April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Blijf er misschien een beetje lang over doorpraten, maar ja.. Kan niet echt ergens anders terecht met dit gevoel nu!

2. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    nou daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Toch zou ik je hart luchten bij je vriend hoor. Ook al heeft hij het zwaar genoeg dit moet ie toch ook van jou weten. Is niet zomaar wat wat er gevraagd word!

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Adriana: Wat een toestand voor jou op dit moment! Je voelt je al zo kwetsbaar nu je zwanger bent. Hormonen gieren door je lijf. Probeer jezelf, en dat geld ook voor je vriend, niet schuldig te voelen over het feit dat jullie niet willen. Er zijn hele belangrijke redenen waarom je zoiets niet zou willen. Het is toch het kind van je vriend die bij een ander op de wereld gezet wordt. Als zoiets gevraagd zou worden wanneer jullie al lang en breed een gezin zouden hebben zou het op jou minder kwetsend overkomen denk ik. Ik denk niet dat jullie vriend kwade bedoelingen heeft, maar ik denk wel dat jullie in alle eerlijkheid moeten uitleggen waarom zoiets te ingrijpend is

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    allereerst goede morgen :)

eerst even voor adriana: meid ik zou het ook niet gedaan hebben ofja niet goed gevonden hebben.. want ja het blijft dan toh je vriends kindje.. hoe je het ook went of keert.. ik vind dat je gelijk hebt hoor en lucht je hart mar lekker... beter over praten dan allemaal binnen houden want dat is niet goed voor jullie kindje al die stress.. laat z emaar gewoon bij de spermabank wachten.. toch? sorry klinkt misschien heel gemeen.. maar asl het een goede vriend is dan begrijpt hij jullie beslissing ook toch? zijn genoeg mensen die er sowieso 2 jaa rover doen om zwanger te worden

de rest uhm ben ik een beetje vergeten :oops: over eten.. heb gister pizza broodjes op en vandaag jambalaya kip.. nou ja dta moet ik natuurlijk nog maken..
    mn rug doet nog steeds pijn en soms straalt het ut naar mn lies.. ja ben er dus zeker van zijn mn bekken :( ben ik weer klaar mee.. ben nog niet naar de dokter geweest ben veel te eigenwijs hihihi... maar ja als het erger wordt dan bel ik gewoon even.. kan altijd nog toch.. ik rust nu gewoon veel... het is koud hier jog brrrrrr

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik had dus vanmorgen weer bloedverlies (*schrik!*) Nu is het gelukkig weer over! Dat is zo rot he.... Ik maak me dan toch weer zorgen. Gelukkig was het niet zoveel dit keer.

@Adriana: Wat een vervelende situatie. Ik kan me heel goed voorstellen dat het je erg hoog zit. Ik zou er ook niet aan moeten denken dat mijn vriend gevraagd wordt als donor als ik zelf net zwanger ben. Dat is iets wat je samen wilt delen en niet met de gedachte dat iemand anders ook met een kind van jouw vriend rondloopt in haar buik.... Sterkte!

6. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    "Marleen1979"]Ik had dus vanmorgen weer bloedverlies (*schrik!*) Nu is het gelukkig weer over! Dat is zo rot he.... Ik maak me dan toch weer zorgen. Gelukkig was het niet zoveel dit keer."

Ik weet wat je meemaakt hoor, hier ook tot 2 keer toe bloedverlies. Heb gelukkig een echo gehad en daarop bleek dat ik een hele grote bloeding om het vruchtzakje had. Advies; rustig aan doen. Nu doe ik dat ook en heb geen bloedingen meer gehad. Volgende week dinsdag controle echo. Hopelijk is het bij jou ook allemaal ok!

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb nu denk ik voor de 6e of 7e keer bloedverlies gehad. Ze hebben bij mij niet gekeken wat de oorzaak is. Ik heb al wel twee keer een echo gehad en daar zag alles er goed uit. Hartje klopte goed. Over 1,5 week weer een echo.

8. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hij weet het hoor.. Heb er gisteravond heel goed over gesproken, dus hij weet mijn standpunt. Maar ja, ik wil hem dus niet blijven "belasten" met gevoelens omdat hij nu denk ik er zelf even over na moet denken. Ik vind het heel belangrijk dat hij heel goed de keuze maakt doordat hij het zelf niet wilt en als ik er over blijf praten met hem, blijf ik hem ook mijn mening vertellen.. Snap je wat ik bedoel?

9. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve meiden, nogmaals bedankt! Jullie zijn toppers!

@ Marleen, ik heb ook bloedverlies gehad! Schrok heel erg.. Kreeg daarna een echo en de dag na de echo had ik weer bloedverlies! Was niet echt fijn want de geruststelling was weer weg.. Maar kon het gelukkig wel relativeren daarna! Hoop dat jou dat ook een beetje lukt! Knuffel van mij...

10. Niet meer actief

ja een tweelingbanner maar ik weet niet waar ik die kan vinden :(

11. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Adriana, is niet niets allemaal zeg! Ik zou er niet achter staan denk ik. Maar goed dat is ieder voor zich. Ik kan me ook voorstellen dat je het er ook niet constant met je vriend over kan hebben... Ik ken dat gevoel wel.

Ik heb net een tukje gedaan op de bank, o wat was ik moe en zat eerder deze middag nog te verkondigen dat ik nergens last van had.

Verder weer bezig geweest met gordijnenjacht, moeilijk hoor!

Marleen, nogmaals hoop ik dat het bloedverlies niets te betekenen heeft, gelukkig mag je al vrij snel op echo.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    lieselotje dan kij je bij zwangerschap banners op deze site dan un je ook uit 2 beebjes kiezen :)

13. Niet meer actief

Ja ik heb die gezien maar die vind ik niet zo leuk :oops:

14. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ lieselotje je kunt ook op banners van 1 van ons klikken, dan kom je op de website waar je die "tickers" kunt maken. Misschien zit daar een leuke voor je tussen!

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    haha ja is ook zo.. idd wat adriana zegt :) kun je ook doen

zo ben even spaans en nederlnds aan het praten mn schoonmoeder is ook online effe alles door elkaar halen :(

16. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Is je schoonmoeder spaans? Wat leuk.. Jullie kindjes zijn dus echte mengelmoesjes!

17. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Knap cristel dat je ook spaans kan.

Lieselotje, wat spannend dat je een tweeling verwacht, wat vind je ervan?!

18. Niet meer actief

Ja het is gelukt :D

19. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
  20. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007