wij zijn nog steeds heel erg aan het twijfelen of we nog een last minute boeken, aan de ene kant niet omdat we midden in de verhuizing zitten en het geld goed kunnen gebruiken, maar aan de andere kant wel lekker effe voor de drukte weg , nog lekker weer, nog lekker samen genieten voor de laatste keer met zn 2en(soort van dan) . en als ik jou dan weer zo hoor dan wil ik ook!liefst morgen!
ik ga het liefst nu nog..maarja, we kunnen ons geld momenteel wel beter gebruiken. wi gaan maybe centerparcsen in de kerstvakantie
Haha Sab, idd met zulk weer! Ik heb begin de zomer al geboekt, wij waren al een hele poos aan het klussen en aan het sukkelen bij de gyn. Heb toen geboekt omdat ik er eigenlijk van uit ging voorlopig toch niet zwanger te raken en omdat ik alles zo beu was. Toen 22 juli toch positief getest, maar we genieten nu dubbel van onze laatste vakantie samen. Hadden het geld ook kunnen gebruiken voor kamertjes enzo, maar op dat moment zat ik er echt doorheen. Anders hadden wij ook niet gegaan. HEb je nog wel vakantie gepland staan? Tenminste ben je nog vrij, zo moet ik het vragen?
Heb ook gelijk even gekeken op de site van Esprit, want ik ben ook een echte Esprit girl, maar ik vind het tegen vallen wat ze hebben, had er meer van verwacht.
jah isra, dat ben ik dus wel met je eens...deze dingen kun je ook zo kopen in andere winkels en een stuk goedkoper...tenminste ik vind dit zo van 13 in een dozijn...overal zie je hetzelfde
Sab, stop je dan met werken i.v.m. verhuizing? Ja, dan heb je hele lange vakantie? Wil je wel weer werk gaan zoeken na je bevalling in Vogelwaarde of omstreken? Of blijf je huismama?
ja ik heb geen keus eigenlijk, ben nu manager van een grote kledingzaak en werk soms wel 70 uur! er is geen enkele mogelijkheid om dit straks parttime te doen, zelfs niet als ik assistent manager zou worden. en fulltime blijven werken is voor mij geen optie. dan zou ik gewoon parttime verkoopster kunne worden maar dat is wel raar als je altijd heel de winkel gerund hebt zelf. wil straks wel als ik eenmaal daar een beetje gesetteled ben, en mijn ouders ook daar wonen misschien 2 dagen gaan werken ofzo. maar het moet niet gelukkig dus blijf eerst lekker thuis met de kleine.
dat zou idd wel heel raar zijn ja.heb je goed dat je dan stopt. en meis als de mogelijkheid er is om zelf niet tot heel weinig te werken dan moet je dat gewoon doen..lekker van je kindje genieten!
Leuk manager van kledingzaak! Ja dat is het raar om ineens parttime te gaan werken. Hoor je wel vaker. Hebben je ouders ook al wat gevonden? Lekker toch eerst thuis een poosje met de kleine tuttelen! Is niks mis mee hoor Haha... we zijn idd niet nieuwsgierig! Maar willen alles graag weten
ja precies en het komt nu gewoon heel goed uit met de verhuizing enzo , en het werd gewoon al te zwaar het werk. moet iedere dag om 8 uur openen en dan om 7 uur naar huis soms 6 od 7 dagen in de week pfff en het is ook nog is 2 verdiepingen met boven en beneden kassa's dus word heel de dag geroepen ''kassa 1 alsjeblieft, kassa 4 alsjeblieft'' en dan ga ik weer trap op trap af haha is niet echt een stressvrije baan. maar wel met veel plezier gedaan hoor, alleen als je moet kiezen gaat de kleine voor he
ja mijn ouders hebben zeker wat gevonden maar het gaat allemaal wat langer duren want de man waar ze het huis van kopen ligt in scheiding en zijn vrouw doet nogal moeilijk, dus dat word eerst een rechtzaak geen idee dus hoelang het kan gaan duren. maar mijn moeder heeft wel haast nu ze het weet wil ze er voor april in zitten haha
Haha... ja das logisch! Wel vervelend dat het bij je ouders langer gaat duren. Ja 50 % korting scheelt wel erg veel, das altijd meegenomen! Vind het vele staan toch best wel een opgaaf. Ben ook flink moe iedere dag. Maar goed, hoort erbij
ja ik ook ik stort savond gewoon helemaal in...maargoed ik ben aan het aftellen he nog een maandje volhouden. blijven jullie allemaal werken?
hmm 50% korting zou ik ook heeel erg gaan missen hahaha wel vervelend dat het met het huis voor je ouders niet wil vlotten