Na de bevalling bedoel je? Ja zal wel moeten met eigen zaak, zal wel wat minder worden als nu. Hele dagen thuis zitten zou ik niet kunnen.
ja ik blijf wel werken, maar ben gastouder (oppas aan huis) dus dat is niet zo zwaar, en momenteel heb ik maar 1 gezin voor 2 dagen in de week...dus dat kan met gemak nog
ja zeker, gezin heeft zelfs besloten om hun campingbedje nog niet weg te doen zodat ik de kleine mee kan nemen. helemaal ideaal!
Hey meiden! Even een update.. Mijn vriend heeft gisteren die vriend opgebeld en aangegeven dat hij hem gewoon niet kan helpen. Die vriend reageerde heel goed en belde mij daarna op om zijn excuses aan te bieden voor zijn lompe timing. Nou goed, het is achter de rug.. Weet verder niet wat voor effect dit nog op de vriendschap gaat hebben, maar ja.. Dat zien we wel. Ben in ieder geval blij dat het hoge woord eruit is. Je kan gelijk merken dat de stress weg is bij ons thuis. Meiden met een weekje erbij, gefeliciteerd! Wat gaat het zo lekker hard he? Ik loop richting de 12 weken en kan echt niet wachten. Gelukkig weer snel afspraak vk en echo! Wil ons kindje weer zien! Wat betreft die espritkleding, vind het er op zich wel leuk uitzien, maar ik ben heel slecht in internetshoppen. Kan me nooit echt helemaal voorstellen hoe het eruit ziet! Dus, ik ga gewoon lekker stadten! Morgenmiddag met mijn moeder.. Overigens had ik me een half jaar geleden opgegeven voor het programma deal or no deal En nu moet ik morgen langs komen voor een screening hahahahahahaha! Zal wat zijn dat ik mee mag doen en een leuk bedrag win! Nou ja, we zien wel hahahaha! Waren er nog meiden die voor een echo mochten vandaag?
Cynthia is idd ideaal hoor! Adriana, fijn dat ie zo reageerde. Valt dan toch weer mee. Hopelijk blijft de vriendschap gewoon hetzelfde als voorheen. Gelukkig dat de stress nu weg is bij jullie! Wie weet ben je straks dus nog op tv
Hoi hoi, Corina: fijn om te horen dat het goed gaat. Frumpje en Campie: veel succes en laat het ond gauw weten. Ik wil straks als het allemaal lukt om een baan te vinden, twee of drie dagen werken. Twee vind ik eigenlijk wel lekker. Heb ook ff op Esprit gekeken, maar vond het ook niet zo bijzonder. Ik koop het wel in een winkel. Moet er echt tegen aanlopen. Nog twee nachtjes en dan de echo. Oh, heb er zoveel zin in. Super spannend allemaal. Krijg ook al een beetje een buikje. Best snel al vind ik zelf. Is het bij jullie nu ook zulk slecht weer? Hier wel. Gisteren was het heerlijk en nu dit in eens. Bah. Nou ja, prettige dag allemaal verder en werkse voor degene die moet werken.
adriana fijn dat het uit de wereld is zeg, en dat ze het een beetje goed opvatte. ook dat hij zn exuses aan jou heeft aangeboden dan kan je het eindelijk achter je laten. wat leuk deal or no deal! dat kijk ik altijd! je moet wel effe zeggen dat je zwanger bent haha volgens mij vinden ze dat wel leuk daar. al die mensen hebben altijd iets ''aparts''. nou laat het wel effe weten dan gaan wij kijken met zn allen
de kindjes zijn 4 en 6. @ adriana, wat fijn dat het hoge woord eruit is! lucht zeker wel op he? hahaha als je voor deal or no deal uitgekozen word moet je zeggen wanneer het komt, gaan we allemaal kijken!
Adriana: ben blij voor jullie dat het opglost is. Gelukkig. Wanneer je op tv komt, ons wel ff melden he? Dan stijgen de kijkcijfers vast.
hier si het ook verschrikkelijk weer... dan weer heel warm, dan weer hele harde wind en dan weer heeeeele harde regen...driete
zegt daar iemand, jes na de 3e ronde ben ik EINDELIJK zwanger nou sorry hoor bij mij was het ook de 3e ronde maar ik ben er dolgelukkig mee dat het zo SNEL ging. kan me voorstellen dat zoiets nogal kwetsend is voor mensen die jaren bezig zijn. of overdrijf ik nou?zijn dit weer mn hormonen?
hmm jah kan me voorstellen dat dat heel kwetsend is voor diegenen die al superlang bezig zijn of in de mm zitten...