April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Natuurlijk is 3 rondes heel erg snel, maar je weet het: als je het heel erg graag wilt, is iedere ronde er één te veel...

@adriana: fijn dat het nu uit de lucht is! en het lijkt erop dat jullie vriend inmiddels inziet dat hij niet zo lekker bezig was. Zal ook wel stress geweest zijn...

Ja, ik blijf zeker werken. Ga wel kijken of ik misschien een interessante baan kan vinden waarvoor ik wat minder hoef te reizen en wat vastere werktijden heb dan nu. Liefst weer 4 dagen per week, maar dat hangt er ook van af of mijn liefje een dag minder kan werken dan hij nu doet.

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ik was ook de eerste 2 rondes teleurgesteld natuurlijk wil je in 1 keer , maar ik realiseer me wel heel goed dat het voor sommige mensen wel anders is en dat het jaren kan duren of soms helemaal niet lukt. denk dat iedereen wel weet dat je gewoon geluk hebt als het zo snel raak is.

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ja, vind ik ook altijd zo stom. wat nou eindelijk. Bij ons was het in ronde 4 raak. Nou, ik schrok gewoon omdat ik het zo snel vond gaan.

Ben wel super blij voor Karin. Heb haar ook al ff gefeliciteerd. :D

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik heb eigenlijk geen zin in vakantie.. door de misselijkheid blijf ik liever lekker thuis. Als het straks beter gaat dan gaan we wel met zijn 2en naar Duitsland voor een paar dagen, even er tussenuit ( misschien voor het laatst met zijn 2tjes). 8)

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hebben jullie trouwens ook adertjes op je borsten?
    bij mij is het op het moment heel erg zit echt helemaal onder de kleine paarse lijntjes is dat normaal?

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Is wel normaal hoor. Ik heb er niet heel veel last van, maar je ziet er wel duidelijk een aantal lopen.

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Duidelijker dan normaal in ieder geval.

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hoe laat waren de echo's van vandaag? ben nu toch wel benieuwd eigenlijk

9. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal
    ik had eigenlijk 25 oktober me eerste echo
    maar dat moest verzet worden vanwege me vriend moest werken
    nu krijg ik me eerste echo 22 oktober
    op een maandag
    dan ben ik bijna 13 weken .
    nu lijken die weken nog ver weg maar eigenlijk zijn ze redelijk snel voorbij.
    wil wel graag dat me vriend erbij is.
    wilt iemand me op de lijst zetten 1ste echo 22 oktober, als iemand dat zou willen doen :)
    hel erg bedankt :)

groetjes samantha

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goedemorgen dames

kunnen jullie nog meer schrijven :( jeetje moest zoveel lezen

uhm en war het nu llemaal over ging wete ik al niet meer hahahah..
    ik zag iets van wordten broodjes nou die heb ik al bijna op heb nog maar 1 pak .. dus ben nu maar zuinig..

uhm wat was er nog meer. vakantie.. corina lekker nog er tussen uit.. ik ga in okt weekendje naar las vegas.. dsu ook even weg.. en verder misschien nog effe naar mexico (maarja dat is maar 2 uur rijden van ons huis he )

uhm pijn in de rug nou dat heb ik dus ook.. super erg.. en banden pijn nou wordt je niet goed van :( echt pijnlijk maar ja.. hoort erbij.. en mn man ziet mn buik nu groeien zegt ie dus zal wel

adriana fijn dat alle snu opeglost is kun je lekker genieten

ooh en esprit kleding ja von dik ook duur hoor.. voor dat geld heb je wel wat specialers en wat meer dan dat... zo erg duur vind ik persoonlijk dan.. tis maar voor 7 maanden ofzo.... want na de bevalling kun je niet gelijk je gewone kleding aan en zit ook niet lekker...

en uhm verder weinig te melden hihihi.. heb ok niet echt planne vandaag

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
  12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Adriana gelukkig dat het hoge woord eruit is, meid nu weer lekker gaan genieten met zijn tweetjes. Enne idd als je bij Deal or no Deal mag komen even laten weten he.

Ik blijf 2 dagen en 1 x in de 3 weken 3 dagen werken, helaas kon dit niet anders omdat ik ook in een winkel werk. Ik wilde zelf graag 2 dagen maar als ik niet 1 x in de 3 weken op zaterdag kon werken dan betekende dat ik niet kon blijven, omdat mijn collega ook wel is een keer op zaterdag vrij wil hebben wat ik ook zeer logisch vind want dat zal ik andersom ook gewild hebben.

Ik ga eind november nog een weekje met een collega wat tevens een hele goede vriendin is naar Andalusie, zuid Spanje. Hier gaan we een autorondreis maken.

13. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    J'tje wat een hoop pagina's weer zeg :). Ga zo even op de esprit site kijken voor die kleding. Van het weekend is er weer niks van gekomen om te gaan shoppen, vanwege de hoofdpijn. Moet dus ECHT dit weekend gaan shoppen.

Zag trouwens dat ik mijn 2e afspraak nog niet had doorgegeven voor de lijst: 23 oktober 2e afspraak verloskundige!

Fijne avond allemaal!

14. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    grappig die esprit site, wel prijzig, miss etam is ook een goed alternatief. Daarbij wil ik eerst passen voordat ik iets koop ivm maat of soms staat het ineens helemaal niet. Maar even tzt kijken of er wat in de buurt te vinden is in een esprit winkel.

Vandaag weer 1e werkdag, aan het einde toch wel wat steekjes in en om mijn buik, maar niets ernstigs. Heb dat alleen nog niet eerder gehad.
    Verder ging het werk prima, alleen maf mijn 15 weken zwangere collega over van alles te horen praten en ik niet mee kan praten.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik wil ook bij H&M kijken voor positiekleding. Is soms wel zoeken, maar ik hoop dat ik iets kan vinden. Miss Etam is over t algemeen niet zo mijn ding. In het dagelijks leven draag ik ook regelmatig Esprit. Ik vind dat lange vest erg leuk!

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ja H&M is volgens mij ook wel leuk, via de site bestellen gaat daar erg makkelijk, maten staan er duidelijk bij.

Zo ga nu lekker bij mijn ventje op de bank zitten, ben wel erg saai aan het doen, eerst de hele dag werken en dan naar knollie en nu op de pc...
    Tot morgen!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dames ik ben te moe om nog verder te kletsen..
    ga lekker naar bed.
    morgen 08:40 naar de VK, helaas alleen mannetje kon niet een paar uurtjes vrij krijgen :(
    hou jullie op de hoogte!
    slaap lekker allemaal

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo de laatste en de eerste hier hahhahahaah

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou bij mij is het nog steeds 24 sept ;) dus je bent nog niet de eerste voor mij :p

ik ben nu csi:miami seizoen 6 aan het kijken eerste afl.. zoo spannend vind ik dan.. het komt alleen zo laat 22:00 ja sorry ben gewoon moe.. dus nog 45 min en dan naar bed het is nu reclame wordt ik ook moe van hihi..

ooh tip voor mensen met een angelsound als je het hartje niet kunt vinden ga naar de wc en leeg je blaas .. hahah heb het vanmiddag gehad.. kon het niet vinen ging naar de wc en meteen daarna vond ik het :) ik ben zoo blij.. en moe ;)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaah toch apart...wij zijn er net uit en jij moet nog naar bed :p
    oooooh ik hou ook van csi!

help! ik weet niet wat moet ik eten...net voor mannetje soep warm gemaakt(bahbahbah bij het ontbijt :() en van de geur misselijk geworden...
    nou weet ik niet wat ik zelf moet eten.
    wou crackers met kaas doen maar kaas is nie goed meer :(

Deel Deze Pagina