Andere meiden die mee willen doen, stuur me even een pb. Wil je niet meedoen, of nog even wachten, kan dat natuurlijk ook!
Gekoppelde buddy's tot nu toe: Cristel en Sabje Mielenl en Nikita Tessa en Femmigje Corina en Esjuh Adriana en Kellox Cristel en Sabje, jullie gingen zelf gegevens uitwisselen toch? Andere meiden, ik ga jullie nu een pb sturen met het telefoonnummer van je buddy!
Ik snap het nog niet helemaal geloof ik... Dus het is vooral de bedoeling om de SMSen met elkaar? Maar wat voor dingen dan?
In principe is het met name handig bij de bevalling. Als de bevalling is begonnen of je bent bevallen, kun jij of je partner jouw sms buddy op de hoogte stellen en die kan het dan op het forum zetten. Maar tot die tijd kan het bijvoorbeeld ook zijn dat je een echo hebt gehad maar je kan niet bij internet en wilt het toch even delen, dan kun je het smsen naar je buddy.
zeker weten...zodat de rest van de meiden je niet gaan missen als je onverwacht niet meer op het forum verschijnt, maar gewoon weten wat de reden is...als je die iig doorgeeft haha
En de kosten behoorlijk oplopen hahahaha! Ik heb iedereen een pb gestuurd die zich heeft aangemeld. Bij de volgende aanmeldingen, koppel ik steeds per 2. Dus stel je meldt je nu aan, maar er is nog even niemand anders die zich ook aanmeld, dan wacht ik daar op. Indien er dan niemand verder meer mee gaat doen, komt er 1 koppeltje van 3.
of ik het is maar hoe je het ziet hahahah... saje je gaat het nog zwaar krijgen... haha tijdsverschil grapje
hahahaha jij niet, zij! hahaha naar buitenland smsen is niet duurder, maar van buitenland naar hier wel.. al zal ze vast een amerikaans abo hebben dus jah misschien toch wel de duurste jij haha
nou dames, ik ga een poging doen tot eten heb een aardappel ovenschotel met gehakt en champignons met kerriesaus..hoop dat et lukt. wat eten jullie?