ja heb ik ook.. zelfs als ik dan ik bed lig voel ik het nog.. het zijn gelukkig maar vlagen en niet constant.
IK hoor trouwens ook steeds wisselende berichten over een angelsound. Weten jullie hoe het nou zit? Er zijn mensen die zeggen dat het nog helemaal niet goed onderzocht is of het niet schadelijk is voor je kind. (bij veel gebruik)
je moet zo'n ding ook niet dagelijks gebruiken en dan uren achtereen. Ik luister heel af en toe, maar gisteren was mijn schoonma hier en wilde het even laten horen. Niet dus. En het is eigenlijk ook maar heel korte periode dat je zo'n ding gebruikt, als je het kindje voelt is het overbodig. Maar het blijft wel leuk!
ja heb ik ook gehoord, het geluid doet zich voor als een sneltrein.. zo ervaart de kleine het dan.., maar ik vroeg me af, nu nog zo klein en het kan nog niet eens horen?
misschien andere houding aannemen.. extreem recht zitten ofzo wil volgens mij ook nog wel eens helpen en een warm bad/douche hoor je ook vaak..
Misco, nee hoor, maar ik heb wel wat klachten, maar vaak stroken die niet echt met die jullie hebben, hihi.
en nu pas komt mijn alziende oog erachter dat tessa op de 9 weken zit vandaag hahahaha gefeliciteerd!
ja het gaat nu gelukkig wel wat sneller! Joepie, want we hebben nog heel wat te gaan. Gelukkig kunnen we hier onze 'ei' kwijt. Hihi! Joepie, misco heeft gezien dat ik 9 weken ben, bedankt, ben er zelf helemaal blij mee! Hopelijk vergeet ik jouw morgen niet, hihi! Nou deze dame gaat na 3,5 week weer te werk, boehoe. Tot misschien vanavond en anders zeker morgen ochtend! Fijne dag!
Ook inderdaad wel lekker dat we regelmatig afspraken hebben, kan je ergens naar uit kijken. Nu ga ik echt! Doei!
hihihihi ik denk dat ik de rest van mijn eitjes tog maar bewaar voor als ik dit nog een x wil hahahaha. werk ze tessa. ik moet er over een uurtje ook weer aan geloven