He Liselotje, welkom! Hartstikke leuk onze eerste en waarschijnlijk enigste tweeling mama! Adriana, wat een lastige situatie! Wel vreemd dat het niet aan jou gevraagd is, want het gaat jou net zo goed aan. Zeker omdat jezlef nu ook zwanger bent, dan ervaar je het toch anders denk ik. Manlief zou het van mij niet mogen, ook al is het een hele goede vriend. Geen discussie over mogelijk. GElukkig denkt hij er ook zo over! Yoepie! Vandaag alweer 13 weken Ben alleen weer mega onzeker op het moment. Gelukkig mogen we maandag weer naar de verloskundige, het hartjes luisteren! En daarna lekker 3 weken vrij, heerlijk! Even bijkomen. Weet niet of ik het al gezegt had, maar ik heb woensdag zetpillen gehad van de HA omdat ik heel de dag door zo beroerd bent. En veel moeite heb met eten en drinken. Had ik eigelijk niet verwacht, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Merk het resultaat wel! Alleen een nadeel bij mij zijn die dingen er zo weer uit In no-time zit ik dan op de wc. Alleen voor het slapen gaan gaat het goed, omdat ik dan natuurlijk plat lig.
corina wat vervelend dat je nog zo beroerd bent, je zou toch zeggen dat het nu wel wat minder word he... gefeliciteerd! 13 weken alweer gaat echt best snel he
JA gaat best wel snel! De aantal bladzijdes ook trouwens We zitten bijna op 300! Bij de maart mama's zitten ze op 327 pagina's. Nog even en we halen ze in
ja terwijl hun al een maand langer aan het tikken zijn...maar die hebben het vast niet zo vaak over eten als wij
Haha nee idd, de april mama's zijn gek op eten Wij hebben natuurlijk wel steeds die lijst er tussen zitten, dan gaat het lekker hard. Maar hun hebben weer veel meer mama's Ja Cynthia tijd vliegt toch wel voorbij. Gaat eingelijk ongemerkt. Hoop alleen dat ik me snel beter voel. Want begin het echt beu te raken. GElukkig voel ik me met die zetpillen al een stukkie beter
Gefeliciteerd corina! En nee, mijn vriend mag het van mij ook niet! Maar ik wil dat hij het niet doet omdat hij het zelf niet wilt en niet omdat ik het niet wil. @ sab, precies... Wij horen nu te genieten! We hebben dus al dagen lang een vervelende sfeer thuis omdat we het er gewoon zo moeilijk mee hebben! Ik vind dat echt heel vervelend.. Door een anders heb ik nu al dagen een naar gevoel en slaap ik slecht!
Adriana, das verstandig. Want straks word jij er nog op aangekeken of krijg je later verwijten. Nu is het echt zijn keus! Heeft hij zijn keuze al bekend gemaakt
Nee, die vriend wilde eigenlijk al na een dag antwoord. Mijn vriend zou gisteravond eigenlijk al langs gaan, maar heeft gebeld dat hij zondag heen gaat om het erover te hebben. Wij hadden sowieso samen meer tijd nodig om het erover te hebben en mijn vriend wil gewoon heel goed het verhaal doordacht hebben voordat hij zijn keuze kenbaar gaat maken. Ik vind het nog steeds heel moeilijk hoor! Ben er af en toe nog verdrietig om... Maar vooral omdat mijn vriend het er zo moeilijk mee heeft. Terwijl ik de hele tijd denk, "die keuze is toch niet zo moeilijk"? Mijn vriend behoort toch alleen met mij kindjes te willen? En dat wil hij natuurlijk ook, maar de vraag wordt aan hem gesteld! Deze vriend heeft in het verleden heel veel voor mijn vriend gedaan... Dus dat maakt het voor mijn vriend alleen maar moeilijker om nee te zeggen, terwijl dat natuurlijk wel het antwoord is... Pffff! Heb het gevoel dat ik op instorten sta!
na een dag antwoord? het moet niet gekker worden zeg! zelfs al zou je er serieus over nadenken(wat ik niet eens zou hoeven) dan heb je wel weken maanden nodig om zoiets te bespreken:S jullie moeten je er echt niet schuldig over voelen ook al is het nog zon goede vriend, zoiets kan je gewoon niet van iemand verwachten, ik zou het niet eens durven vragen. hoop dat je dit snel aan die vriend duidelijk kan maken dat het geen optie is en dat je dit lekker snel kan vergeten! ik moet er echt niet aan denken zeg , heel veel sterkte iig
hoi adriana, Wat een moeilijke iets dit zeg. Het zou erbij mij afhangen hoe goed die vriend is en hoe het is gevraagd. Kijk en om jou er niet bij te betrekken vind ik niet netjes. Ik heb er zelf wel eens mee rond gelopen om het voor te stellen bij mijn man om onze vriendin en haar vriend te helpen. Hij heeft heel slecht zaad. Ik gun het haar zo, ook omdat ze een speciaal plekje bij me heeft. Maar uiteindelijk heb ik het nooit gezegd, als ze er zelf over waren begonnen dan wel denk ik. Als ik in zo'n situatie zou zitten dat het niet zou lukken omdat manlief steriel is dan had ik het toch meer dichterbij gezocht, dus broers of neven van zijn kant. Maar goed, het blijft iets moeilijks. Als je twijfels heb zou ik het niet doen, hoe erg het ook is voor de andere partij. Biologisch blijft je vriend de vader. Wat eten jullie straks? Hier mie met garnalen jummie! Heb er alweer trek in. Heb gevraagd of mijn man chocoladekrentjes wil halen bij de supermarkt, had ik opeens trek in! Erg hè van die rare aanvallen van eten. Straks als ik weer gewoon mijn dingen kan doen ga ik elke dag als ik vrij ben een half uurtje lopen. Ik heb geen zin om dicht te groeien.
Jeetje, ff binnen een dag beslissen of je donor wil worden. Dat vind ik een beetje ongepast hoor! DAn kan het nog zijn beste vriend zijn, maar zo iets beslis je toch niet zomaar even in een dag. Ja daar is de natuur wel voor bedoeld dat je vriend alleen kindjes met jou maakt. Wel een lastige situatie voor je vriend. Omdat hij in het verleden veel voor je vriend heeft gedaan. MAar dit is niet zomaar iets! Zou de vriendschap anders over zijn? Meis, denk goed om jezelf en je ukkie he! Zodra jullie de keuze kenbaar hebben gemaakt moet je echt proberen dit achter je te laten. Is niet goed voor jou en je ukkie!
nou sorrie hoor, maar dat vind ik een beetje bezopen. Je kan toch niet gelijk antwoord geven op zoiets. Moet het zo snel dan? Ik snap wel dat je vriend er erg mee zit, op zo'n manier word er eigenlijk iets opgedrongen wat je helemaal niet wilt.
Ja en gisteren toen mijn vriend dus afbelde zei die vriend, ja maar we zitten in spanning! JA HALLO! Gelukkig stuurde hij daarna een smsje met daarin dat we vooral de tijd moeten nemen en dat hij ook wel beseft dat dit niet niks is! Ik heb ook echt het gevoel dat dit niet goed voor mij en ons kindje is want ben er echt gestressd door! En ik wil dus mijn vriend daar weer niet mee lastig vallen dat ik me zo rot voel want dat weet hij wel en hij heeft het zelf al zwaar genoeg! Maar ja, daar zit je dan he!? Het wordt je zomaar even "aangedaan"....