Hihi, ik ga ook nog niks kopen! ja misschien een leuk speentje vast of zo hihi! (als ik mezelf in de hand kan houden) En met 12 weken ga ik HEEEEEEEEEEEELEMAAAAAAAAAAAAL LOSSSSSSSS! haha
ik kan ook niet wachten tot ik die (belachelijk dure) bugaboo ga kopen verheug ik me zo op en dan natuurlijk nog los gaan bij de mama collectie van de h&m
Zo kersverse aanstaande mama's. Van harte proficiat allemaal! Ik wil jullie een hele fijne zwangerschap toewensen ( waarin jullie allemaal netjes op tijd bevallen en niet hoefen te wachten zoals ik, haha) Geniet van de mooie momenten samen!
Welkom hier @mariaatje en oOOMiscoO! En natuurlijk ook gefeliciteerd! Adriana hopelijk was het overgeven eenmalig. Ik probeer ook steeds wat tussendoortjes te eten en kleine beetjes te gelijk. En voel mezelf echt beter dan! Sab85, ja ik heb ook veel afscheiding hoor! Ben ook een 'slipchecker' Mielenl, je ben helemaal geen muts hoor! Ik denk dat iedereen wel onzeker is in het begin. Gelukkig hebben we elkaar ook een beetje he. En bij mij komt het onzekere ook omdat we zo lang bezig geweest zijn en ik verwachte het totaal niet, en toch ineens zwanger. Vandaag gaat het weer wel redelijk. Af en toe beetje misselijk. En af en toe ff flink kokhalzen. Maar gelukkig niet overgeven. Heb net ff 2 uurtjes geslapen, want vanochtend ging mn wekker al om half 5! En ben dan niet uit bed te branden.
@ corina hier hetzelfde verhaal hoor, wij waren al vanaf november '05 van de pil af, en verwachtten het ook eigenlijk niet. dus dan komt die angst er nog bovenop, stel je voor dat het mis gaat, duurt het dan weer zo lang? @demi26 thanks en jij succes met de bevalling binnenkort!
Mielenl, Ja dat heb ik dus ook! Ik ben begin 2006 gestopt met de pil. Dus bijna net zo lang als jij gestopt. Baal er gewoon van dat ik zolang moet wachten voor mn eerste echo bij de gyn. Volgens mij doen ze het bij de verloskundige eerder. Of ze luisteren naar het hartje dat kan ook. Wanneer mag jij?
Hee meiden, ben net ook even gaan slapen! Erg lekker... En mijn vriend ligt nu nog te slapen naast me (heb een laptop). Had echt het gevoel heel veel slaap in te moeten halen omdat ik elke keer midden in de nacht wakker ben. Leuk he, de bugaboo!? En ja, hij is knetterduur, maar ik vind het hem wel waard aangezien hij multifunctioneel is (of praat ik mezelf dat aan om het verantwoorder te maken dat ding te kopen straks?) Corina en Mielenl, ik kan me voorstellen dat bij jullie het dan nog spannender is. Ik weet niet of dat het juiste woord is, maar ja.. Denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Natuurlijk is het net zo spannend als wanneer je na ronde 1 al zwanger bent, maar toch.. Als je al zo lang bezig bent... Meiden! Ik heb er alle vertrouwen in dat wij allemaal een prachtige en volmaakte zwangerschap zullen hebben! We blijven lekker slippiechecken (omdat het nu eenmaal inmiddels een sport is geworden, en we toch op de wc zitten, dus waarom niet) en we halen glansrijk de 12 weken, de 20 weken en vervolgens de eindsprint naar 40!
Willen jullie trouwens straks weten wat het gaat worden? Wij zitten een beetje in dubio.. Aan de ene kant vind ik een verrassing erg leuk, maar aan de andere kant is het ook wel makkelijk om het te weten... En ik ben nogal nieuwsgierig van aard!
17 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Mielenl- 34 jaar - N-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejongl- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje oOMissCOo- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje Lieve mammieloves, heel veel sterkte! xxx
@corina wij mogen 7 september voor de eerste controle, dan ben ik ruim 8 weken. Volgens mij doet de vk pas bij 12 weken de eerste echo, de intake is volgens mij alleen bloedprikken en wat vragen beantwoorden. maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik zou ook het liefst wat eerder gaan, maar wie niet? Wanneer had jij je eerste controle ook alweer? misschien moeten we dat ook op die lijst zetten, met dat geheugen van ons tegenwoordig... @adriana ik wil het zelf niet weten, ik heb het er nooit met mijn man over gehad dus ik weet niet hoe hij daar over denkt. gelukkig hebben we nog tijd genoeg om daar ruzie over te maken
getver heeft ze een miskraam gehad?! Sterkte mammieloves, ik vind het zoooo erg voor je! Dikke knuffel!
Adriana, in principe wil ik het niet weten, maar mss tegen die tijd M'n man maakt het niet zo uit, oke je weet het, maar dan? Mij lijkt de verrassing groter bij de bevalling. Vind ik een goed idee hoor met z'n allen de 12 weken, 20 weken en 40 weken te halen! (helaas heeft er nu alweer een af moeten haken) En daarna een date met onze kids erbij Mielenl, ik heb 20 augustus intake bij de verloskudige, ik ben dan 8 weken. Bij de gyn moet ik een afspraak voor de eerste week van september maken, voor mn eerste echo. Maar ze hebben iedere keer de planning nog niet in de computer staan, vanwege vakantie's. Heb eigenlijk ook geen idee wat die intake bij de verloskundige inhoudt, volgens mij voornamelijk vragen of erfelijke ziektes enzo. En je krijgt een berg info mee naar huis.
@corina de assistente zei dat ze met 8 weken een echo wilden doen omdat het beebje dan al goed te zien is en hartslag heeft enzo. ach joh we hebben zo lang gewacht dan kunnen die paar weekjes er ook nog wel bij toch?
Mielenl, Ja de gyn wilde het eerst ook met 8 weken doen, ik dacht gelijk: YES! Maar dan is het volgens hem nog meer een klompje cellen en bij 10 weken is het al een echt mini mensje, dus op zich vind ik het niet gek dat ze het pas bij 10 weken doen. tuurlijk die paar weekjes kunnen er ook nog wel bij. Maar je hoort ook wel eens van een leeg vruchtzakje, en als je dat dan pas hoort bij 10 weken... pfff gaan we maar even niet van uit. We moeten positief blijven denken!
Ik heb bij 8 weken mijn eerste afspraak. Ik hoop dat eigenlijk wel al het hartje te kunnen horen en een paar weken later een echo te zien... Ik heb me net aangemeld voor moeders voor moeders. Maandagavond komt er iemand bij me langs..
Volgens mij kan je met 8 weken het hartje al horen hoor, Adriana Ik wilde me ook aanmelden voor MvM, om anderen een handje te helpen. Maar in Zeeland is het niet nodig. Eigenlijk gaat de tijd toch wel snel hoor, want ik ben nu alweer over de 6 weken, volgende week woensdag zelfs al 7 weken.
Ja is ook wel zo! En waarschijnlijk zeggen we na de bevalling dat de tijd zo snel is gegaan! Maar, nu mag de tijd wel in de volgende versnelling hoor! Wil gewoon voorbij die 12 weken zijn...