@ Mielenl, Nee zeker niet! Volgens mij hoorde ik kellox er ook over! Hahahahahaha! En ik werd niet misselijk van je verhaal hoor Maar je bent ook zeker niet de grootste muts hoor. Ik ben minstens net zo'n grote muts! Jouw klachten komen erg overeen met die van mij.. Sterker nog, mijne zijn precies hetzelfde! Vooral het moe zijn, maar toch elke keer weer zo vroeg wakker! Alsof mijn lichaam me expres aan het uitputten is. Aan jouw lijstje moet ik alleen het misselijk zijn toevoegen
ja mijn hersenen zuigen ook al die info naar binnen, maar lees alleen maar dingen over miskramen enz enz enz op al die sites en daar word je nou niet echt vrolijk van pfffff
O meissie! Dat is toch helemaal niet gezellig om te lezen? Ik vind dus hier leuk! En verder weet ik het eigenlijk niet....
oooh, nee hoor, ik ben ook zo'n muts. iedere keer als ik naar de wc ga moet ik ff checken of alles nog schoon en niet rose of rood is hihi. verder heb ik wel last van afscheiding, maar niet meer of minder dan normaal. ook een soort ongi-krampjes, gisteren een hele opgeblazen harde buik, maar vandaag is dat weer minder. verder nergens last van! ff afkloppen maar haha!
\/ Hallo allemaal,hier nog een slipchecker Mijn afscheiding is een dikke witte lange draadje ,en heb ook vlokjes in de urine. Nog een weekje en dan kunnee we voor de echo. Ik moet nu gaan ,kom vanavond weer terug. Ally
heee, die vind ik leuk en duidelijk! zit gelijk ff die calculator in te rekenen en ik denk eigenlijk toch echt dat ik verder ben dan 4 weken... kijk, het zit zo: op 15 juni ben ik 1 dag ongesteld geweest na een cyclus van 32 dagen. wij zijn daarna lekker op vakantie geweest en natuurlijk flink geklust haha (was onze honeymoon). 7 juli kwamen wij weer terug van vakantie, dit was 22 dagen na de vorige cyclus. toen wij op schiphol een kopje koffie hadden gedaan en richting huis wilden voelde ik wat en ging gauw naar de wc, wat bleek: bruine afscheiding! dit heeft verspreid over een paar dagen volgehouden. ik dacht dan ook dat dit mijn menstruatie was. 3 augustus heb ik getest, 28 dagen na de 7e juli en hij was positief, met de CB digital! als ik op verschillende sites met deze 2 data (15 juni en 7 juli) het probeer te berekenen, dan zeggen ze bij 7 juli dat ik er nu pas achter kom dat mijn menstruatie uitblijft of dat ik het nog niet zeker weet! maar ik weet het al een week! beetje warrig verhaal hihihhi, ik hoop dat jullie er een beetje wijs uitkomen en of jullie hier iets op te zeggen hebben!
moeilijk te zeggen, want soms test je een week voor je nod al positief, het zou dus allebei kunnen.... en ik voel me al zo warrig hahahah
Whaha ik 'slipcheck' gewoon met jullie mee hoor! haha Moet toch heeeeeeeeel vaak plassen en telkens gluur ik wel ff De ene dag heb ik trouwens helemaal geen afscheiding, dan weer waterig en dan weer dat wittige (lijkt op dat vruchtbare slijm ) whaha wat een praat zo op de middag! hihi Nieuwe mama's WELKOM en GEFELICITEERD! Hoe meer zielen hoe meer vreugde! hihi
ja kellox ik had vandaag dus ook opeens dat ''vruchtbare'' slijm.... nou ja vruchtbaar zijn we in ieder geval zeker lekker praatje zie het ook voor me al die meiden die hun slip checken heel de dag
whaha! :-# Volgens mij zou je er een héle leuke film van kunnen maken! 'De slipcheckers' En dan allemaal van die rare fratsen erin zoals midden in de nacht opstaan om iets te eten wat je normaal niet lust etc! haha
ja ze kunnen die hele film maken op de wc.... dan weer plassen....dan weer slipchecken....dan weer misselijk boven de pot hangen....gezellig!
hihi! lach me suf hier! Word een gezellig boel hierzo! Ik ga ff het centrum in, MOET gewoon ff shoppuh! Ga denk ik stiekem vast ff mezelf gek maken in een babywinkel!
ohw dat wil ik ook zooo graag....maar durf nog niet zo....denk de dag dat ik 12 weken ben ga ik helemaal los haha shop ze