daarom juist, word allemaal zo ingewikkeld je blijft je altijd verantwoordelijk voelen voor dat kindje. dan liever een anonieme zaaddonor, zo zou ik denken iig.
Jullie denken er allemaal precies zo over als ik! Echt fijn! En nog even wat.. Zij vinden 2 jaar wachten bij een spermabank lang, maar wat als het niet lukt met mijn vriend? Je kunt er toch niet vanuit gaan dat je gelijk zwanger bent? Ik geloof niet dat ze echt beseffen wat ze vragen en of ze echt beseffen wat de gevolgen zijn en hoe dit in z'n werk zou moeten gaan!
misschien denken ze jij bent zwanger t zal wel goed zaad zijn nee effe zonder dollen ik vind dit ook te gek voor woorden hoor en volgens mij hebben ze er inderdaad zelf niet eens goed over nagedacht als ik dit zo hoor. gelukkig zijn jij en je vriend het eens met elkaar en hij hoeft zich zeker niet schuldig te voelen! hun hebben opties genoeg en ze kunnen dit niet zomaar van je verwachten...
ze heeft het nog niet gezegd maar ze is onze eerste tweeling april mama! en je hebt van die leuke banners met 2 van die mini's
daarom ik zag haar op een ander topic en heb meteen gezegd dat ze naar de april mama's moest komen! want we zaten al te wachten op een tweeling april mama hahahah
hihi dat heb je goed gedaan! het is nog mogelijk dat er meer komen, zijn er nog steeds wat die de eerste echo nog moeten dus ben benieuwd!
Hahahhaha! En ja het kan nog steeds dat er meer komen, maar mijn gevoel zegt dat het er bij 1 blijft! Maar zou het leuk vinden als het er meer worden natuurlijk... Hoe meer baby's in april hoe beter!
sorry zat er nog is over na te denken maar zou eigenlijk heel boos worden als ze dat zo achter mijn rug om zouden vragen maar dat kunnen ook mn hormoontjes zijn nu
iemand nog tips voor het avondeten? heb vanmiddag gevulde eieren op hahaha had er opeens zon trek in =P~
Gefeliciteerd, eerste tweelingmama Vanochtend naar VK geweest voor intake. Alles in orde, kon op alle vragen die ze stelde 'nee' zeggen (tenminste die over ziektes en slechte gewoonten) en heb meteen bloed laten prikken. 2 Oktober hebben we eerste echo. En tweelingen in de familie bij mijn overgrootoma en oma dus wie weet Krijg wel, zo begreep ik een interne echo, vermoedelijk. Met 11 1/2 week. Niet leuk want ik heb een rothekel aan gepruts aan m'n lijf maar goed, het is voor een goed doel he Vanavond nog effe een verjaardag... en ben mooeee maar ja... Fijne dag iedereen nog!
Was gisteren ook heel boos! Kreeg mijn vriend ook nog eens op zijn dak Ik voelde van alles, gekwetst, boos, verdrietig, gepasseerd, jaloers (en dat is echt vreemd, want dat ben ik nooit!)..
Fijn dat het allemaal goed was valhalla! En een inwendige echo lijkt erger dan het is hoor.. Het stelt niet zo veel voor en het moment dat je je kindje ziet, vergeet je dat er op dat moment iets in je zit zeg maar (dat klinkt een beetje lomp misschien)...
valhalla zo'n inwendige echo stelt niks voor...als je je kindje ziet ben je alweer vergeten dat dat binnenin je word gefilmd
ik was ook zooo bang voor een inwendige echo maar heb er nu al 2 gehad en vind het helemaal niet erg meer, heb gelukkig ook een hele lieve vk dat scheelt ook wel. maar het stelt idd echt niet veel voor je ligt alleen maar naar dat scherm te staren