April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hoe kan dat, een meisje van 5 is nog niet eens ongesteld, erg bizar verhaal.. :confused:

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    moet je verder lezen, ze was al ongesteld toen ze 9 maanden was :confused: en had ook al borsten enzo. foutje van de natuur?

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    oef, dat is dan geen pretje, apart zeg... en nee ik had niet verder gelezen.. :oops:

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goedemorgen

uhm effe denken wat k allemaal gelezen heb

mijn bloeddruk is 90 over 59 en dan voel ik me opzich wel goed als ik me duizleig voel issie dus lagen.. dus moet ook zout eten niet dat ik het erg vind hoor..

uhm ik heb 8 okt volgens mijook een echo nr 3 en hartje hoor ik nu iedere dg als ik wil hihihi heb de angelsound.. gebruik m niet iedere dag maar was wel fijn om gisteren het hartje te horen :)

corina veel plezier op vakantie :) geniet ervan

wie ging er naar euro disney? nou die ook fijn weekend...

trouwens die foto is weg gehaald.. dus kon het niet zien maar denk ook nietd at ik dat wel zou willen...

eten uhm.. voor mn man varkensvlees , en voor ons allemaal.. brocolli en aardappels... met jus

maar dat is pas rond 2 uur eet tegenwoordig warm met lunch anders ben ik zoo misselijk savonds..

ooh ja en ik ga er zon 3 ker uit snachts om te plassen :(

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Cristel: 3x van bed om te plassen 's nachts? :confused: Dan mag ik toch echt niet klagen met 1x.

Ik ga zo ff boodschappen halen. Wordt bij ons ook gewoon aardappelen, met groente en vlees. Heerlijk vind ik dat.

Idd een apart verhaal van dat meisje van 5. Bah zeg.

Kom net thuis van het werk. Als invaller word je steeds uitgeprobeerd en dat is echt vervelend. Komt bij dat ik daardoor ook last krijg van m'n buik. Weten jullie hoe dit komt? Of kan ik beter ff stoppen met werken?
    Nu gaat het wel weer. Ik hoop op een antwoord van jullie.

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik ga maar aan de tosti, nergens zin in .. :(

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik moet nog ontbijten maar wat geen idee.. voel me niet lekker en hier hebben ze geen normaal ontbijt :(

en ja 3 x ach ja ben dr aan gewend nu :)

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Sorry, ik stel m'n vraag nog eens, maak me toch een beetje druk:

Kom net thuis van het werk. Als invaller word je steeds uitgeprobeerd en dat is echt vervelend. Komt bij dat ik daardoor ook last krijg van m'n buik. Weten jullie hoe dit komt? Of kan ik beter ff stoppen met werken?
    Nu gaat het wel weer. Ik hoop op een antwoord van jullie.

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh en antwoord op jou vraag femmigje misschien brengt hetw at stress met zich mee want van stress kun je ook je buik voelen.. als dat zo is kun je idd beter rustig aan doen.. wnatd at is niet goed.. het kan ook gewoon vermoeidheid zijn dan kun je beter wat mer rusten... als je denkt dat het stress is zou ik de ha of vk even bellen maar je kan ook proberen een poaar dagen wat meer te rusten misschien werkt dat.. en ja de buik is ana het groeien

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja veel rust nemen en zorgen dat het niet erger wordt. Lekker rustig aan doen meis, je lichaam geeft wel aan wat het wel en niet kan hebben.

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Bedankt voor je antwoord Cristel

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Het zit namelijk onderin m'n buik. Snappie? :(

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    oooh ? erg laag? wat voor een pijn is het dan? misschien toch even vk bellen? als het krampen zijn zou ik wel even bellen.. mar asl het meer aan de zijkanten zit zullen het je banden zijn.. maar als je je echt zorgen maakt ik weet niet hoe de pijn is zou ik gewoon de vk bellen daar zijn zevoor toch? en rustig aan doen zou ik sowieso doen..

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja bij je baarmoeder, als je teveel doet dat gaat het iets trekken..

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Bedankt voor jullie antwoorden.
    Het zit idd onderin en dan wel aan de zijkanten niet in het midden of zo. Het zijn geen krampen, maar anders. Kan het niet goed beschrijven. Hebben jullie hier wel eens last van? Of gehad? Morgen echo, dus dan zien we sowieso meer.
    Ik twijfel nu wel of ik morgen wel moet gaan werken. Hmmm...moeilijk.

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wat voor gevolgen kan dat hebben dan? Of is het niet ernstig?
    Ben ik ook een zeur he? :oops:

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    geen gevolgen hoor, je baarmoeder geeft gewoon aan dat je te hard bezig bent. Als je eventjes gaat liggen of een bad neemt is het zo weer weg. Je baarmoeder groeit nu ook en is daarom ook extra gevoelig.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hallohallo daar was ik weer
    heb zojuist mn draagzak opgehaald.
    en ff bij opa en oma geweest.
    net op tijd thuis, toen ik mn fiets neerzette begon het me te toch een potje te regenen bah!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben weer terug van mn werk. Is gelukkig wel goed gegaan. Vijf keer boven de wasbak gehangen, maar hoefde niet echt over te geven (alleen kokhalzen). Vanmiddag voelde ik me een stuk beter dan vanmorgen.

20. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey marleen warneer werd je voor het eerst misselijk, en ben je de hele dag misselijk

ik ben met vlagen misselijk
    en ben morgen 9 weken

de vk zij tegen mijn dat het met de 10de week ook kan beginnen de misselijkheid (dat het erger word)

groetjes samantha

Deel Deze Pagina