal bijna tegen de 12 wkn aan. Ik krijg nu echt de kriebels om iets voor de baby te kopen. Maar wacht nog effe mee. Ally
Ik ben vandaag ook nog thuis... Voel me echt nog niet goed. Blijf misselijk en af en toe overgeven.. Over 7 weken gaan we trouwen. Ik hoop dat ik me dan wel beter voel. Zou wel heel vervelend zijn als ik dan nog zo misselijk ben...
Lieve missC, sab en groentje, HEEL VEEL PLEZIER en succes met de echo! Ben echt super benieuwd naar jullie verhalen en hoop ook foto's! hihi @Frumpje, geweldig meis, gefeliciteerd met je mijlpaal! Lijkt me een heerlijk gevoel. @ mielenl wat balen dat het allemaal zo moeilijk gaat! Toch sh*t als er geen vk in de buurt is waar je gewoon heen kan. @Cristel: Wat gaaf dat je de beeb al voelt. Wat voel je dan precies? een soort plopjes of zo? hihi
Hallo! Ben net terug van de echo en het was geweldig meiden. Het zag er mooi uit en we hebben het hartje (eentje) horen kloppen. Ben 1 dag eerder uitgerekend dan de dokter dacht, dus mijn uitgerekende datum is 13 april (ipv 14 april). Op 26 september heb ik mijn volgende controle bij de VK en op 21 november hebben wij de 20 weken echo. Hoop dat jullie ook een mooie echo hebben oOMissCOo en Sab! Luna, fijn! Voor de meiden die zich erg ziek voelen, veel sterkte toegewenst! Ga nog ff leren en dan naar mijn werk toe. Ben trouwens wel in dubio wanneer we het nieuws 'openbaar' zullen maken, zullen we het al bijv. vanavond doen, of over anderhalve week?
ben al wakker vanaf 6 uur heb echt geen oog dicht gedaan en mijn internet deed het heel de ochtend niet ga nu opschieten anders kom ik te laat jullie horen mij straks weer!
goedemorgen! @samantha: welkom hier weer bij de april moeders.. @ frumpie: gefeliciteerd, 12 weken alweer, nog maar 28 te gaan. @christel: ohhh dat lijkt me heerlijk je kindje voelen.. @missco: succes met de echo... @sab: succes met de echo.. @tessa: succes met de intake.. @marleen: als je over 7 weken trouwt dan is vast je misselijkheid al over, want dan ben je de eeste 12 weken door... Maar wat leuk dat je gaat trouwen, weet iedereen in je omgeving het al, of vertel je het op je huwelijksdag. Houden jullie een groot feest? @luna: super dat je ongi bent! nu maar aan de klus.. Een tip tegen misselijkheid die mij helpt: kopje thee met basterdsuiker, bruine moet nog beter zijn dan witte. Die tip kreeg ik ooit van mijn huisarts. Mij helpt het meestal wel goed.. Laten jullie snel horen hoe jullie echo's waren? Ben benieuwd.....