April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    gelukkig voel je je beter dan vanmorgen marleen!
    natuurlijk nog steeds vervelend dat je je niet altijd goed voelt maargoed, elk stapje is er 1!

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    fremmigje je bent geen zeur hoor snap dat best.. ik denk als ik jou was zou ik gewoon morgen lekker een dagje spijbelen hih dus vrij nemen.. gewoon leker van de echo genieten en alles op je gemakje doen :) en rusten dan voel jeje vast beter :)

cynthia ik wil ok regen hihi. vandaag wortd het hier weer 27 graden.. en dat willen jullie zeker hahahah

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik werd voor het eerst misselijk in de 6e week denk ik. Daarvoor soms met vlagen licht misselijk. Nu ben ik vrijwel de hele dag misselijk met soms even een goed moment tussendoor. s'Morgens en s'avonds heb ik het meeste last ervan.

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    marleen bij mij ging het over in week 14 bij mn vorige zwangerschap heb er nu ook nog last van maarja ben de 14 weken nog niet gepasserd

fremmigje: ja aan de ene kant wel lullig natuurlijk.. maarja ziek is ziek toch? en asl je je niet lekker voelt moet je echt aan je beeb je denken.. het is dan wle geen griep ofzo maarja dit vergt misschien te veel van je dus een dagje rust is denk ik wel lekker voro jou.. kun je je ook beter concentreren op je werk toch? maarja als je denktd at je het wel aankan dan gewooon lekker gaan . en savonds rusten.. moet je morgen ook de heledag werken of gewoon een half dagej? wat voor een wekr doe je eigenlijk? :oops:

6. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hoi,

Heb even snel bijgelezen maar ga nu eerst gtst kijken. Tot gauw.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Hi Femmigje,
    ik denk niet dat het kwaad kan hoor, wat jij beschrijft dat heb ik vandaag ook (vooral links) en ik denk dat het inderdaad het oprekken van baarmoeder/banden is. Je kunt dus gewoon blijven werken, zonder nadelen voor je kind. Maar als je echt beroerd bent moet je het natuurlijk niet doen: als het nadelen heeft voor jou om te werken is dat ook belangrijk genoeg om even op de rem te trappen. Denk alleen niet dat die 'bandenpijn' dan minder wordt. Mij leidt het werken juist wel lekker af.

Waar ik van baal is dat ik nog steeds zo misselijk ben... hele dag misselijk en vaak kokhalsen. Overgeven doe ik alleen 's ochtends, meestal net na het douchen. komt dat jullie ook bekend voor? Douche ik dan te warm, of te lang of zo, of is dat gewoon toeval?
    Cristel, ik hoop dat je gelijk hebt en dat het bij mij ook na week 14 over gaat...

8. Bri

Bri Niet meer actief

nog even over bandenpijn: het kan wel erger worden door veel te staan en lopen. ik weet niet of het voor jou mogelijk is meer te zitten tijdens je werk, maar anders zou je dat in elk geval kunnen proberen...

9. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Goedenavond allemaal!

Net alles ff van vandaag bijgelezen, het gaat hard!

Kan iemand mij uitleggen hoe ik onze lijst zelf kan aanpassen?

Morgenavond ga ik voor de 2e controle naar de VK en mijn partner gaat een keertje mee. We geven dan ook meteen door dat wij geen combinatietest willen laten afnemen. Volgens mij wordt er dan ook bij mij bloedgeprikt en ik hoop dat we het hartje nog eens mogen hoor.

Ik voel mij sinds de 6,5 week de hele dag misselijk, eigenlijk is het meer een weeig gevoel en als ik wat eet, dan gaat het wel, heb juist het idee dat ik daardoor meer eet dan anders en ook vaak wat ongezonder, helaas.... En van bepaalde geurtjes krijg ik kokhalsneigingen. En ik word altijd een keer of wat wakker in de nacht en heb moeite met het weer in slaap komen. Heb (nog) geen last van bandenpijn. Ben wel erg moe, kan mijzelf dan ook niet aan mijn studie (naast fulltime job) zetten, dat dan maar ff op een lager pitje. Toen ik 13 dagen met vakantie was, voelde ik mij veel beter en minder misselijk, komt echt denk ik doordat je lichaam veel meer rust heeft, toen ik daarna weer startte met werken, kwamen mijn 'kwaaltjes' veel heviger weer terug. Merk ook dat ik op mijn werk mij bewust met minder dingen bemoei/extra zaken oppak, probeer gewoon rustig mijn werk af te krijgen en de dag door te komen. Is eigenlijk compleet nieuw voor mij, maar blijkbaar treedt dit mechanisme automatisch in werking.

Nou meiden, hoop dat jullie een fijne nacht hebben. Naja, Christel een fijne dag dan!

Groetjes!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb alles weer bijgelezen, en kan nu mijn ogen niet meer open houden... Welterusten!

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Haha enneuh: 12 weken zwanger!

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    bri: het werd bij mij minder met 14 weken had het nog af en toen toen maar niet elke dag ofzo... dus het scheelde bij mij wel.. maarja heb wel 2 keer zware medicijnen gehad voor de missleijkheid vanwege uitdroging.. dus misschien dat dat ook vrschil maakte want ben nu ook nog missleijk

groentje.. je kan de lijst bijwerken om quote te doen bij het bericht met de lijst dan haal je de quote weg in het begin en eind... en dan kun je m aanpassen

13. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Pff ben ik weer.

Ik moest gisteren tot 22.00 werken en plotseling vandaag invallen en om 7.00 beginnen en ja hoor 2.45 KLAAR WAKKER. Balen!

Femmigje, ik herken de pijntjes die jij aangeeft, heb het ook na een dag werken. Ik werk in de zorg, ook gedeeltelijk invalwerk. Zoals het nu bij mij is ga ik er niet minder om werken, het hoort er gewoon een beetje bij. Wel in de gaten houden en waar kan wat meer rust nemen.

Misschien ga ik vandaag wel even kijken naar bekers voor de toekomstige opa's en oma's in de stad.

Mijn vriend heeft de hele dag vd echo (11/10) vrij genomen, we gaan het dan meteen daarna aan onze ouders vertellen waarschijnlijk. Pff mag het eindelijk van alle daken geschreeuwd worden! Alleen moet ik die dag om 13.30 beginnen, wel jammer...

Gister een collega 'ben je zwanger?', gelukkig kan ik heeel goed liegen. Maar wordt wel moe van al die vragen... Wat nou als het niet zo snel was gelukt en daarbij hebben we nooit verteld dat we echt aan het proberen waren.

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede morgen,

Allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Stelt me echt gerust.
    Zoals jullie aan het tijdstip wel kunnen zien, ga ik wel werken.
    Het is een halve dag, dus dat scheelt.
    Ik ben juf, dus kan af en toe wel even zitten. Vandaag dus maar even wat meer zitten.

En vanmiddag... ECHO. Jippie, echt zin in. :D

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Tessa: ik vind het erg knap dat je het nog niet verteld hebt. Wauw, zou ik echt niet kunnen.
    En zo vroeg wakker zijn? :confused:

Bri en groentje: balen dat jullie steeds misselijk zijn.

Nikita: gefeliciteerd met je 12 weken. YES.

Goede dag vandaag en ik laat van me weten.

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Nitika: Geeft vast een goed gevoel, die 12 weken! Ik kijk er ook echt naar uit!

Ik ga zo weer werken. Ik hoop dat het vandaar net zo zal gaan als vandaag. Gisterenochtend was ik nog wel misselijk, maar gisterenmiddag en avond voelde ik me echt goed! Afwachten maar weer he!

@Tessa: Ik vind het ook knap dat je het al zo lang voor je houdt... Hier weet inmiddels iedereen het wel geloof ik.. Maar dat komt ook deels omdat ik steeds zo over moe(s)t geven. Mensen hebben het dan meteen door..

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @ Nikita, gefeliciteerd met de magische 12 weken meis! \:D/ :whistle: :({|= \:D/ :whistle: :({|=
    Hihi ik kom er ook al aardig in de buurt ;)

@ Femmigje: werkze meis, hoop dat je je vandaag wat beter voelt.

pfff vandaag een dagje vrij en gelijk alweer vriendjes gemaakt met de wc :pale:
    Heb het al best vaak gehad afgelopen week.

Ik ga vandaag het huis flink aan kant ruimen want door de verhuizing en weer werken komt er allemaal niet zo veel van :oops:

Fijne dag allemaal ladies!
    @ Werkende ladies: WERKZE!

Kus

Kel

18. Bri

Bri Niet meer actief

@nikita: gefeliciteerd met je 12 weken!

@tessa: sterkte! wat een dagen, ik vind het knap dat je het volhoudt... genoeg rusten hoor, ik neem aan dat je ook vroeg naar huis kunt omdat je zo vroeg begonnen bent. Gewoon lekker gaan slapen vanmiddag, van een uurtje knap je al enorm op.

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    :D JOEPIE!!!!!!!!!! :D EINDELIJK 12 weken!!! :baby:

goedemorgen trouwens ;)

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja ik ben nu 9 wken !

Hebben jullie gisteren bouwval gezocht op tv gezien?
    Dat ging over een lesbisch stel die 3 kinderen had en de presentator vroeg hoe ze daar aan kwam en toen zeiden ze doodleuk, oh onze goede vriend is voor ons allebei zaaddonor geweest.. :confused:
    Nou ik keek echt even met grote ogen.. :)

Hopelijk gaat het met iedereen vandaag ietsje beter.. iig succes gewenst vandaag !

Deel Deze Pagina