dan weet ik wat je bedoelt.. Zo'n glad ventje die dan op het strand staat ( turkse strand) om allerlei dingetjes te verkopen... oja, die ook gladde praatjes heeft...
hahha a.. ja kan ook maar dan denk ik meer aan een uhm ja zeg maar geen namen trouwens wil niemand beledigen
ik vind het meer als meisjesnaam klinken dan als jongensnaam. waarom maak je er dan geen isra van.. Of is dat geen ideetje?
whaahahahaha come my friend, come into my shop! come my friend I make special price for you! MUAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAA
snap dat je niemand wil beledigen cristel...maar dit gaat gewoon om die uitemate grappige, maar oooh zo sluwe en gladde turkse mannetjes die in te toeristen gebieden rondlopen hahaha... tenzij wat jij in gedachten had wel beledigend is...dan zeg et ook maar niet
mij beledig je niet zo snel hoor, het is toch ook niet persoonlijk bedoelt. Ieder zijn mening over een naam, de een vindt het verschrikkelijk en de ander kiest de naam voor zijn kindje..
Pff kom even snel wat posten. Ik ben de laatste dagen 's ochtends niet zo lekker. 's middags gaat het dan beter, maar wordt ik erg moe. Doe steeds een dutje. Wordt wat nu ik maandag weer begin met werken en ik wil ook nog niet vertellen dat ik zwanger ben, dus ik hoop dat het meevalt... Iedereen een fijne avond en weekend verder! Wij moeten nog op verjaardag.... Geen zin in, maar ja...
Bij mij gaat het de laatste dagen juist wat beter met de misselijkheid, duizeligheid en de enorme moeheid. Vandaag was ik voor het eerst weer gewoon in staat om al het huishouden te doen, terwijl ik alles de afgelopen weken meer in 'deeltjes' deed, uitstelde of zelfs oversloeg omdat ik niet lekker was. Ik ben nu bijna 11 weken.....kennelijk worden de kwaaltjes nu wat minder......ben daar heel erg blij mee...... Ik heb trouwens wel een behoorlijke eetlust......
poepoe moest flink bijlezen! Ben nog steeds heel druk met de verhuizing, vandaar dat ik iets minder actief was/ben afgelopen week. Vandaag weer een hoop gedaan. Muren zijn geverfd, pc bureau gemaakt. (lekker groot dus kunnen nu lekker met z'n 2-tjes naast elkaar op de pc hihi ) Ik wil in ieder geval ff reageren op jou Adriana: Meid wat worden jullie in een lastige positie geschoven zeg! Ik zou het eerlijk gezegd ook niet willen hoor. Begrijp heel goed dat je je nu heel rot voelt door deze situatie. Vind het belachelijk dat hij jou gepasseerd heeft en OOK nog es in 1 dag antwoord wilde . Kan toch niet. En wat dachten ze dan, dat als jullie ja zouden zeggen dat ze binnen een week zwanger kunnen zijn! Nee het voelt voor mij ook niet goed dit verhaal. Hoop dat je vriend het morgen goed kan verwoorden. Zij hadden jullie nooit in deze positie mogen brengen. Je bent zelf nét zwanger nota bene! pfff Hoop dat het allemaal gauw over is zodat je weer een beetje kunt genieten. Snap eerlijk gezegd ook niet hoe zij dit voor zich zien? Hoe willen ze het zaad 'naar binnen' brengen dan? (gewoon theoretisch gezien) Nogmaals sta er helemaal achter dat jullie het niet willen doen. zulke dingen kunnen ZOVEEEEEEEEL problemen gaan geven. Veel sterkte ermee meis, en schrijf het lekker van je af he! En YES een tweelingmams in ons midden! hihi
@Adriana: Ik ben het helemaal met Kellox eens! Het is zeker niet normaal dat ze met zo'n gevoelige vraag komen aanzetten terwijl jij net zwanger bent en dan willen ze ook nog'smeteen antwoord......ik zou zeker weigeren, al was het nog zo'n goede vriend. Natuurlijk zou mijn vriend de uiteindelijke beslissing moeten nemen, maar ik weet nu al dat hij het niet zou doen. Simpelweg om de redenen die er allemaal meespelen, het stel is helemaal niet erg lang samen, komt er nog bij dat je het kind waarschijnlijk zal zien opgroeien.....ik zou daar niet tegen kunnen hoor, ben te jaloers ervoor, ook al zou het een 'zakelijke regeling' zijn......en zeg je dan uiteindelijk tegen je kids dat het hun half-broertje/zusje is? Het is zooo verwarrend allemaal.....Het zal vast wel voorkomen, maar ik persoonlijk kan zoiets echt niet hebben.....