April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    jippie ik heb zojuist (eindelijk) kraamzorg aangevraagd.

mijn schoonmoeder van de week: ben jij eigenlijk wel lid van de thuiszorg? nee hoezo? Wil je straks geen kraamzorg dan? :) ik ben toch verzekerd? En daarbij wilde ik een andere instelling voor de kraamzorg, die stond beter aangeschreven en ik mag bij mijn verzekeraar mijn voorkeur aangeven. Voor zover ik heb begrepen kan ik bij hun alle cursussen (zwemmen, yoga, samen bevallen) gratis volgen....ik weet nog niet wat ik allemaal ga doen maar het gaat om het idee toch?

2. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ...tja alleen voor Cristel wordt het een beetje moeilijk.... :(

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    allemaal 150 euro dan ongeveer hahaha koopje toch ;)

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahah dan wordt de centrale plek midden in de oceaan....zonde van het geld.....

5. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik heb toevallig vandaag de envelop binnen van de kraamzorg, moet nog een formulier invullen en dan is alles geregeld, ik heb het via mijn verzekering gedaan.

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mijn vriend heeft een mooi busje misschien kan die dat apparaat heel de dag door het land rijden:p

7. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    moeten we alleen nog iemand zien te vinden die weet hoe het apparaat werkt! En misschien een vlot?

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja goed idee... kan hij gelijk een kopje koffie halen hier.. :)

9. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Hij ziet ons al aankomen!
    Misschien kan hij wel een cursusje echografist doen, kan die bijsnabbelen, haha.

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    beetje glad spul op je buik kwakken en hoppa.. hij doet het.. :) ;)

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen weer heel wat af moeten lezen en de helft ben ik vergeten meidenmet 12 weken geloof sabje en uhm geen idee hahah sorry ben effe vergeet achtig..

net weer even mn beebje gehoor dnou die is flink aan het stampen hoorde ik en aan het bewegen en natuurlijk het mooie hartje.. \\ooh ja echo aparaat waarom laten we er geen hier staan en dan komen jullie om en om ;) grapje hahahah

ik ben er vannacht ook 3 keer uitgeweest maajra ben dat wel gewend :( is al 2 weken zo ofzo..

fremmigje hoe was het? catsanda fijn dat je een goede ecjo had :)

12. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Zo heb echt ff een hoop bij moeten lezen!

Nog ff over mijn werk, het is wel vrij onverwachts gegaan. In mijn eerste week is een hele grote klant falliet gegaan die nog een paar miljoen open had staan. Maar goed, ik ben gister bij het CWI geweest en moet me nu online inschrijven, maar moet eerst mijn digid geval binnen krijgen. Net trouwens een uitzendbureau gesproken en die gaan me ergens voorstellen, wel een tijdelijke functie 1 tot 2 maanden, maar goed, is toch weer ff geld verdienen. Ff afwachten dus maar.

Adriana wat fijn dat jullie het die vriend nu vertelt hebben. Ook fijn dat hij jou zijn excuses heeft aangeboden. Hoop voor jullie dat de vriendschap niet te veel verandert.

Ik heb trouwens ook zo'n pijn in mijn rug. Echt vervelend is dat. Ben bang dat dat nog wel veel erger gaat worden, want mijn heupen zijn 'scheef' en daardoor heb ik snel last van mijn onderrug. Verder ook veel hoofdpijn gehad dit weekend en zaterdag, zondag en maandag weer moeten overgeven. Gister en vandaag gaat het gelukkig weer goed. Hoop echt dat het nu wat minder gaat worden qua klachtjes.

Karin wat ontzettend leuk dat je weer zwanger bent, kan me voorstellen dat je voorzichtig bent met blij zijn.

Iedereen die inmiddels ook op de 12 weken zit: gefeliciteerd!

Adriana wat houdt die buddylijst precies in?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil dat echo-apparaat :D. Ik moet gewoon nog 8 weken wachten en dat is het dan qua echo's. Vind het best weinig moet ik zeggen, 2 echo's in 9 maanden tijd!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja beetje extra geld verdienen hahaha met de huis aan huis echo :)

14. Tiener

Tiener Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Ik sluit me ook aan bij het clubje,
    04-04-08 ben ik uitgerekend :D
    ik ben net nieuw op dit forum dus moet alles nog een beetje uitzoeken.

groetjes
    Tiener

15. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ Ladi, ik verzamel de telefoonnummers van de meiden die mee willen doen met de buddylijst. Ik koppel vervolgens 2 meiden aan elkaar en stuur hen een pb met elkaars telefoonnummer. Dan kun je elkaar op de hoogte houden via sms als je even niet in de gelegenheid bent om achter internet te kruipen. Vooral straks bij de bevalling handig, maar tot die tijd misschien ook soms als er nieuwtjes zijn of iets dergelijks... Vervelend dat je zoveel pijn hebt! Hoop dat je wel een paar maanden voor het uitzendbureau aan de slag kan! Toch inderdaad weer wat geld!

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb het ook via mijn verzekeraar aangevraagd :) nog even afwachten dus of het de instelling van mijn keuze wordt...

Tiener, gefeliciteerd met je zwangerschap! en hoppa, ze zit ook al op de 12 weken (ik = jaloers) ;)

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    gefelici teerd tiener... en welkom..

oohja buddy list iemand die mij buddy wil zijn mail dan even naar mij... zo wat klinkt dat zielig hahaha

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik wil wel jou buddy zijn hoor christel :) dan moeten we ons even ''melden'' bij adriana ofniet?

19. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Als jullie elkaar buddy zijn, is dat toch prima... Ik maak nu wel even een opzetje van de eerste aanmeldingen. Wisselen jullie per pb even nr's uit?

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh how sweeet hihihi.. ik stuur je een pbtje :)

Deel Deze Pagina